abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_187328080
registreer om deze reclame te verbergen
Hier weer verder met alle kleuter- tot puberperikelen.

Met tieners en turntalentjes, zwemdiploma’s en hechtingen. oO<

Waar de jongsten net de basisschool binnen wandelen en de oudsten alweer de deur uitgaan :o
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 8 juni 2019 @ 22:55:47 #2
37150 livelink
perfect disguise
pi_187328218
De hechtingen heb ik even gemist.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_187328317
Misschien was dat het kleutertopic :@. Ik lees in allebei en haal het wel eens door elkaar ):O.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 8 juni 2019 @ 23:03:06 #4
37150 livelink
perfect disguise
pi_187328353
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 23:00 schreef Phaidra het volgende:
Misschien was dat het kleutertopic :@. Ik lees in allebei en haal het wel eens door elkaar ):O.
:D
pi_187332502
Dat is wel jammer livelink. Sport hij nog wel graag?
  zondag 9 juni 2019 @ 16:47:55 #6
37150 livelink
perfect disguise
pi_187337157
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 10:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel jammer livelink. Sport hij nog wel graag?
Ja, hij is altijd aan het sporten. Alleen sporten in clubverband ging echt niet.
Sinds januari sport hij echter bij een groep voor kinderen met autisme. Dat is opgezet door het loket WMO van de gemeente en wordt volledig gesponsord door bedrijven in de gemeente.
Eens in de 2 weken gaat hij daar nu een uur sporten en het is de eerste keer dat sporten in clubverband eindelijk een succes is.

En het grappige is dat hij het helemaal zelf heeft ontdekt en geregeld. Een vriendje van hem zat daar op en hij is een keer meegegaan en heeft zich toen vervolgens zelf opgegeven. Hij gaat heel trouw en nog steeds met veel plezier.
En omdat het gesponsord is hoefden we ook niet eerst een ton aan formulieren in te vullen en allerlei indicaties te hebben. Gewoon een keer meedraaien was voldoende en de begeleiders hebben naar aanleiding van die keer bepaald of hij definitief mocht komen.
Ik ben zo dankbaar dat dit nu mogelijk is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 juni 2019 @ 17:57:16 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187338081
Dat klinkt goed, livelink ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
pi_187339406
Wat fijn Livelink!

Onze oudste wil vooral niet sporten, maar het zou zo goed voor haar zijn... maar totaal niet gemotiveerd ook en ik vertik het om haar er aan haar haren heen te zeulen.

Onze jongste is net gestopt met karate, wil dansen en gym/turnen proberen. Ik twijfel nog een beetje of ik dat nog voor de vakantie ga doen, want best wel volle en rare weken, dus wellicht moeten we dat maar over de zomer heen tillen. Ze is gelukkig ook buiten wel lekker actief, heel anders dan zus!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_187339801
Wat knap dat hij het zelf zo geregeld heeft
pi_187408341
Een leuke variatie voor dit topic: mijn jongste begint met wisselen van zijn tanden! De eerste nieuwe tand is door en de oude begint te wiebelen.. mooi optijd toch met 7,5 *)

(En de oudste van 11 staat ook al jaren stil, die wacht nog steeds op een hoektand die weg is, maar nog terug moet komen. En moet de andere 3 ook nog Gelukkig paniekt de tandarts niet :D
pi_187412023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 18:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Een leuke variatie voor dit topic: mijn jongste begint met wisselen van zijn tanden! De eerste nieuwe tand is door en de oude begint te wiebelen.. mooi optijd toch met 7,5 *)

(En de oudste van 11 staat ook al jaren stil, die wacht nog steeds op een hoektand die weg is, maar nog terug moet komen. En moet de andere 3 ook nog Gelukkig paniekt de tandarts niet :D
Yay! *O*

En wat betreft oudste: zelf heb ik 2 snijtanden boven niet. Zaten wel in mijn melkgebit, maar ontbreken in het volwassen gebit. Geen idee of dat ook met hoektanden wel eens voorkomt, maar het is heel makkelijk met een foto uit te sluiten bij de tandarts :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_187415068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 22:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Yay! *O*

En wat betreft oudste: zelf heb ik 2 snijtanden boven niet. Zaten wel in mijn melkgebit, maar ontbreken in het volwassen gebit. Geen idee of dat ook met hoektanden wel eens voorkomt, maar het is heel makkelijk met een foto uit te sluiten bij de tandarts :)
Er zijn 3 jaar geleden al foto's gemaakt. Toen zaten die tanden er braaf onder. Maar er is ook weinig ruimte. Daar kan alleen de ortho nog niks mee omdat hij verder moet zijn met wisselen. De tandarts wil nog wel afwachten. Hij begon ook pas met 7 met wisselen, dus dan is alles wat later. Voor zijn 18e is het vast wel opgelost ;)
pi_187415857
Oh, dan komt het vast vanzelf! Misschien komt de ruimte er ook wel als hij weer wat gegroeid is.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 14 juni 2019 @ 10:03:29 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_187416410
De oudste van mijn tweeling had vorige maand een rand eruit. Dus van haar zus zat ook hartstikke los dus ik had echt het idee dat daar geen week tussen zou zitten.

Maar nu is tand nummer 2 van oudste er ook uit en bij jongste nog niet. :X Die was echt not amused #understatement. Tweeling zijn is ook best ingewikkeld soms :')
pi_187416971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:18 schreef Phaidra het volgende:
Oh, dan komt het vast vanzelf! Misschien komt de ruimte er ook wel als hij weer wat gegroeid is.
Nee hoor.. Moeder, vader, oma.. allemaal hetzelfde probleem.. Mijn moeder hebben ze een tand ertussen uit gehaald. Ik heb een beugel gehad. en mijn man heeft een tand er dwars achter zitten.. Dus genetisch is er niet veel hoop :P

@Kyara, Dan ben je toch opeens niet meer zo hetzelfde.. Misschien haalt ze haar later wel weer in.. Een schouderduw van papa hielp hier ook een handje bij die ene hoektand van oudste.. O-)
pi_187416983
Yeah DF!

A is gister naar de ortho geweest, krijgt 25 juli een beugel.

T moet woensdag.
♥ Amber ♥ & ♥ Tess ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_187417199
spannend Vicky. Hopelijk valt het mee. Mooi middenin de vakantie. kan ze even rustig wennen..
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:03:23 #18
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187536623
Ik kreeg net een mail dat volgende week een tropenrooster op school in zal gaan, echt zo overdreven :D
Bij jullie ook?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:06:56 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187536685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kreeg net een mail dat volgende week een tropenrooster op school in zal gaan, echt zo overdreven :D
Bij jullie ook?
:N maar wij hebben continue rooster dus sowieso op tijd uit.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:08:41 #20
298315 SacreCoeur
pi_187536713
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:06 schreef laziness het volgende:

[..]

:N maar wij hebben continue rooster dus sowieso op tijd uit.
Al bedoelde ik vo, hebben de basisscholen ook continuroosters en ook daar allemaal tropenrooster.
Zal wel lekker druk worden op het strandje hier :')
pi_187536928
wonen jullie in de regio waar 36 graden voorspeld wordt? Hier gaat alles gewoon door zoals gewoonlijk..
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:32:57 #22
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_187536979
quote:
Bij jullie ook?
In mijn leslokaal was het afgelopendinsdag ochtend om 8 uur al bijna 25 graden.
No way dat ik met 29 kinderen ook maar iets ga doen als het boven de 30 komt
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:41:03 #23
101840 Rijstebuiltje
De allerliefste dat ben jij!
pi_187537072
Oh fantastisch....
Mijn E. wordt volgende week vrijdag geopereerd aan haar keel en neusamandelen. En tussen 1 en 4 komt pas de arts langs om te kijken... En het ziekenhuis heeft een glazen koepeldak :%
The only way to go, is the one on your own!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:49:15 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_187537148
Mijn jongste idd tropenrooster di en do en sportdag woensdag is afgelast.

Van de oudste nog niks gehoord.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:52:10 #25
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187537175
Ik heb nog niks gehoord over schooltijden aanpassingen. Ik denk dat ze in school beter af zijn dan daarbuiten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:54:25 #26
298315 SacreCoeur
pi_187537206
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

In mijn leslokaal was het afgelopendinsdag ochtend om 8 uur al bijna 25 graden.
No way dat ik met 29 kinderen ook maar iets ga doen als het boven de 30 komt
Hier is gewoon airco in het gebouw en voor de ramen hangen screens.
Kan me niet voorstellen dat het daar ook zo warm zal zijn, maar goed :P
pi_187537332
Hier dinsdag schoolreisje naar het Archeon....
Niets gehoord over een tropenrooster. Hoop het ook niet, want mijn werk zal ook gewoon doorgaan.
Bij oudste op het vo bekijken ze na maandag of ze een verkort rooster (40 min ipv 70 minuten lesrooster) in laten gaan.
pi_187537363
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:54 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hier is gewoon airco in het gebouw en voor de ramen hangen screens.
Kan me niet voorstellen dat het daar ook zo warm zal zijn, maar goed :P
Niet elk gebouw is gezegend met airco.

Wij kregen net een mail van school.

quote:
Beste ouders/ verzorgers,

Zoals het er nu naar uitziet gaat het volgende week warm worden.

Natuurlijk willen wij hier zo goed mogelijk rekening mee houden en hebben we er alvast over nagedacht wat we gaan doen.

Voor alle kinderen vragen we om:

Lekker luchtig gekleed naar school te komen! Katoenen kleding zit vaak het lekkerst met deze warmte. Een pet mogen ze ook meenemen om zo hun ogen of nek wat uit de zon te houden. Een flesje water mee te nemen. Deze kunnen ze natuurlijk de hele dag bijvullen. We vragen u om uw zoon/ dochter thuis alvast in te smeren met zonnebrand.

Per unit wordt bekeken wat er verder nodig is.

In het algemeen zullen we in de ochtend wat meer naar buiten gaan en in de middag zo min mogelijk.

Ook zullen we, waar mogelijk, gebruik maken van de speeltuin.

Wellicht zal er met water gespeeld worden, u kunt uw kind extra kleding in de tas meegeven.

♥ Amber ♥ & ♥ Tess ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:16:18 #29
244125 laziness
pi_187537416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:08 schreef Meimeltje het volgende:
Hier dinsdag schoolreisje naar het Archeon....
Niets gehoord over een tropenrooster. Hoop het ook niet, want mijn werk zal ook gewoon doorgaan.
Bij oudste op het vo bekijken ze na maandag of ze een verkort rooster (40 min ipv 70 minuten lesrooster) in laten gaan.
Daar was de mijne afgelopen dinsdag :D
pi_187537449
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:16 schreef laziness het volgende:

[..]

Daar was de mijne afgelopen dinsdag :D
Dat was een betere dag 😅
Heeft hij het leuk gehad?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:24:23 #31
244125 laziness
pi_187537524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:18 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Dat was een betere dag 😅
Heeft hij het leuk gehad?
Ja! Hij heeft echt een hele fijne dag gehad met een prima temperatuur.
pi_187537623
Hier ook niks gehoord over aanpassingen, ook op mijn werk-school niet.

Welk merk heeft leuke en goede rugzakken waar 2 drinkbekers, een fruit bakje, een broodtrommel en een setje reservekleding/een knutselwerkje in past? J heeft nu zo'n goedkoop kindertasje, maar daar past het eigenlijk net niet allemaal in.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:35:55 #33
244125 laziness
pi_187537662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:32 schreef Hupje het volgende:

Welk merk heeft leuke en goede rugzakken waar 2 drinkbekers, een fruit bakje, een broodtrommel en een setje reservekleding/een knutselwerkje in past? J heeft nu zo'n goedkoop kindertasje, maar daar past het eigenlijk net niet allemaal in.
Hier erg tevreden met een tas van zip & zoe. Houdt het erg goed.
pi_187537761
Ik heb na een aantal goedkope tassen nu geïnvesteerd in een Eastpak voor zowel mijn kleuters als mijn grote basisschoolkind. Ik ben tot nu toe erg tevreden. L heeft haar tas inmiddels 2 jaar en hij ziet er nog uit als nieuw.

Is er hier iemand die ervaring heeft met online typcursussen? L is 9 en ik zag laatst dat ze typt als een oud mannetje van 90. ;) Daar kan zij natuurlijk niets aan doen, maar ik denk dat ze inmiddels best oud genoeg is voor een cursus, maar welke? Ik vind dat er nogal veel prijsverschil in zit (tussen 70 en 170 euro), maar zie je dat uiteindelijk terug in de kwaliteit?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:52:01 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187537811
Geen idee Nikki, maar ik zie nu Ducktypen en dat ziet er tof uit :D.
KuikenGuppy
  vrijdag 21 juni 2019 @ 16:54:00 #36
244125 laziness
pi_187537842
Ik heb alleen ervaring met Pica maar dat was wel positief ^O^
pi_187538127
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:54 schreef laziness het volgende:
Ik heb alleen ervaring met Pica maar dat was wel positief ^O^
Dat is wel fijn om te horen want dat is wel één van de goedkopere. :) Het is niet dat ik er niet in wil investeren, graag zelfs want ik vind het heel belangrijk, maar ik vind het wel zonde om veel geld uit te geven als dat niet per se nodig is.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 17:47:06 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_187538490
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb na een aantal goedkope tassen nu geïnvesteerd in een Eastpak voor zowel mijn kleuters als mijn grote basisschoolkind. Ik ben tot nu toe erg tevreden. L heeft haar tas inmiddels 2 jaar en hij ziet er nog uit als nieuw.

Is er hier iemand die ervaring heeft met online typcursussen? L is 9 en ik zag laatst dat ze typt als een oud mannetje van 90. ;) Daar kan zij natuurlijk niets aan doen, maar ik denk dat ze inmiddels best oud genoeg is voor een cursus, maar welke? Ik vind dat er nogal veel prijsverschil in zit (tussen 70 en 170 euro), maar zie je dat uiteindelijk terug in de kwaliteit?
Dochter heeft pica typen gedaan. Zijn we tevreden over. (Het was 1 april en toen stuurde ze voor de grap naar haar begeleider dat ze haar arm had gebroken, en daar werd goed op gereageerd)

Zoon wil misschien ducktypen.
pi_187539179
Wij hebben nog niks gehoord over aangepast rooster ivm de te verwachten warmte. Juf van de jongste had aangegeven misschien naar t strandje te gaan hier aan de rand van de wijk ipv gym, maar ze doen wel vaker daarheen (maar dan niet in het water) ipv gym.

Typen, oudste heeft via DOC (inclusief wordt en powerpoint) op school gedaan, doen we niet weer.
Lijkt ons voor de jongste absoluut niet geschikt, dus wellicht wordt dat iets van picatypen of iets soortgelijks.

quote:

Mijn meiden hebben sinds groep 3 een rugzak van Lässig.
laessig-rugzak-mini-backpack-big-starlight-oliv-a055222.jpg. Inclusief koelvakje voorop.
Oudste zit intussen in groep 8 en het ding ziet er gebruikt uit, maar nog altijd heel. Voor volgend jaar krijgt ze een nieuwe.
Met de oudste toen in Duitsland gekocht, voor de jongste volgens mij online besteld. Maar zag dat ze bij bol ook wat hebben.
Mama van 2 lieve meiden :)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 juni 2019 @ 18:58:37 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_187539481
Geen tropenrooster hier, ze heeft sowieso al alleen de eerste twee uur les komende week. En daarna is het al gedaan, op een sportdag na...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:22:35 #41
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_187539845
Hier ook geen tropenrooster, maar kinderen mogen in overleg thuisblijven als de hitte in school te veel wordt (goed geïsoleerde nieuwbouw met plat dak).

Ik heb zelf voor de tuin een watersplashbaan gekocht vandaag zodat de kinderen daar iig kunnen afkoelen.
https://images.app.goo.gl/uEP2rcM5ey9cJXMXA

quote:
J heeft een tas van Little legend: https://www.bagageonline.(...)errugzak-tijger.html (maar ook veel andere dessins)
Groot hoofdvak met binnenin twee bidonvakjes, groot voorvak en kleiner voorvak (met organiser). Ook aan de buitenkant nog bidonvakken. Ik vind de ritsen stevig en het formaat is net wat kleiner dan een volwassenen eastpak, maar veel groter dan zon mini kleuterzakje.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:43:41 #42
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_187540159
quote:
Bij jullie ook?
Nee, heel raar 😉

We hadden ons zo verheugd op wat koelte als we volgende week naar NL komen. Hier was het gisteren ‘maar’ 37 graden (meestal op het moment tussen de 42 en 45), maar de luchtvochtigheid was zo hoog dat de gevoelstemperatuur 50 graden was.

Oh en wat tassen betreft: toen dochter voor het laatst een nieuwe tas kreeg zei ik erbij dat hij best prijzig was, en dat ze er wel een paar jaar mee moest doen. Het was een Eastpack. Ik denk 8 jaar geleden. Ze heeft hem iedere dag mee gehad naar school, en hij is in perfecte staat.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:18:38 #43
298315 SacreCoeur
pi_187540779
Dochter heeft de Isabella van the north face, fijne tas wel.
Ik pak hem ook soms.

En ik heb een Eastpak floid (die lijkt groot, maar je kan hem heel smal maken).

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:43 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Nee, heel raar 😉

We hadden ons zo verheugd op wat koelte als we volgende week naar NL komen. Hier was het gisteren ‘maar’ 37 graden (meestal op het moment tussen de 42 en 45), maar de luchtvochtigheid was zo hoog dat de gevoelstemperatuur 50 graden was.

Oh en wat tassen betreft: toen dochter voor het laatst een nieuwe tas kreeg zei ik erbij dat hij best prijzig was, en dat ze er wel een paar jaar mee moest doen. Het was een Eastpack. Ik denk 8 jaar geleden. Ze heeft hem iedere dag mee gehad naar school, en hij is in perfecte staat.
omg :D
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:28:37 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_187540970
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 19:43 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Nee, heel raar 😉

Mijn dochter gebruikt mijn eastpak van pakembeet 20 jaar geleden. Hij is alleen wat verkleurd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juni 2019 @ 20:31:52 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187541029
De eastpak van onze zoon ziet er ook nog prima uit. Die kreeg hij inmiddels 9 jaar geleden. Hij gebruikt nu al een paar jaar een schoudertas van eastpak. Die ziet er ook nog goed uit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 20:44:10 #46
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_187541252
Mijn zoon kreeg in de eerste van de brugklas een Eastpak en die was na een jaar echt behoorlijk kapot. Misschien was 't ook niet de stevigste variant hoor, maar ik vond het toch wat tegenvallen. Nu hebben zowel Willem als Cato een Dakine rugzak, en die bevallen wel erg goed.
in de haak.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 21:06:46 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_187541601
Hier geen tropenrooster (vooralsnog). Op mijn werk wordt het wel flink afzien denk ik, hopelijk kan ik nog een dagje thuiswerken :X

Wij hebben tassen van Next. Nadeel dat ze niet gewassen kunnen worden en dat oudste nogal eens een fruitexplosie in zijn tas heeft of lekkende bekers :r Deze tas gaat over 2 weken dus de vuilnisbak in. Bekers en trommels trouwens ook. Deze zomer alles nieuw.
pi_187568868
Hier niks over een tropenrooster gehoord. Tyler heeft morgen wel schoolreisje naar een klimpark.

Kims mentrix is overspannen sinds een paar weken en komt niet meer op school. Daarom vervalt er iig het laatste uur. Scheelt alweer iets. En af en toe vervallen er andere uren omdat er geen vervanging is. Kim neemt een extra bidon met water mee naar school.
pi_187570363
Hier wel een mail gehad. Ze mogen extra water drinken onder de les. En de gaan in de middag niet meer buiten spelen. Verder gewone tijden. En goed insmeren.

Maar hier lijkt het woensdag ook al weer onder de 30° te duiken. Dat scheelt misschien.
  zondag 23 juni 2019 @ 22:47:06 #50
37150 livelink
perfect disguise
pi_187572376
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 19:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier niks over een tropenrooster gehoord. Tyler heeft morgen wel schoolreisje naar een klimpark.

Kims mentrix is overspannen sinds een paar weken en komt niet meer op school. Daarom vervalt er iig het laatste uur. Scheelt alweer iets. En af en toe vervallen er andere uren omdat er geen vervanging is. Kim neemt een extra bidon met water mee naar school.
Het jaar zal inmiddels bij jullie al bijna voorbij zijn, denk ik? Is het uiteindelijk toch nog een beetje een goed schooljaar geworden?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')