Tip: je bent morgen vrijquote:Op zondag 9 juni 2019 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Godver alle supermarkten in Groningen dicht, wat een onzin dit. Had geen idee dat het Pinksteren was.
Misschien is er nog wat open onder die steen van jequote:Op zondag 9 juni 2019 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Godver alle supermarkten in Groningen dicht, wat een onzin dit. Had geen idee dat het Pinksteren was.
Heidenquote:Op zondag 9 juni 2019 13:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik studeer nog , wist ik veel dat het Pinksteren was.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is er nog wat open onder die steen van je
Beetje onder je steen vandaan komen vriendquote:Op zondag 9 juni 2019 14:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik studeer nog , wist ik veel dat het Pinksteren was.
Ben gister en eergister de hele dag onder de mensen geweest, heb niemand over pinksterren gehoord.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje onder je steen vandaan komen vriend
Ja om een of andere reden is dat in Groningen niet meer, met bepaalde feestdagen. Letterlijk alles is dicht in een stad met 150k+ inwoners.quote:Op zondag 9 juni 2019 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
Maar goed, winkels zijn hier gewoon open als op een normale zondag.
Ja hier ookquote:Op zondag 9 juni 2019 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
Maar goed, winkels zijn hier gewoon open als op een normale zondag.
quote:Op zondag 9 juni 2019 14:04 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja om een of andere reden is dat in Groningen niet meer, met bepaalde feestdagen. Letterlijk alles is dicht in een stad met 150k+ inwoners.
https://www.facebook.com/(...)plein&epa=SEARCH_BOXquote:
Gewoon alleen een koppel. Dat in setsysteem met steeds langer format per ronde.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er mag flink geschaafd worden aan dit format. Het klopt voor geen meter
AH to Go's zijn wel open gelukkigquote:Op zondag 9 juni 2019 14:10 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)plein&epa=SEARCH_BOX
Is dicht, alle supermarkten die "open" zijn hebben hun openingstijden niet aangepast op google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |