Haha ik denk dat genoeg mannen zouden zeggen: “nee hoor, gewoon lekker”.quote:Op maandag 10 juni 2019 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke, jezelf opgeilen op de bank in je boxer en dat in een chatgesprek gooien met deze smileyis niet wanhopig.
What the fuck.quote:Op maandag 10 juni 2019 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Unmatch.
Hij had ff een stout momentje....
Best knap hoe je van wat zijn je hobbies naar een stout momentje gaat in 2 zinnen.
Wat een generalisatie, alsof alle mannen dit gedrag vertonen.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
What the fuck.
Ik maak dit te vaak mee, worden mannen niet meer opgevoed ofzo
Dat lees jij erin.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een generalisatie, alsof alle mannen dit gedrag vertonen.
Het gebeurd wel ECHT heel regelmatig hoor.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een generalisatie, alsof alle mannen dit gedrag vertonen.
Ik stuur altijd webcamsex.nl als antwiord. Boos dat ze worden.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het gebeurd wel ECHT heel regelmatig hoor.
Dat jij het niet doet.... betekent niet dat het weinig voorkomt.
Hooguit dat jij je beter gedraagd dan een hoop
Vooral zo doorgaan dus
Wel een nadeel ja dat vrouwen minder zijn van de oneerbiedige voorstellen, zou dat soort apps een stuk leuker maken.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:24 schreef BoTheParakeet het volgende:
Het zijn 9/10x mannen die dit doen. Mijn vrienden overkomt dit nooit.
Muah denk dat zelfs als één op de tien mannen het doet het nog steeds opvalt, maar dan is het nog steeds relatief weinig.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het gebeurd wel ECHT heel regelmatig hoor.
Dat jij het niet doet.... betekent niet dat het weinig voorkomt.
Hooguit dat jij je beter gedraagd dan een hoop
Vooral zo doorgaan dus
Als her wederzijds is.. is het wel leuk natuurlijk jaquote:Op maandag 10 juni 2019 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een nadeel ja dat vrouwen minder zijn van de oneerbiedige voorstellen, zou dat soort apps een stuk leuker maken.
Nee maar serieus, zoiets doe je met je vriendin, niet met iemand die je net gematched hebt natuurlijk.
Oh zeker, maar zoiets kan je ook subtieler/netter doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als her wederzijds is.. is het wel leuk natuurlijk ja
Maarja.. de kans dat dat zo is?
Volgens mijnrelatief klein
Dat wel.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
What the fuck.
Ik maak dit te vaak mee, worden mannen niet meer opgevoed ofzo
Breng users nu niet op verkeerde ideeën.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:46 schreef black-soldier het volgende:
Ze proberen bij 50 vrouwen en eentje hapt.
Ik hoef echt geen spontane dickpics te krijgen in een relatie. Of dat we praten over iets en opeens haakt hij zijn lul eruit. Onbeschoft.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een nadeel ja dat vrouwen minder zijn van de oneerbiedige voorstellen, zou dat soort apps een stuk leuker maken.
Nee maar serieus, zoiets doe je met je vriendin, niet met iemand die je net gematched hebt natuurlijk.
Wie hapt nou bij zoiets?quote:Op maandag 10 juni 2019 15:46 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat wel.
Ze proberen bij 50 vrouwen en eentje hapt.
Ditzelfde principe passen ze ook toe bij dickpicks.
Wanhopige chicks net als hij die al jaren geen goede neukbeurt hebben gehad. Dat soort vrouwen.quote:
Niemand zegt dat dat spontaan moet, maar leef eens een beetje, maakt het allemaal wat leuker.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen spontane dickpics te krijgen in een relatie. Of dat we praten over iets en opeens haakt hij zijn lul eruit. Onbeschoft.
Of hij verveelde zich gewoon. Het was ook geen lelijke jongen.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:20 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wanhopige chicks net als hij die al jaren geen goede neukbeurt hebben gehad. Dat soort vrouwen.
Geloof niet dat we het vaak eens zijn.. maar dasr zit ik ook niet op te wachten..quote:Op maandag 10 juni 2019 16:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen spontane dickpics te krijgen in een relatie. Of dat we praten over iets en opeens haakt hij zijn lul eruit. Onbeschoft.
dit inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2019 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geloof niet dat we het vaak eens zijn.. maar dasr zit ik ook niet op te wachten..
En dat heeft verdomd weinig te maken met preuts
Wel mooi die eerlijkheidquote:Op maandag 10 juni 2019 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kom ik op terug. Geloof dat die nu terug komt op het nutteloze detail dat die in zijn boxertje zit.
-Succes zo iig ik doe ff wat heerlijke lkkre dingen nu
Beetje de types die hier heel hard roepen dat ze zoiets nooit zouden waarderenquote:Op maandag 10 juni 2019 16:20 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wanhopige chicks net als hij die al jaren geen goede neukbeurt hebben gehad. Dat soort vrouwen.
Oh oh, ik heb maar een paar cm meer.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:48 schreef BoTheParakeet het volgende:
Preuts is een woord dat mannen gebruiken als je niet in katzwijm raakt van hun 12 cm.
Jij hebt al een klein beetje verkering.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:16 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Nu Tinder een paar weekjes gebruikt, belangrijkste les is toch wel onderscheid kunnen maken tussen iets serieus en iets niet serieus. Daarom na de derde zin oid stellen wat hij/zij zoekt op Tinder. Word meteen veel duidelijk. Nu aan het chatten met een leuke griet, wilde iets serieus, reageert ook met geïnteresseerde vragen, dan weet je dat het goed zit. Dit mijn bijdrage.
Wel leuk als jij je username ook in je Tinder account gebruikt. Doet het vast goed bij de vrouwtjes.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:16 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Nu Tinder een paar weekjes gebruikt, belangrijkste les is toch wel onderscheid kunnen maken tussen iets serieus en iets niet serieus. Daarom na de derde zin oid stellen wat hij/zij zoekt op Tinder. Word meteen veel duidelijk. Nu aan het chatten met een leuke griet, wilde iets serieus, reageert ook met geïnteresseerde vragen, dan weet je dat het goed zit. Dit mijn bijdrage.
Wie houdt daar nou wel van? Misschien even cursusje zelfbeheersing doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:44 schreef Harvest89 het volgende:
Ben nu aan het chatten met een paardenmeisje.
Ze houdt niet van opgefokte mensen dus ik sta al 1-0 achter.
Mensen moeten gewoon normaal doen (doen wat ik ze zeg), dan word ik ook niet opgefokt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie houdt daar nou wel van? Misschien even cursusje zelfbeheersing doen.
Staat dat ook in je bio?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon normaal doen (doen wat ik ze zeg), dan wordt ik ook niet opgefokt.
#ITSEVERYBODY'SFAULTBUTMINE!!#
Nee, maar straks wel, bedankt voor de tip.quote:
Omdat er needy nice guys zijn die vrouwen gaan lastigvallen onder disguise van vriendschap.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:56 schreef dagobertE6 het volgende:
waarom kan je bij bumble BFF alleen maar je eigen gender krijgen?
Ik wil geen vrienden worden met jongetjes
Ah, fijn dat jij even zegt wat er wel/niet mag.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:49 schreef BoTheParakeet het volgende:
Bah, paard.
Wat me ook agressief maakt is dat zoveel procent gentleman, zoveel procent rogue.
Wat moet er in? Nou, woonplaats, lengte, persoonlijkheid (ben je introvert, extravert), interesses (terrasje pakken valt hier niet onder, voetbal of koken wel). Geen kutquotes, slechte grappen etc.
Elke man toch, want uiteindelijk draait het allemaal om scoren en seks.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:31 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Omdat er needy nice guys zijn die vrouwen gaan lastigvallen onder disguise van vriendschap.
Niet alleen mannen hoor, vrouwen net zo goed!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke man toch, want uiteindelijk draait het allemaal om scoren en seks.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor, vrouwen net zo goed!.
Bij zin 1 je telefoonnummer vragen en bij zin 2: Wanneer kom je langs?.
Dat preutse gejank altijd![]()
Daarom dat ik het ook al zei dat ze niet zo preuts moet doen. Prima dat het wellicht niet iemands ding is maar het is zo zwart wit altijd hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet alleen mannen hoor, vrouwen net zo goed!.
Bij zin 1 je telefoonnummer vragen en bij zin 2: Wanneer kom je langs?.
Dat preutse gejank altijd![]()
Dan doe jij lekker wat je wil en krijg je 2 matches per maand.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:58 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ah, fijn dat jij even zegt wat er wel/niet mag.
Dat doe ik al en ik krijg er 3 per maand.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:17 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dan doe jij lekker wat je wil en krijg je 2 matches per maand.
Zodra je seks als beloning in gaat zetten ben je volgens mij verkeerd bezig. Ik bedoel, het is geen uitruil van trouw tegenover seks. Het is niet de markt ofzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef BoTheParakeet het volgende:
Seks heb ik alleen in relaties, het is een beloning voor trouw.
Ik wil dat de man voor mij gaat en niet voor mijn kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zodra je seks als beloning in gaat zetten ben je volgens mij verkeerd bezig. Ik bedoel, het is geen uitruil van trouw tegenover seks. Het is niet de markt ofzo.
Gelukkig denken de meeste vrouwen er niet zo over, en de vrouwen die er wel zo over denken zou ik direct aan de kant schuiven. Don't stick your dick in crazy
Daarom ben je dus singlequote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik wil dat de man voor mij gaat en niet voor mijn kut.
Zodra je seks als beloning gaat zien dan ga je nooit een gelijkwaardige relatie met iemand krijgen. Want het moment dat je dan iets verkeerd doet gebruikt diegene het gewoon als chantagemiddel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:23 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zodra je seks als beloning in gaat zetten ben je volgens mij verkeerd bezig. Ik bedoel, het is geen uitruil van trouw tegenover seks. Het is niet de markt ofzo.
Gelukkig denken de meeste vrouwen er niet zo over, en de vrouwen die er wel zo over denken zou ik direct aan de kant schuiven. Don't stick your dick in crazy
En dan ga je het neerzetten als beloning/chantagemiddel?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Maar jij bent diegene die seks inzet als beloning voor een man. Dat is niet bepaald de persoonlijkheid die mannen zoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar compleet off topic, SC mag je elders doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:07 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nee hoor, in een relatie wil ik elke dag seks. Ik gebruik het niet als chantagemiddel. Maar alleen in een relatie.
Nou, het ging erover dat mannen er vaak met een andere insteek zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar compleet off topic, SC mag je elders doen.
Ja 2x, geen match.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er hier vrouwen die superlikes gebruiken?
Ik ken weinig heterovrouwen die ervan genieten om als inwisselbare cumdumpster gebruikt te worden, of ze hebben issues en halen daar hun zelfbertrouwen uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:18 schreef Kleurplaatje het volgende:
Even vaak ook niet... Sterker nog, denk dat het 180 graden anders is.
Zag er net 1 voorbij komen die echt leuk is maar superlike kwam zo wanhopig over dus niet gedaan...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:33 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ja 2x, geen match.![]()
Jammer was echt een leuke.
Daarom staat in half Nederland 50 shades op de plank, meid je bent echt zo onwetend.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik ken weinig heterovrouwen die ervan genieten om als inwisselbare cumdumpster gebruikt te worden, of ze hebben issues en halen daar hun zelfbertrouwen uit.
Hier doe ik alleen de echt leuke. Geloof dat het er ook maar 1 per dag is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag er net 1 voorbij komen die echt leuk is maar superlike kwam zo wanhopig over dus niet gedaan...
Juist, want daarom zijn er ook zoveel one night stands ieder weekend.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik ken weinig heterovrouwen die ervan genieten om als inwisselbare cumdumpster gebruikt te worden, of ze hebben issues en halen daar hun zelfbertrouwen uit.
Ik kreeg pas nog een super-like van een leuke meid.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zag er net 1 voorbij komen die echt leuk is maar superlike kwam zo wanhopig over dus niet gedaan...
En dat boek is ook nog eens niet zo schokkend of kinky. Stelt niet veel voor. Bizar dat zo veel huisvrouwen daar opgewonden van worden. Geeft aan wat voor een preuts saai leven ze wel niet moeten hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
Daarom staat in half Nederland 50 shades op de plank, meid je bent echt zo onwetend.
Raar ja, misschien heeft ze nog geen tijd gehad?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:05 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik kreeg pas nog een super-like van een leuke meid.
Reageert ze niet.
Dat is wel een nadeel van tinder, dat je zulke voorkeuren niet aan kan geven. Zou het filteren een stuk makkelijker maken. (Om het enigzins een schop richting ontopic te geven)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En dat boek is ook nog eens niet zo schokkend of kinky. Stelt niet veel voor. Bizar dat zo veel huisvrouwen daar opgewonden van worden. Geeft aan wat voor een preuts saai leven ze wel niet moeten hebben.
Ach ja ik zie wel. Kan ook zijn dat ze per ongeluk die super-like heeft gegevenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Raar ja, misschien heeft ze nog geen tijd gehad?
Laag zelfbeeld in een overgesexualiseerde maatschappij. Datveel mensen het doen maakt het niet opeens goed. Veel mensen roken ook, gebruiken drugs, plegen zo roofbouw op hun lichaam en geest. Alleen omdat iemand heeft bedacht dat het stoer is, dat je je moet laten gaan. Maar is dat wel zo?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Juist, want daarom zijn er ook zoveel one night stands ieder weekend.
Nee gelukkig niet, maar het is 9/10x wel zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:37 schreef Kleurplaatje het volgende:
En elke man zit er wel puur op voor seks?
Zou ook kunnen, ach je kan het altijd aankijken en haar eruit gooien als je na een week nog niks gehoord hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ach ja ik zie wel. Kan ook zijn dat ze per ongeluk die super-like heeft gegeven
Sinds wanneer is veel sex slecht voor een mens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Laag zelfbeeld in een overgesexualiseerde maatschappij. Datveel mensen het doen maakt het niet opeens goed. Veel mensen roken ook, gebruiken drugs, plegen zo roofbouw op hun lichaam en geest. Alleen omdat iemand heeft bedacht dat het stoer is, dat je je moet laten gaan. Maar is dat wel zo?
Veel seks met je partner is ideaal. Gebruikt worden als onbetaalde hoer, wie wordt nou echt gelukkig ban die leegte?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Sinds wanneer is veel sex slecht voor een mens.
Ik vond de sex van afgelopen weekend anders prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Veel seks met je partner is ideaal. Gebruikt worden als onbetaalde hoer, wie wordt nou echt gelukkig ban die leegte?
Maar jij bent een man.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:44 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik vond de sex van afgelopen weekend anders prima.
Maar ieder z'n ding
Ontopic: Weer wat leuke matches erbij. Momenteel met een paar aan het praten om te zien waar het naar toe gaat.
Hmm, I sense a story here.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Laag zelfbeeld in een overgesexualiseerde maatschappij.
Vrouwen wordt geleerd dat rondneuken feministisch is, overal zie je billboards van halfnaakte modellen, Kardashians, etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hmm, I sense a story here.
Hoe kom je daar bij?
Ja, exact. Maar wie is er dominant, schept over de eigen prestaties en het neuken op en wordt daardoor als beter gezien, en wie onderdanig, presenteert zichzelf alleen maar als een mooi lichaam en verder niets.. Tja rondneuken kan wellicht feministisch zijn voor vrouwen als mannen zich ook interesseerden voor hun persoonlijkheid, vrouwen fysiek even sterk waren geweest als mannen en zich daardoor nooit in kwetsbare positie zouden brengen (zal wellicht voor sommigen zo zijn, uitzonderingen daargelaten), niet het slachtoffer konden worden van zwangerschap ondanks voorbehoedsmiddelen en een man die haar in de steek laat. Maar die hobby stimuleert dat mensen elkaar zien als inwisselbaar snack/junkfood ipv als individu met gevoelens. Als dat is wat de meerderheid wil whatever.....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vrouwen wordt geleerd dat rondneuken feministisch is, overal zie je billboards van halfnaakte modellen, Kardashians, etc.
Ben het eens dat de maatschappij misschien te overgesexualiseerd is. Op het moment dat je naar buiten gaat zie je overal seks.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Vrouwen wordt geleerd dat rondneuken feministisch is, overal zie je billboards van halfnaakte modellen, Kardashians, etc.
....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Maar dan alleen als de vrouw bovenop gaat en het voortouw neemt.quote:
Neh, gewoon wanneer ze doet wat ze zelf wilt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dan alleen als de vrouw bovenop gaat en het voortouw neemt.
Er zijn nog te veel zoutzakjes die gewoon op hun rug of buik blijven liggen.
Ik ben geen vrouw, gebruik hem wel als ik weer kan. Heb er mixed feelings bij, het is wanhopig en vooral zuur als er niets terugkomt, maar bij dames waarbij ik echt denk dat het kan klikken, is het wel een handige tool.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er hier vrouwen die superlikes gebruiken?
Valt mee, alleen jongeren en huidige generaties zijn meer van de wegwerp cultuur en hedonistisch levensstijl door invloeden van social media. Klinkt ineens zorgelijk nu ik het neerzet 😬quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, exact. Maar wie is er dominant, schept over de eigen prestaties en het neuken op en wordt daardoor als beter gezien, en wie onderdanig, presenteert zichzelf alleen maar als een mooi lichaam en verder niets.. Tja rondneuken kan wellicht feministisch zijn voor vrouwen als mannen zich ook interesseerden voor hun persoonlijkheid, vrouwen fysiek even sterk waren geweest als mannen en zich daardoor nooit in kwetsbare positie zouden brengen (zal wellicht voor sommigen zo zijn, uitzonderingen daargelaten), niet het slachtoffer konden worden van zwangerschap ondanks voorbehoedsmiddelen en een man die haar in de steek laat. Maar die hobby stimuleert dat mensen elkaar zien als inwisselbaar snack/junkfood ipv als individu met gevoelens. Als dat is wat de meerderheid wil whatever.....
Ik weet niet hoor maar de leeftijd van ontmaagding wordt hoger, het aantal relaties lager, het aantal singles hoger....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:42 schreef Yiwei het volgende:
Valt mee, alleen jongeren en huidige generaties zijn meer van de wegwerp cultuur en hedonistisch levensstijl door invloeden van social media. Klinkt ineens zorgelijk nu ik het neerzet 😬
Alleen huidige generaties zegt ze, echt niet. Ook veel baby boomers gaan uit elkaar. Om allerlei redenen, macht, geld (denk aan flink groot huis met overwaarde, even 3 ton opstrijken, door te scheiden, vaak geïnitieerd door de vrouw, te vaak gezien helaas), vreemdgaan, gewoon geen zin meer hebben of weet ik veel!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:42 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Valt mee, alleen jongeren en huidige generaties zijn meer van de wegwerp cultuur en hedonistisch levensstijl door invloeden van social media. Klinkt ineens zorgelijk nu ik het neerzet 😬
Nou veel drinken is wel van alle tijden bijv. Maar op seks gebied is de cultuur waarschijnlijk wel hedonistischer geworden of nu het mag en makkelijk wordt gemaakt komt het aan de oppervlakte.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:42 schreef Yiwei het volgende:
Het punt is dat mannen heus niet gek zijn, als je bijv. geen tops draagt waarbij je borsten zowat uitvallen i.c.m. hot pants ofzo, dan meestal gaan ze ook niet raar doen. Als je als vrouw de man niet op zulke wijzes afleidt, dan is er focus (van de juiste mensen) naar wat je te zeggen hebt. De weg naar intimiteit.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou veel drinken is wel van alle tijden bijv. Maar op seks gebied is de cultuur waarschijnlijk wel hedonistischer geworden of nu het mag en makkelijk wordt gemaakt komt het aan de oppervlakte.
Ja klopt, zelf draag ik vooral saaie wijd vallende merkloze kleding, geen make-up, haar lelijk enz. en ik merk wel dat dit inderdaad een effectieve manier is om ervoor te zorgen dat mannen je op je innerlijk beoordelen, hoewel leeftijd en uiterlijk sowieso ook meespelen. Meestal haken ze als gevolg daarvan snel af, maar vind ik juist positief.
Ze is een beetje doorgedraaid, ze benaderd de wereld niet echt rationeel, deze gedachten in combinatie met een topic als deze opzoeken zijn namelijk een beetje tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf dat aandoen?
Op deze manier beoordelen mannen je alsnog op je uiterlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja klopt, zelf draag ik vooral saaie wijd vallende merkloze kleding, geen make-up, haar lelijk enz. en ik merk wel dat dit inderdaad een effectieve manier is om ervoor te zorgen dat mannen je op je innerlijk beoordelen
En vrouwen ook..quote:Op woensdag 12 juni 2019 00:50 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Op deze manier beoordelen mannen je alsnog op je uiterlijk natuurlijk.
Seksappeal hebben is ook een ding hoor, het wordt altijd geframed als iets negatiefs, maar waarom zou je nooit mogen zeggen van dat je op dr billen of borsten valt, lijkt me vrij gezond.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou veel drinken is wel van alle tijden bijv. Maar op seks gebied is de cultuur waarschijnlijk wel hedonistischer geworden of nu het mag en makkelijk wordt gemaakt komt het aan de oppervlakte.
Ja klopt, zelf draag ik vooral saaie wijd vallende merkloze kleding, geen make-up, haar lelijk enz. en ik merk wel dat dit inderdaad een effectieve manier is om ervoor te zorgen dat mannen je op je innerlijk beoordelen, hoewel leeftijd en uiterlijk sowieso ook meespelen. Meestal haken ze als gevolg daarvan snel af, maar vind ik juist positief.
Ik spreek nooit onbekenden op straat aan, dus dat scheeltquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
Dat zeg je in een relatie in een huiselijke setting, niet op straat tegen een onbekende.
Ik ook niet maar bepaalde pua-mongolen wel.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:47 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik spreek nooit onbekenden op straat aan, dus dat scheelt
En nu?quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Las net in een profiel at least sex twice a day.
Vermoeiend als je de hele dag gewerkt hebt en gesport.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Zeker een man? Jammer, maar niks mis mee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |