Wel netjes van je dat je aanbiedt op de bank te gaan slapen. FokCredits voor jou!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar goed de ene kan het juist heel erg waarderen dat je niet gelijk sex hebt. De ander die gaat gelijk twijfelen, zo van spoor je wel helemaal.
Ik had een date die kwam bij mij thuis de eerste keer. Zoop zich vol en toen ,ja ik kan niet meer rijden. Toen zei ik zal ik op de bank slapen dan? Vond ze geen goed idee, ja dan kan je het krijgen...
Wat een stomme vraag. Vrouwen zijn gewoon mensen hoor, dus ze vinden allemaal andere dingen fijn. De één wil meteen seks, de ander niet, of misschien heeft ze wel zin maar is ze gewoon mega-ongesteld die dag of moe. Het zegt niks. Als je wil weten of ze seks wil, waarom wel of niet, en of ze serieus is, is er maar één manier om erachter te komen: vraag het haar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Is dat een vrouwending om te doen? Als ze je zien als relatiemateriaal?
Iets vragenquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:59 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag. Vrouwen zijn gewoon mensen hoor, dus ze vinden allemaal andere dingen fijn. De één wil meteen seks, de ander niet, of misschien heeft ze wel zin maar is ze gewoon mega-ongesteld die dag of moe. Het zegt niks. Als je wil weten of ze seks wil, waarom wel of niet, en of ze serieus is, is er maar één manier om erachter te komen: vraag het haar.
Ja, dat is wel de gangbare manier van antwoord krijgen op iets wat je wil weten, een vraag stellen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon topics openen op Fok en andere mensen laten raden naar de ideeën van iemand die ze niet kennen, dat werkt vast beter. Succes!quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:26 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Iets vragen
Jij bent er zeker ook zo een die duidelijk communiceert![]()
Vrouwen en duidelijk communiceren. Dit topic is overduidelijk fake news.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:26 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Iets vragen
Jij bent er zeker ook zo een die duidelijk communiceert![]()
LadyOracle is duidelijk een troll.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vrouwen en duidelijk communiceren. Dit topic is overduidelijk fake news.
Ik ga hier wel in mee eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:31 schreef SeLang het volgende:
Bij mij was er altijd een soort optimum. Een meisje dat op de eerste date sex met mij had zag ik niet als relatiemateriaal. Maar als het te lang duurt dan verlies ik mijn belangstelling. Dwz het moet geen half jaar gaan duren.
Je kan ook zonder relatie serieus genomen worden hoor!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
Seks heb ik alleen in relaties, zodat ik zeker weet dat hij serieus is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |