Zo hoort het te gaan. De mijne bleef ook op de eerste date slapenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ik ben 1x in mijn leven met een man die ik diezelfde avond had ontmoet mee naar huis gegaan.. Toen was ik 18, nu ben ik 27 en we zijn nog steeds samen en hebben 2 prachtige kinderen
Ik ga me dan ook maar eens op 18 jarigen richten, wie weet wordt mijn leven dan wel een succesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ik ben 1x in mijn leven met een man die ik diezelfde avond had ontmoet mee naar huis gegaan.. Toen was ik 18, nu ben ik 27 en we zijn nog steeds samen en hebben 2 prachtige kinderen
Nee hoor, je bent dan gewoon lelijk of je wast je te weinigquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Is dat een vrouwending om te doen? Als ze je zien als relatiemateriaal?
Maar je zegt er niet bij of je toen ook seks met hem heb gehad. For all we know, heb je met hem zitten scrabbelen de hele nacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
Lezen jullie dit, vrouwen....quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ow echt ? Dan heb ik het toch verkeerd aangepakt.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:27 schreef NotWijs het volgende:
Wel gehad dat er op de eerste date gesekst wordt en ook wel niet. Zoenen betekent vaak seksen, mits er goed gezoend wordt. Initiatief voor zoenen komt van mij, de stap naar het seksen vaak van de man. Met name de mannen die op de eerste date er vol voor gaan zijn leuker dan degene die geen actie hebben ondernomen. Niet dat hun dat alleen moeten doen, maar als ik begin met zoenen verwacht ik ergens wel wat aanmoediging voor we verder gaan. T is een wisselwerking.
Oke dus als zij je zoent, zoen je haar terug, maar je neemt nooit de daarop volgende stap? Geen hand naar de billen of tiet? Da's toch super passief. Zo van, nou ik zoen je wel terug omdat je tong al in mijn mond zit, maar verder moet ik er niks van hebben... Is toch gek.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow echt ? Dan heb ik het toch verkeerd aangepakt.
Jawel, ook een beetje voelen en dan weggaan. Spannend voor de volgende keer.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:30 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Oke dus als zij je zoent, zoen je haar terug, maar je neemt nooit de daarop volgende stap? Geen hand naar de billen of tiet? Da's toch super passief. Zo van, nou ik zoen je wel terug omdat je tong al in mijn mond zit, maar verder moet ik er niks van hebben... Is toch gek.
Oooh leuk! Trouw je dan ook meteen en krijgen we 2 kinderen? Te gek!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lezen jullie dit, vrouwen....
Zo werkt dat.
Dussss.......
**anticiperend gehijg**
Oh dus je bent lelijk of een nerd.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:59 schreef T42 het volgende:
heb nooit seks op de 1e date vaste regel en als er alcohol in spel is ook niet. spel pas na goed gesprek
Eh.. sure.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 00:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Oooh leuk! Trouw je dan ook meteen en krijgen we 2 kinderen? Te gek!
Wel netjes van je dat je aanbiedt op de bank te gaan slapen. FokCredits voor jou!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar goed de ene kan het juist heel erg waarderen dat je niet gelijk sex hebt. De ander die gaat gelijk twijfelen, zo van spoor je wel helemaal.
Ik had een date die kwam bij mij thuis de eerste keer. Zoop zich vol en toen ,ja ik kan niet meer rijden. Toen zei ik zal ik op de bank slapen dan? Vond ze geen goed idee, ja dan kan je het krijgen...
Wat een stomme vraag. Vrouwen zijn gewoon mensen hoor, dus ze vinden allemaal andere dingen fijn. De één wil meteen seks, de ander niet, of misschien heeft ze wel zin maar is ze gewoon mega-ongesteld die dag of moe. Het zegt niks. Als je wil weten of ze seks wil, waarom wel of niet, en of ze serieus is, is er maar één manier om erachter te komen: vraag het haar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:06 schreef Vollenhoven het volgende:
Is dat een vrouwending om te doen? Als ze je zien als relatiemateriaal?
Iets vragenquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:59 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag. Vrouwen zijn gewoon mensen hoor, dus ze vinden allemaal andere dingen fijn. De één wil meteen seks, de ander niet, of misschien heeft ze wel zin maar is ze gewoon mega-ongesteld die dag of moe. Het zegt niks. Als je wil weten of ze seks wil, waarom wel of niet, en of ze serieus is, is er maar één manier om erachter te komen: vraag het haar.
Ja, dat is wel de gangbare manier van antwoord krijgen op iets wat je wil weten, een vraag stellen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon topics openen op Fok en andere mensen laten raden naar de ideeën van iemand die ze niet kennen, dat werkt vast beter. Succes!quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:26 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Iets vragen
Jij bent er zeker ook zo een die duidelijk communiceert
Vrouwen en duidelijk communiceren. Dit topic is overduidelijk fake news.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:26 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Iets vragen
Jij bent er zeker ook zo een die duidelijk communiceert
LadyOracle is duidelijk een troll.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vrouwen en duidelijk communiceren. Dit topic is overduidelijk fake news.
Ik ga hier wel in mee eigenlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:31 schreef SeLang het volgende:
Bij mij was er altijd een soort optimum. Een meisje dat op de eerste date sex met mij had zag ik niet als relatiemateriaal. Maar als het te lang duurt dan verlies ik mijn belangstelling. Dwz het moet geen half jaar gaan duren.
Je kan ook zonder relatie serieus genomen worden hoor!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
Seks heb ik alleen in relaties, zodat ik zeker weet dat hij serieus is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |