SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vind je dat zelf ook niet wat lang, Raf?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
het begint donker te worden
![]()
Ik ga buiten nog even paffen
En dan hoop ik zo te maffen
Tot 1e pinksterdag 2020.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:25 schreef livelink het volgende:
Omdat ik er niet van uit ging dat Rafeiro een nieuwe zou openen
Gap year.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet wat lang, Raf?
Time bandits keurde je toch ook wel goed?quote:
Oh sorry. Ik dacht dat je naar buiten ging.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Time bandits keurde je toch ook wel goed?
Jij was (p/m)affenquote:
Mag jij dat ook al zeggen, ik dacht dat alleen Mad dat mochtquote:
Ik mag het heel soms, niet te vaakquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Mag jij dat ook al zeggen, ik dacht dat alleen Mad dat mocht
Of Jambalaai, 'k lus gin slaai, maar andijvie.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Jambalaai, de bek vol vlaai, de bek vol pudding
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Jambalaai, de bek vol vlaai, de bek vol pudding
John Fogerty dan.quote:
Paf ze en maf ze, Rafeiro.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik heb geen overburen en geen buren naast me, dus is wel makkelijk buiten paffen,
Dat ga ik nu dus doen alvorens ik uiteindelijk toch maar een keer ga maffen
Klopt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Paf ze en maf ze, Rafeiro.
Hopelijk geen nachtelijk geklop meer?
Paf en maf zequote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik heb geen overburen en geen buren naast me, dus is wel makkelijk buiten paffen,
Dat ga ik nu dus doen alvorens ik uiteindelijk toch maar een keer ga maffen
Ik hoorde het begin en wist meteen dat dit een nummer voor Elf was.quote:
Had daar nou maar 5 op ingezet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het begin en wist meteen dat dit een nummer voor Elf was.
Ja, ik was daarvoor zelfs te laat, zo snel was Elf.quote:
test geslaagdquote:
De scharrel van mijn travelbuddy heeft haar rechter elleboog gebroken, dus mijn travelbuddy zei al een paar keer tegen haar: "High five!". Vond ze niet leukquote:
Grappig, want ik ben helemaal niet van de hiphopquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het begin en wist meteen dat dit een nummer voor Elf was.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De scharrel van mijn travelbuddy heeft haar rechter elleboog gebroken, dus mijn travelbuddy zei al een paar keer tegen haar: "High five!". Vond ze niet leuk
Shorttrack op rolschaatsen. Dan zal haar elleboog niet haar eerste en niet haar laatste breuk zijn, gok ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze doet best wel een niche-sport: roller derby. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Priemgirl doet/deed dat voor sport. Regelmatig onder de blauwe plekken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze doet best wel een niche-sport: roller derby. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Nog wel iets meer dan shorttrack.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Shorttrack op rolschaatsen. Dan zal haar elleboog niet haar eerste en niet haar laatste breuk zijn, gok ik.
Sssst..... niet vertellen. Melting is even toiletteren.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Sssst..... niet vertellen. Melting is even toiletteren.
Hij was drummer van Het Goede Doel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
De zangkunsten van deze man overstijgen niet die van de gemiddelde KNMI-weerman...
Nou doe je de gemiddelde weerman toch tekort, denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
De zangkunsten van deze man overstijgen niet die van de gemiddelde KNMI-weerman...
Zoiets vreesden we al...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit soort muziek moet je ook alleen maar luisteren met een flinke dosis alcohol op, en dan zijn ang- of andere kunsten niet meer van belang.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ze hadden daar niet voor niks twee andere zangers.quote:
Schoenmaker, blijf bij je leest...quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
wat is ang ?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit soort muziek moet je ook alleen maar luisteren met een flinke dosis alcohol op, en dan zijn ang- of andere kunsten niet meer van belang.
De Koreaanse broer van Zang.quote:
Dat is de kunst van het niet zingen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Spandau Ballet - Be free with your love
Kloptquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drummers kunnen (op Dave Grohl na) niet zingen
Lars Ulrich ook lijkt me.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Het schijnt dat Ringo Starr beter kon zingen dan drummen.
Het schijnt dat hij zelfs beter gitaar kon spelen dan drummen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Het schijnt dat Ringo Starr beter kon zingen dan drummen.
Niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:04 schreef livelink het volgende:
Dit is toch niet het origineel van Status Quo?
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:04 schreef just me het volgende:
Ik ga toegeven dat ik moe ben
dank voor de muziekjes Melting
![]()
Liever moe dan moeder!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:04 schreef just me het volgende:
![]()
Slaap lekker dan just mequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:04 schreef just me het volgende:
![]()
Ja, dat ookquote:
Zeker tot 23.30.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:05 schreef livelink het volgende:
Ik zit al meer dan een uur te twijfelen of ik nog een drankje ga nemen. Hoe lang ga jij nog door, Melting?
Niet deze.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt mij vaag bekend voor, dus dan zal Elf 'm wel kennen
Ben benieuwd wat er in huize livelink nog te drinken is.quote:
Watertje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in huize livelink nog te drinken is.
Een fruitbiertje hadden we nog. En wijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er in huize livelink nog te drinken is.
Welk fruitbiertje is het geworden?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Een fruitbiertje hadden we nog. En wijn.
Het is het biertje geworden.
Ben benieuwd of 11 nog wel luistert eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt mij vaag bekend voor, dus dan zal Elf 'm wel kennen
Zou best kunnen dat ie dat om 11 uur zei omdat ie aftaaide idd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 11 nog wel luistert eigenlijk?
Die is goed te drinken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze
Wel echt een vrouwenbiertje, maar ik vind het toch wel lekker (iets te zoet misschien)
Ziet er goed uit, ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is goed te drinken.
Maar deze is nog lekkerderderderder.
https://www.beerwulf.com/nl/p/liefmans-kriek-brut.33
Vader Jakob?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik twijfel er niet aan dat dit nummer in de top40 heeft gestaan, maar ik hoor het voor het eerst.
quote:
Nee, dit zijn poppen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna goed. Dit zijn de dames:
[ afbeelding ]
Gofferquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ik prefereer toch PSB boven PSGquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die poppen mogen wel een keer een gastoptreden geven hier hoor.
Jij wil Paris Saint Germain niet op bezoek?quote:
Geen probleem mee, maar ik weet niet helemaal zeker of ik het nog wel een half uur vol ga houden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:25 schreef Melting het volgende:
Vinden jullie het erg als ik nog een half uurtje door ga?
Ik heb nog geen zin om naar bed te gaan.
Fixedquote:
Dat wachten we dan maar even af.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen probleem mee, maar ik weet niet helemaal zeker of ik het nog wel een half uur vol ga houden.
Daarom had ik het hoesje maar vast gepost.quote:
Dit wordt geen F7 - Opslaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom had ik het hoesje maar vast gepost.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:32 schreef livelink het volgende:
Post hier het hoesje ook maar alvast van
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:32 schreef livelink het volgende:
Post hier het hoesje ook maar alvast van
Mij niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Er was vorige week een zipline vanaf de Eiffeltoren, als promotie voor Roland Garros.
Ik hoorde er helaas te laat van. Lijkt me wel vet
Zou livelink weten wie dit zingt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Someone loves you honey - Honingbij (geen idee)
June Lodgequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
June Lodge & Prince Mohammedquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb hoogtevrees als ik op een tafel sta. Boven op de Eiffeltoren heb ik er geen last van.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Ik ook niet. Maar wel als ik er met een zipline vanaf moet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees als ik op een tafel sta. Boven op de Eiffeltoren heb ik er geen last van.
*noteer in smoezenboek*quote:
Lijkt me wel eng, maar ik zou het wel doenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wel als ik er met een zipline vanaf moet.
quote:
Voor deze ene keer had ik bewijs. Ik wist zelfs de prinsquote:
Dat vond ik inderdaad knap.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Voor deze ene keer had ik bewijs. Ik wist zelfs de prins
Nee, de mannelijke.quote:
Ik hoor nu pas dat er ook een man meezingtquote:
Vervolgens nam hij de microfoon vast en kreeg hij 230 door zijn lijf.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij heeft een paar dagen geleden opgetreden, waar hij natuurlijk overdekt stond, maar het publiek niet. En het goot badkuipen tegelijk. Op een gegeven moment zei hij tegen het publiek: "Als jullie doorweekt zijn, dan doe ik het ook" en gooide een teil met water over zich heen![]()
Schokkend.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervolgens nam hij de microfoon vast en kreeg hij 230 door zijn lijf.
De kledingafdeling had bijna alles al uitgeleend aan andere producties. Dit was er nog over.quote:
Rick Astley?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij heeft een paar dagen geleden opgetreden, waar hij natuurlijk overdekt stond, maar het publiek niet. En het goot badkuipen tegelijk. Op een gegeven moment zei hij tegen het publiek: "Als jullie doorweekt zijn, dan doe ik het ook" en gooide een teil met water over zich heen![]()
Ja, Rick Astley. Die ben ik wel verplicht te volgen op FB.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:46 schreef livelink het volgende:
Rick Astley?
Ik was vorig jaar op een openlucht concert van Blaudzun. Toen regende het ook zo vreselijk hard. Ik was echt doorweekt tot op mijn onderbroek. En toen ging Blaudzun ook in de regen staan. Dat vond ik absoluut sympathiek.
Dit jaar gaan we in de herkansing naar Danny Vera. Hopelijk blijft het dan wel droog.
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, Rick Astley. Die ben ik wel verplicht te volgen op FB.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, Rick Astley. Die ben ik wel verplicht te volgen op FB.
Ik rickroll nogal.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Asha_Bhosle
‘Asha’ is a pun. It refers to Asha Bhosle, but the word also means “hope"quote:
Iedereen kent ditquote:
Ja, ik speelde vroeger dwarsfluit. Maar nooit op dit niveau.quote:
Ik kende het niet van naam. Wel van horen.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik speelde vroeger dwarsfluit. Maar nooit op dit niveau.
Dit heeft destijds 3enhalf jaar op 1 gestaan in de hitlijsten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kende het niet van naam. Wel van horen.
Mooi instrument.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik speelde vroeger dwarsfluit. Maar nooit op dit niveau.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit heeft destijds 3enhalf jaar op 1 gestaan in de hitlijsten.
Zoiets, ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
12 wekenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het voelde als 3,5 jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
12 weken
1 piekpositie
1983
12 weken dus maar.
Ja, maar wel erg moeilijk. Vanaf mijn 8e t/m mijn 24e les gehad en nooit echt goed geworden.quote:
Preciesquote:
Op 29 maart 2012 stapte ze op nadat de voltallige gemeenteraad een motie van wantrouwen had aangenomen vanwege onvoldoende functioneren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:56 schreef spijkerbroek het volgende:
"Berdien Stenberg, echte naam: Berdien Steunenberg, (Almelo, 30 juli 1957) is een Nederlandse fluitiste, die in de jaren 80 en 90 van de 20e eeuw furore maakte, diverse internationale hits scoorde, meer dan 25 gouden en platina platen binnenhaalde en enkele miljoenen platen verkocht. Later werd ze actief in de gemeentelijke politiek."
En daar floot ze iedereen terug.
Badum pssj
Zit jij ook ooit op het station te spelen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wel erg moeilijk. Vanaf mijn 8e t/m mijn 24e les gehad en nooit echt goed geworden.
Ik ben daarna piano gaan spelen en dat was makkelijker.
Nou vooruit. Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
Brotherhood of men - Save all your kisses for me
Neequote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij ook ooit op het station te spelen?
Dat waren thuisfluitersquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Op 29 maart 2012 stapte ze op nadat de voltallige gemeenteraad een motie van wantrouwen had aangenomen vanwege onvoldoende functioneren.
Ze werd terug gefloten.
Badum pssj
Je hebt het toch nog tot sluitingstijd volgehouden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:57 schreef livelink het volgende:
ESF![]()
Brotherhood of men - Save all your kisses for me
Het is maar goed dat spijkerbroek niet de eerste wasquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou vooruit. Omdat je het zo lief vraagt.
[ afbeelding ]
Ja en ik ben ook over mijn dip heen. Dus of ik nu naar bed ga, weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het toch nog tot sluitingstijd volgehouden.
Ik wist wat er ging komen...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is maar goed dat spijkerbroek niet de eerste was
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja en ik ben ook over mijn dip heen. Dus of ik nu naar bed ga, weet ik nog niet.
Ja, lijkt mij ook best moeilijk. Ik zou er geen geluid uit krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar wel erg moeilijk. Vanaf mijn 8e t/m mijn 24e les gehad en nooit echt goed geworden.
Ik ben daarna piano gaan spelen en dat was makkelijker.
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had ik dat geweten was ik nog een half uur doorgegaan.
Ik was al offline gegaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dit. Ik draai me nog een keer om.quote:
Dat heb ik vanmorgen al genoeg gedaan.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik draai me nog een keer om.
quote:Op zondag 9 juni 2019 08:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
En slaap lekker door spijkerbroek
Goedemorgen dames.quote:
quote:
Ik was om 09:45 uur al wakker, maar moest eerst even wat dingen doen... nu ontbijten.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoef tot mijn vijftigste niet meer te werken
Hoe doe je dat met terugwerkende kracht?quote:Op zondag 9 juni 2019 11:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog maar 30 jaar (als het aan Rutte ligt)quote:
Ik lag al zo lang wakker.... dan kan ik beter wel op staan.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is Pinksteren, je hoeft nog niet op te staan...
Het is hier nu zondag 23:19 uur.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik lag al zo lang wakker.... dan kan ik beter wel op staan.
Daar al tijd om naar bed te gaan?
Goedemorgen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker golfweer momenteel.
Is hier alweer voorbij.quote:
Eind van de middag wel onweer en veel regen gehad maar het is er niet van opgeknaptquote:Op maandag 10 juni 2019 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook onweer, het is vies plakkerig weer
Het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Handhavers maken eind aan groot jeu de boules-toernooi op Museumplein
Criminelen ook, die ballengooiers.
*kijk naar Symph*
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In Utrecht halverwege de middag twee kleine regenbuitjes gehad, het mocht geen naam hebben. We hadden ons voorbereid op slecht weer en hadden musea in gedachten, maar het was zulk mooi weer dat we voornamelijk buiten hebben gelopen, heerlijk door ‘mijn’ statsie dwalen
En ik maar naar boven kijken om te zien of Herman Berkien nog bovenop die toren stond...quote:
Stelletje hooligans daar..quote:Op maandag 10 juni 2019 19:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Handhavers maken eind aan groot jeu de boules-toernooi op Museumplein
Criminelen ook, die ballengooiers.
*kijk naar Symph*
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft er trouwens iemand een paar reservevoeten te leen? De mijne zijn versleten
In een of andere kringloop is vast wel iets te vinden voor weinigquote:Op maandag 10 juni 2019 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft er trouwens iemand een paar reservevoeten te leen? De mijne zijn versleten
Dan heb je nog geluk gehad dus.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:21 schreef brother52 het volgende:
Hier vanavond een flinke hoosbui gehad. Straten blank, paar huizen ondergelopen en het schijnt dat je bataviastad alleen nog maar in komt met een roeiboot.
Bij mij is binnen alles gelukkig nog droog. Alleen kon de afvoer van dak van mijn bijkeuken het niet zo goed aan.
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:19 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en gefeliciteerd Symph![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
sorry![]()
Ik was de normale tijd al op en heb vannacht van 02.30 tot 04.00 ook al beneden gezeten, dus ben een beetje gaar van te weinig slaap.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je bent laat vandaag.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was de normale tijd al op en heb vannacht van 02.30 tot 04.00 ook al beneden gezeten, dus ben een beetje gaar van te weinig slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |