SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit jaar zonder Raybar, maar met Jermeen
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Een vriendschappelijke potquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Noorwegen - Nigeria kijken natuurlijk.![]()
![]()
"Gaan ze Engeland, de nummer 1, verslaan, wat denken jullie?"
Roland: Nee
O ja natuurlijk. Gisteren keek ik 10 minuten naar openingswedstrijd Frankrijk - Korea. Dat was echt vreselijk. Niveau is al laag en dan kon Korea er nog helemaal niets van. Treurig allemaal.quote:![]()
MAAR JE MOET KIJKEN!!!!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Gisteren keek ik 10 minuten naar openingswedstrijd Frankrijk - Korea. Dat was echt vreselijk. Niveau is al laag en dan kon Korea er nog helemaal niets van. Treurig allemaal.
INDOCTRINATIEWhat can change the nature of a man?![]()
Val bij een lekker potje in.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
We feliciteren Wattimena met zijn eerste titel
What can change the nature of a man?![]()
De eerste titel voor Indonesië dus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
We feliciteren Wattimena met zijn eerste titel![]()
Nasi!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Over avg gesproken, wat heb jij vanavond gegeten?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wow. Wat een pot van O Connor“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Jammer dat hij er niet is.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
115 average hahaha
Stijn is ziedend
Mis zijn tirades.What can change the nature of a man?![]()
Best veel zelfs. En daarna eerste matchdart erinquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 na laatste leg miste hij een paar dubbels![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef KennyPowers het volgende:
Zo van Okeeeee
Zo van Heeey
Legendarische Marcel quotes
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk niet Friet from Desiréquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:36 schreef KennyPowers het volgende:
Benieuwd met welke muziek onze jongens opkomenWhat can change the nature of a man?![]()
Zo'n toernooizege waarbij alle favorieten weg lijken te vallen zou ook wel echt ideaal zijn voor Wattimena als eerste toernooi (al heb je goede kans dat het zijn laatste is)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bloembollenvretengenotquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik mis de foto's van de Hongerwinter. Die Westerlingen dat destijds wel gegegegegegund.U MAD?![]()
Maar dan ligt Wattimena er ook uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Zo'n toernooizege waarbij alle favorieten weg lijken te vallen zou ook wel echt ideaal zijn voor Wattimena als eerste toernooi (al heb je goede kans dat het zijn laatste is)What can change the nature of a man?![]()
MVG staat achter dus nu gaan de commentatoren zeuren over de sympathieke Ratajski
Wie zeurt er dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:47 schreef KennyPowers het volgende:
MVG staat achter dus nu gaan de commentatoren zeuren over de sympathieke Ratajski“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 21:45:41Had William O'Connor not missed the five darts at D16 in the 4th leg vs Cross, he would have averaged 125.02 and set a new world record. reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou gelukkig maar dat ie miste danquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 21:45:41Had William O'Connor not missed the five darts at D16 in the 4th leg vs Cross, he would have averaged 125.02 and set a new world record. reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Stijn ookquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou daar echt extreem van kunnen genieten“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Inso en ik staan volledig achter Polen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Had je Engeland gezien?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
Inso en ik staan volledig achter Polen.What can change the nature of a man?![]()
Die Pool is echt heel saai“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Woonkamer, hadden wat familie op bezoek voor oma maar ik kijk ook mee braaf.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Is dit belangrijk?MBO jounalistiek.
![]()
![]()
Hahaha de laffe klootzak Deschamps staat 2-0 achter jaaaaaaaaa♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Maijer heeft gewoon dus echt geen flauw benul van hoe lang hij zo'n itempje moet makenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er was helemaal geen opkomst dus daar kan ik mee levenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Enige nadeel is het getoeter dadelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Hahaha de laffe klootzak Deschamps staat 2-0 achter jaaaaaaaaaWhat can change the nature of a man?![]()
Ik schakel net pas in na de F1, dus die van MVG ook niet gezien. Maar daar doen ze dus niet aan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er was helemaal geen opkomst dus daar kan ik mee leven![]()
Max in de muur?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik schakel net pas in na de F1, dus die van MVG ook niet gezien. Maar daar doen ze dus niet aan?What can change the nature of a man?![]()
Alleen voordat de eerste partij begintquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik schakel net pas in na de F1, dus die van MVG ook niet gezien. Maar daar doen ze dus niet aan?
Niet dat ze daar op tijd waren, maargoedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel opkomstnummer bij MVG-Ski maar niet Seven Nation Army.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik schakel net pas in na de F1, dus die van MVG ook niet gezien. Maar daar doen ze dus niet aan?![]()
Godverdomme had hem zo gegund♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Vadsige pindarots ook totaal niet in de buurt om dit af te straffen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zijtveld is trouwens een klootzak met zijn gehuil over Ratajskis manier van spelen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mondjes gesnoerdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:06 schreef Szura het volgende:
Vadsige pindarots ook totaal niet in de buurt om dit af te straffen![]()
Ja dat vonden we hier ook al.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Zijtveld is trouwens een klootzak met zijn gehuil over Ratajskis manier van spelen.What can change the nature of a man?![]()
Hij raakt gelijk scorend ook helemaal niets meer
Die is uitgeraasdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vooral nog lekker door gefaald door Kanisquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We beginnen steeds meer naar elkaar toe te groeien.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We beginnen steeds meer naar elkaar toe te groeien.![]()
![]()
"We hebben ze nog geen koppel zien spelen"
Juist. En Marcel zegt er ook niets vanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Teleurstellende uitslag. Vrees dat Nederland slaapwandelend naar de titel gaat.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Viel me ook op ja. Erg scherp zijn ze niet vandaagquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Juist. En Marcel zegt er ook niets van![]()
![]()
Alle hoop op Schotlandquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Teleurstellende uitslag. Vrees dat Nederland slaapwandelend naar de titel gaat.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
IQ daar in studio moet echt ontzettend laag zijn... Ze blaten maar watquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Juist. En Marcel zegt er ook niets van![]()
Tyfus Kanik kan best een potje dartsen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De winaar van SCO-BEL moet het maar doen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
110% anti-Huybrechtsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De winaar van SCO-BEL moet het maar doen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hearnaids.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koppeltoernooi is dit toch? Vandaag 1 koppelmatch gezien. Prima weer...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We gaan nu het interview analyseren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar Raait is ook vermoeiend met zijn eeuwige pijlencarrouselquote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Niks mis mee.twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 23:07:28Daniella Bata-Bogdanov, from Hungary, is the first female stage official at a TV tournament. #womeninsport https://t.co/UfGvowHZGK reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Niks mis mee.twitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 08-06-2019 om 23:07:28Daniella Bata-Bogdanov, from Hungary, is the first female stage official at a TV tournament. #womeninsport https://t.co/UfGvowHZGK reageer retweet
![]()
![]()
En Jermeen naar de Grent Slem!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Teleurstellende uitslag. Vrees dat Nederland slaapwandelend naar de titel gaat.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
In mijn cynisme vergeet ik dat Ierland in deze vorm nog best als outsider de finale kan halen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Je kan gratis Videoland aanvragen(je moet wel 1 cent betalen) en dan gelijk opzeggen. Krijg je 2 weken gratis videoland. En kan je via RTL7darts.nl de livestream kijken.quote:Op zondag 9 juni 2019 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weer een stream zoeken
RTLMet hun transportwereldaids of vistv
![]()
Gelukkig hebben we hier in DRT een aantal vaste streamboeren die uitstekend werk leverenquote:Op zondag 9 juni 2019 13:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Je kan gratis Videoland aanvragen(je moet wel 1 cent betalen) en dan gelijk opzeggen. Krijg je 2 weken gratis videoland.![]()
Ik kan niet zonder Sjak.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier in DRT een aantal vaste streamboeren die uitstekend werk leveren![]()
Harris-Asada
Puha-Muramatsu
Anderson-Huybrechts
Wrught-Van den Bergh
Lennon-Lerchbacher
O'Connor-Suljovic
Murschell-Van Gerwen
Long-Wattimena![]()
Is Ierland-Oostenrijk niet eerder dan Schotland - België?quote:Op zondag 9 juni 2019 13:21 schreef wimderon het volgende:
Harris-Asada
Puha-Muramatsu
Anderson-Huybrechts
Wrught-Van den Bergh
Lennon-Lerchbacher
O'Connor-Suljovic
Murschell-Van Gerwen
Long-Wattimena![]()
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:22 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Is Ierland-Oostenrijk niet eerder dan Schotland - België?![]()
Is die Asada retarded? Hoe kan je zo slecht rekenen. Ik gooi 1x in de maand een uurtje en kan beter rekenen dan deze josti.![]()
Maar ja, jij kan dan weer niet darten en Asada wel...quote:Op zondag 9 juni 2019 13:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Is die Asada retarded? Hoe kan je zo slecht rekenen. Ik gooi 1x in de maand een uurtje en kan beter rekenen dan deze josti.
Taylor kon overigens ook niet rekenen![]()
Maar als je 140-140-180 gooit weet je toch wel dat je op 41 staat. Een profdarter moet dat ongeveer 1000x gegooid hebben in zijn leven. Heeft geeneens met rekenen te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ja, jij kan dan weer niet darten en Asada wel...
Taylor kon overigens ook niet rekenen![]()
Mensen maken fouten. Zo gaat dat in het leven.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar als je 140-140-180 gooit weet je toch wel dat je op 41 staat. Een profdarter moet dat ongeveer 1000x gegooid hebben in zijn leven. Heeft geeneens met rekenen te maken.![]()
Waarschijnlijk omdat veel darters in vaste combinaties of patronen werken en ze van hun pad af zijn als ze even een verkeerde dart gooien.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Is die Asada retarded? Hoe kan je zo slecht rekenen. Ik gooi 1x in de maand een uurtje en kan beter rekenen dan deze josti.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Waar kijken jullie dan?
Lama. Eerst kijken, dan zeiken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik kijk thuis op het moment.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar kijken jullie dan?
Lama. Eerst kijken, dan zeiken![]()
![]()
Na 18 darts nog niet eens op een dubbel staan is wel heel heel matigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het lukt ze dus beiden niet om in hun eigen leg de 75 gemiddeld aan te tikkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Matsumatsu heeft hele gladde barrels.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Weer geen koppelpartijNaja misschien ook maar beter ook in dit geval
Het moet gewoon langer als je 32 landen een kans wilt blijven geven. Een hele week of zo.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mag flink geschaafd worden aan dit format. Het klopt voor geen meterSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Op zich wel eens al kan je dat niet obv deze pot zeggen imoquote:Op zondag 9 juni 2019 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mag flink geschaafd worden aan dit format. Het klopt voor geen meterMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godver alle supermarkten in Groningen dicht, wat een onzin dit. Had geen idee dat het Pinksteren was.![]()
Tip: je bent morgen vrijquote:Op zondag 9 juni 2019 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Godver alle supermarkten in Groningen dicht, wat een onzin dit. Had geen idee dat het Pinksteren was.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien is er nog wat open onder die steen van jequote:Op zondag 9 juni 2019 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Godver alle supermarkten in Groningen dicht, wat een onzin dit. Had geen idee dat het Pinksteren was.
Heidenquote:Op zondag 9 juni 2019 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Godver alle supermarkten in Groningen dicht, wat een onzin dit. Had geen idee dat het Pinksteren was.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik zet even mijn tv aan om de stream daar te hebben, komt hij automatisch op RTL7
FRANK VERHOEVENMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik studeer nog , wist ik veel dat het Pinksteren was.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is er nog wat open onder die steen van je![]()
Beetje onder je steen vandaan komen vriendquote:Op zondag 9 juni 2019 14:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik studeer nog , wist ik veel dat het Pinksteren was.![]()
Ben gister en eergister de hele dag onder de mensen geweest, heb niemand over pinksterren gehoord.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje onder je steen vandaan komen vriend![]()
Maar goed, winkels zijn hier gewoon open als op een normale zondag.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ja om een of andere reden is dat in Groningen niet meer, met bepaalde feestdagen. Letterlijk alles is dicht in een stad met 150k+ inwoners.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
Maar goed, winkels zijn hier gewoon open als op een normale zondag.![]()
Ja hier ookquote:Op zondag 9 juni 2019 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
Maar goed, winkels zijn hier gewoon open als op een normale zondag.
Groningen
Van den Berg staat daar een beetje lollig te doen en Kim geeft echt geen ene neukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 14:04 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja om een of andere reden is dat in Groningen niet meer, met bepaalde feestdagen. Letterlijk alles is dicht in een stad met 150k+ inwoners.
Succes![]()
https://www.facebook.com/(...)plein&epa=SEARCH_BOXquote:
Is dicht, alle supermarkten die "open" zijn hebben hun openingstijden niet aangepast op google.![]()
Gewoon alleen een koppel. Dat in setsysteem met steeds langer format per ronde.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mag flink geschaafd worden aan dit format. Het klopt voor geen meter![]()
AH to Go's zijn wel open gelukkigquote:Op zondag 9 juni 2019 14:10 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)plein&epa=SEARCH_BOX
Is dicht, alle supermarkten die "open" zijn hebben hun openingstijden niet aangepast op google.![]()
![]()
Heeft Maijer al gevraagd of het missen van de PL Gary goed gedaan heeft?
Het gebrek aan Gary Anderson was wel wat de PL een flopshow maakte dit jaar. Mooi dat die weer echt terug is.![]()
Hij heeft misschien drie events of zo meegegooid op de vloer sinds het WK. Je ziet nu deze wedstrijden 'af en toe' zijn klasse, maar dat moet met training wel goed komen richting de WMP.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Maijer al gevraagd of het missen van de PL Gary goed gedaan heeft?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat darters rechtdoor kunnen gooien vind ik nooit zo heel indrukwekkend maar hoe achteloos hij triple 14 gooit in één vloeiende beweging vind ik echt zo bijzonder.![]()
![]()
zo heb je echt geen flikker aan dat kopplformaat idd
Goede wedstrijd van Wright; dan zal hij binnenkort weer een random onder 90-average eruit persen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: