Betwijfel of max daar profijt van gaat hebben. Die staat er te ver voorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc is ook nog under investigation vanwege het verkeerd de baan op rijden in de chicane.
Thanksquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ophouden van Albon
https://www.fia.com/file/82068/download
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Betwijfel of max daar profijt van gaat hebben. Die staat er te ver voor
Jammer dat ze dat niet even tussen de sessies door verzinnen.quote:
Welk verschil had dat dan gemaakt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet even tussen de sessies door verzinnen.
Mensen meteen na q2 straffen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:31 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Welk verschil had dat dan gemaakt?
Alleen Verstappen is niet boos op iemand.quote:Op zondag 9 juni 2019 02:59 schreef MakkieR het volgende:
Nog niet zo lang geleden in de laatste minuut te laat over de start gaan, of in de laatste minuut met teveel auto's je ronde doen, of nu in de laatste minuut een rode vlag tegen krijgen. Ik ben toch niet de enige die hier een bepaalde trend ziet?
Doet mij aan vroeger denken, toen ik de bus halen moest, ook altijd thuis wachten tot de laatste minuut en dan was ik kwaad op de buschauffeur, als ik de bus heb gemist.
Verstappen probeert het maximale uit z’n bolide te halen. De baan is later in de Q gewoon een stukje sneller. Logisch dat Verstappen probeerde op de medium band Q3 te halen. Want de soft band lijkt tijdens de race te snel weg te fikken.quote:Op zondag 9 juni 2019 02:59 schreef MakkieR het volgende:
Nog niet zo lang geleden in de laatste minuut te laat over de start gaan, of in de laatste minuut met teveel auto's je ronde doen, of nu in de laatste minuut een rode vlag tegen krijgen. Ik ben toch niet de enige die hier een bepaalde trend ziet?
Doet mij aan vroeger denken, toen ik de bus halen moest, ook altijd thuis wachten tot de laatste minuut en dan was ik kwaad op de buschauffeur, als ik de bus heb gemist.
In Q3 kan ik dat nog wel snappen. Maar dit was Q2, dan neem je ook wel een risico door op het einde naar buiten te gaan. Helemaal omdat hij al aan het klagen was over de drukte op de baan.quote:Op zondag 9 juni 2019 07:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen probeert het maximale uit z’n bolide te halen. De baan is later in de Q gewoon een stukje sneller. Logisch dat Verstappen probeerde op de medium band Q3 te halen. Want de soft band lijkt tijdens de race te snel weg te fikken.
Achteraf kijk je een bolide in de diffuser.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb later gekeken maar wist wel de uitslag al. Dan valt het nog meer op dat ze echt achterlijk lang in de pit bleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |