Betwijfel of max daar profijt van gaat hebben. Die staat er te ver voorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc is ook nog under investigation vanwege het verkeerd de baan op rijden in de chicane.
Thanksquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ophouden van Albon
https://www.fia.com/file/82068/download
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Betwijfel of max daar profijt van gaat hebben. Die staat er te ver voor
Jammer dat ze dat niet even tussen de sessies door verzinnen.quote:
Welk verschil had dat dan gemaakt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet even tussen de sessies door verzinnen.
Mensen meteen na q2 straffen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:31 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Welk verschil had dat dan gemaakt?
Alleen Verstappen is niet boos op iemand.quote:Op zondag 9 juni 2019 02:59 schreef MakkieR het volgende:
Nog niet zo lang geleden in de laatste minuut te laat over de start gaan, of in de laatste minuut met teveel auto's je ronde doen, of nu in de laatste minuut een rode vlag tegen krijgen. Ik ben toch niet de enige die hier een bepaalde trend ziet?
Doet mij aan vroeger denken, toen ik de bus halen moest, ook altijd thuis wachten tot de laatste minuut en dan was ik kwaad op de buschauffeur, als ik de bus heb gemist.
Verstappen probeert het maximale uit z’n bolide te halen. De baan is later in de Q gewoon een stukje sneller. Logisch dat Verstappen probeerde op de medium band Q3 te halen. Want de soft band lijkt tijdens de race te snel weg te fikken.quote:Op zondag 9 juni 2019 02:59 schreef MakkieR het volgende:
Nog niet zo lang geleden in de laatste minuut te laat over de start gaan, of in de laatste minuut met teveel auto's je ronde doen, of nu in de laatste minuut een rode vlag tegen krijgen. Ik ben toch niet de enige die hier een bepaalde trend ziet?
Doet mij aan vroeger denken, toen ik de bus halen moest, ook altijd thuis wachten tot de laatste minuut en dan was ik kwaad op de buschauffeur, als ik de bus heb gemist.
In Q3 kan ik dat nog wel snappen. Maar dit was Q2, dan neem je ook wel een risico door op het einde naar buiten te gaan. Helemaal omdat hij al aan het klagen was over de drukte op de baan.quote:Op zondag 9 juni 2019 07:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen probeert het maximale uit z’n bolide te halen. De baan is later in de Q gewoon een stukje sneller. Logisch dat Verstappen probeerde op de medium band Q3 te halen. Want de soft band lijkt tijdens de race te snel weg te fikken.
Achteraf kijk je een bolide in de diffuser.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb later gekeken maar wist wel de uitslag al. Dan valt het nog meer op dat ze echt achterlijk lang in de pit bleven.
Ferrari verneukt zijnrace toch wel en hij eindight ahcter maxquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Betwijfel of max daar profijt van gaat hebben. Die staat er te ver voor
quote:Op zondag 9 juni 2019 08:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Achteraf kijk je een bolide in de diffuser.
Geen strafquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
Leclerc is ook nog under investigation vanwege het verkeerd de baan op rijden in de chicane.
Hij heeft zichzelf al straf gegeven door zijn snelle ronde af te breken. Dat is al straf genoeg imo.quote:
kijken wat ze vandaag doen als het gebeurtquote:Op zondag 9 juni 2019 09:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Goede beslissing imo. Hij bracht niemand in gevaar, baan was vrij op dat stuk.
In de race zal het wel anders zijn veel meer kans dat er iemand in de buurt rijd. Er is ook bijde briefing behoorlijk op gehamerd dacht ik.quote:Op zondag 9 juni 2019 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijken wat ze vandaag doen als het gebeurt
P1 moet haalbaar zijn voor hem in de eerste 2 ronden. Daarna gewoon 7.quote:Op zondag 9 juni 2019 10:26 schreef opreis het volgende:
Ricciardo kan best wel eens veel invloed gaan hebben op de race. Zachtere banden dan Leclerc voor hem bij de start dus misschien dat hij daarvoor kan komen. En dan starten Gasly, Bottas en Max ook nog achter hem.
dat lijkt me toch wel heel stugquote:Op zondag 9 juni 2019 10:41 schreef mikieu het volgende:
[..]
P1 moet haalbaar zijn voor hem in de eerste 2 ronden. Daarna gewoon 7.
Redbull had het niet nodig om op het laatste moment naar buiten te gaan, met twee vingers in de neus had Max q3 gehaald op softs.quote:Op zondag 9 juni 2019 10:59 schreef VacaLoca het volgende:
Dat gezeur op Red Bull. De baan werd sneller en sneller dus wat dat betreft was Max nog 49 sec te vroeg aan z'n ronde begonnen.
Verder geluk bij een ongeluk om als 9de te starten op medium of hard ipv soft.
Heb er zin in.
p9 kansrijker dan p3 of 4? Optimisme kan je niet ontzegd wordenquote:Op zondag 9 juni 2019 11:06 schreef aesop het volgende:
[..]
Redbull had het niet nodig om op het laatste moment naar buiten te gaan, met twee vingers in de neus had Max q3 gehaald op softs.
Maar ik denk dat p9 op -liefst- nieuwe hards, of gebruikte mediums uiteindelijk kansrijker is.
Laat Ricciardo in bocht 1 maar een do or die doen, en Max gaat gewoon om het podium meedoen.
Zijn concurrentie staat ook op medium hè. In principe heb je nu safety cars nodig om iets te kunnen doen (het beste voor een ongeluk met merc/fer). Je sluit nu na 5 of 6 maximaal 10 rondjes aan bij Bottas en dan rijd je plek 4 maar zijn er al gaten tussen nummer 1 en 4.quote:Op zondag 9 juni 2019 10:59 schreef VacaLoca het volgende:
Dat gezeur op Red Bull. De baan werd sneller en sneller dus wat dat betreft was Max nog 49 sec te vroeg aan z'n ronde begonnen.
Verder geluk bij een ongeluk om als 9de te starten op medium of hard ipv soft.
Heb er zin in.
Een tijdstraf volgens datzelfde document.quote:Op zondag 9 juni 2019 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
kijken wat ze vandaag doen als het gebeurt
Dat zou ik ook zeggen. Idealiter met Safetycar als de gele banden starters net 10 rondjes na de pitstop zitten. Dan pak je mediums en win je 10 sec op de pitstop en mag je met verse banden druk gaan zettenquote:Op zondag 9 juni 2019 11:12 schreef mikieu het volgende:
Hoop wel op harde banden. En dan even een lesje bandensparen om vervolgens het einde af te maken met softs.
Op mediums is geen gok, dan ga je nooit winnen.
Mag ook.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:16 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Idealiter met Safetycar als de gele banden starters net 10 rondjes na de pitstop zitten. Dan pak je mediums en win je 10 sec op de pitstop en mag je met verse banden druk gaan zetten
quote:Op zondag 9 juni 2019 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een tijdstraf volgens datzelfde document.
Ik vind dit stiekem toch wel een heerlijk tijdstip.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:20 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mag ook.
Heb wel weer eens echt zin in de race. Jammer dat ie vanavond pas is.
Die avondraces zijn fucking nice. Lekker de hele dag je ding kunnen doen en zodra het bankhangtijd is, is er wat leuks te zien op je scherm.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:20 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mag ook.
Heb wel weer eens echt zin in de race. Jammer dat ie vanavond pas is.
Zeker. Of juist aan het eind vd ochtend. Zo rond 10-11u. Lekker vanuit je nest voor de tv rollen. Die races om 14/15u breken de middag zo vervelend.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die avondraces zijn fucking nice. Lekker de hele dag je ding kunnen doen en zodra het bankhangtijd is, is er wat leuks te zien op je scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |