Dan nogmaals, hoe kom je daarbij?quote:
Sowieso is dat meer power maar een aanname. Vorig jaar was het bewijs dat Hamilton werd ingehaald vanuit de slipstream, nu is het bewijs de snelheid op het rechte stuk terwijl iedereen weet dat de Ferrari minder luchtweerstand heeft ten koste van voldoende downforce in de langzame bochten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
compleet naast valt wel mee maar vorig jaar hadden ze het beste chassis en nu het 2e, probleem is dat Mercedes zowel motorisch als op chassis gebied de #1 is. Ze zeggen dan wel dat de Ferrari meer power heeft maar het gaat ook om het rendement en dat ligt bij Mercedes het hoogst
Klopt. Helpt hem geen zier.quote:
Ik hoop dat zijn carrière als een nachtkaars uitgaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Helpt hem geen zier.
Hij komt nooit naast HAM.
Echt wel. Popcorn seizoen wordt dat dan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Merc zet Max echt NOOIT naast HAM. Ocon trouwens ook niet.
Ik dacht dat dat een groundhog was.quote:
Klopt. Helpt hem geen zier.quote:
Daarom juist niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt wel. Popcorn seizoen wordt dat dan.
Onzin, als Mercedes Max kan krijgen nu dan doen ze dat. Bewezen topper. Hamilton begint op leeftijd te raken en als hij besluit dat hij wel eens naar Ferrari zou willen gaan dan is het maar wat goed om een extra topper te hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Merc zet Max echt NOOIT naast HAM. Ocon trouwens ook niet.
En waarom ben jij daar zo van overtuigt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komen ze wel meer in beeld.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Daarom juist niet.
Omdat noch Max noch Ocon in dienst vh team/Lewis zal racen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En waarom ben jij daar zo van overtuigt?
Dus je wil als team NIET de beste twee coureurs, je wil zelfs strijden tegen die coureur.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Daarom juist niet.
Vast.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Onzin, als Mercedes Max kan krijgen nu dan doen ze dat. Bewezen topper. Hamilton begint op leeftijd te raken en als hij besluit dat hij wel eens naar Ferrari zou willen gaan dan is het maar wat goed om een extra topper te hebben.
Ocon is gewoon niet goed genoeg voor dat Mercedes zitje, anders hadden ze de 2 jaar middelmatig rijdende Bottas wel weg gedaan.
Ik snap niet dat er nog steeds mensen zijn die in het sprookje geloven dat teams geen 2 toppers naast elkaar willen hebben, al helemaal nu er budgetcaps aankomen waarbij de salarissen van coureurs niet meer meetellen in het budget.
Je moet verder kijken, Max en Hamilton zullen elkaar naar hoger niveau tillen. Dus het is zeker wel een reeele mogelijkheid.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat noch Max noch Ocon in dienst vh team/Lewis zal racen.
Omdat naar het schijnt de directie van Mercedes BV zich meer wil identificeren als Duits bedrijf en daar hoort een Duitse coureur bij.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou Hamilton nu nog naar Ferrari willen gaan? Beetje rare zet.
Wat doet voldoende of meer downforce in de bochten met de bandenslijtage?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sowieso is dat meer power maar een aanname. Vorig jaar was het bewijs dat Hamilton werd ingehaald vanuit de slipstream, nu is het bewijs de snelheid op het rechte stuk terwijl iedereen weet dat de Ferrari minder luchtweerstand heeft ten koste van voldoende downforce in de langzame bochten.
-Ham heeft wel eens vaker laten blijken Ferrari ook een mooi team te vindenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou Hamilton nu nog naar Ferrari willen gaan? Beetje rare zet.
Vettel naar Mercedes?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat naar het schijnt de directie van Mercedes BV zich meer wil identificeren als Duits bedrijf en daar hoort een Duitse coureur bij.
Teambelang/constructeursbelang.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus je wil als team NIET de beste twee coureurs, je wil zelfs strijden tegen die coureur.
Dat klinkt niet echt logisch
Toppers hoeven dat ook niet en dat dwingen ze af. Dat is ook geen vereiste.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat noch Max noch Ocon in dienst vh team/Lewis zal racen.
Nee, want die gaan vechten en is er puntenverlies qua constructeurstitel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet verder kijken, Max en Hamilton zullen elkaar naar hoger niveau tillen. Dus het is zeker wel een reeele mogelijkheid.
Dat stel je juist veilig door een 2de topper te hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Teambelang/constructeursbelang.
Ook ik zou het liever wél zien overigens. Maar die tijden zin voorbij helaas. Clean en safe en saai.
Vettel zie ik eerder terug gaan naar Redbull.quote:
Lijken mij niet echt redenen waarom hij terug zou gaan, Ferrari is gewoon te onstabiel op het moment.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef opreis het volgende:
[..]
-Ham heeft wel eens vaker laten blijken Ferrari ook een mooi team te vinden
-Interesse van Ferrari kan hij zn salaris beter mee onderhandelen
-Zn legacy groter maken door met 3 teams te winnen
-Iedereen vroeg zich af waarom hij naar Mercedes ging toen hij voor Mclaren ging, dit is een minder rare zet
Ze willen geen coureurs die strijden en de constructeurstitel in gevaar brengen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Toppers hoeven dat ook niet en dat dwingen ze af. Dat is ook geen vereiste.
Maar bij Ocon is hij gewoon niet goed genoeg.
Wie dan wel? Schumacher?quote:
daarom is Toto hem al in 2018 aan het bellen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, want een langzame rijder kost je natuurlijk geen punten qua constructeurstitelquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want die gaan vechten en is er puntenverlies qua constructeurstitel.
Was wel wat er gezegd werd door Olav.quote:
Toppers halen juist meer punten binnen die het makkelijker maken om die titel te winnenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze willen geen coureurs die strijden en de constructeurstitel in gevaar brengen.
Nope. Door een 2e coureur op niveau te hebben die juist NIET strijdt met je topper.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat stel je juist veilig door een 2de topper te hebben
Dat verhaal is allang naar het rijk der fabelen verwezen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom is Toto hem al in 2018 aan het bellen?
Nee, dat doen ze niet. Je moet een redelijke goede coureur hebben die in dienst rijdt van je 1e coureur.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Toppers halen juist meer punten binnen die het makkelijker maken om die titel te winnen
Oei...quote:
Max past ook veel beter bij RBR.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef Zorro het volgende:
Nu naar Mercedes lijkt me ook helemaal niet slim. Niet dat ik het ergens mee kan onderbouwen, maar in elke sport valt een team na een aantal jaar terug. Mercedes staat nu al langer aan de top dan welk team in het verleden ook.
Ik ben bang dat Max als ie nu naar Merceds gaat een soort Alonso keuze maakt, op het verkeerde moment naar het verkeerde team.
Dit is echt de grootste onzin.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Door een 2e coureur op niveau te hebben die juist NIET strijdt met je topper.
Moet die eerst wat beter worden. Voorlopig zit hij niet op kampioenschapsniveau.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze niet. Je moet een redelijke goede coureur hebben die in dienst rijdt van je 1e coureur.
Dat mogelijk ook idd. Maar ze willen hem.nu ook echt niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef Zorro het volgende:
Nu naar Mercedes lijkt me ook helemaal niet slim. Niet dat ik het ergens mee kan onderbouwen, maar in elke sport valt een team na een aantal jaar terug. Mercedes staat nu al langer aan de top dan welk team in het verleden ook.
Ik ben bang dat Max als ie nu naar Merceds gaat een soort Alonso keuze maakt, op het verkeerde moment naar het verkeerde team.
Het is nu vooral een probleem om met weinig downforce de banden in het juist window te krijgen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Wat doet voldoende of meer downforce in de bochten met de bandenslijtage?
Waar haal jij dat vandaan? Heb je bronnen binnen het team?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mogelijk ook idd. Maar ze willen hem.nu ook echt niet.
zolang je het maar veel herhaald techniekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waar haal jij dat vandaan? Heb je bronnen binnen het team?
Want voorlopig zie ik dit meer als je mening dan een feit.
Ow ik dacht dat hij het over Michael hadquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die eerst wat beter worden. Voorlopig zit hij niet op kampioenschapsniveau.
Ik snap niet hoe je hier op komt als je weet dat Mercedes zowel Rosberg als Hamilton contracten bleef aanbieden. Het is dat Rosberg zelf opstapte, anders had mercedes nog steeds 2 coureurs gehad die strijden (en volgens jou de constructeurstitel in gevaar brengen)quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze willen geen coureurs die strijden en de constructeurstitel in gevaar brengen.
Hier hadden we het er even over, vanaf post 3, in post 5quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik had juist begrepen dat ze bij red bull hadden gezegd dat Max zn contract dicht getimmert was om een situatie als met vettel na 2014 te kunnen voorkomen.
Niet al te beste entree van het nieuwe Mercedes blokquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:52 schreef THEFXR het volgende:
Stroll krijgt de oude motor van Monaco voor dit weekend
dat zeker, daarom draaien ze het bij de mercs ff naar beneden voor de betrouwbaarheidquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Niet al te beste entree van het nieuwe Mercedes blok
3 als het meezit, anders 4quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
Welke plaats is de verwachting voor Verstappen? 5?
ok..hoop hetquote:
denk 4quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
Avond![]()
Welke plaats is de verwachting voor Verstappen? 5?
Fixed. Geen dank.quote:
nergens last vanquote:
Maakt vast wel weer 1 van de twee een foutquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:04 schreef vosss het volgende:
Goddomme, ik zat op het onboardkanaal en dacht dat storing was
Zie vorige post. Geen commentaar, geen tijdwaarneming en alleen onboardquote:
Mwehquote:
Leclercquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:10 schreef Bluurgh het volgende:
LeClerc eerste, die hoeft vast niet nog een keer volgens Ferrari
Ferrari kennende komt het vast nog een keer voorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:10 schreef Bluurgh het volgende:
LeClerc eerste, die hoeft vast niet nog een keer volgens Ferrari
Wordt jij nooit moe van jezelf?quote:
No further actionquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:10 schreef opgebaarde het volgende:
Wat was de uitkomst van het onderzoek naar de touché Stroll en ik geloof Grosjean?
Nee. Van julliequote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:11 schreef Gruj0 het volgende:
Hopelijk weet Ferrari dit zo te houden en duiken ze er in Q3 nog eens flink onder.
[..]
Wordt jij nooit moe van jezelf?
Jullie. Niet jij.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoezo van mij? 1x sinds ik op dit subforum ben dat ik een typo maakte met Leclerc.
Namen onthouden is idd te gek voor woorden..quote:
Begint de slapende Duitse beer soms wakker te worden?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Zo, eerste keer dat Vettel sneller dan Leclercq is.
Bij Lesclercq zal het vorige weekend nog wel meespelen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Het is het hele weekend al stuivertje wisselen. Je moet niet teveel naar Ziggo luisteren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Dat gold niet Voor Max vorig jaarquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij Lesclercq zal het vorige weekend nog wel meespelen.
LekLerckquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Albonquote:
En vooral ook niet teveel naar jou...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is het hele weekend al stuivertje wisselen. Je moet niet teveel naar Ziggo luisteren.
Ik hoop het, ik vind Vettell een geschikte ventquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Begint de slapende Duitse beer soms wakker te worden?
Sorry, not truequote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Albon
Doet het - helaas toegegeven - veel beter dan Kvyat waarvoor credits
Ik, die een keer gelijk krijgt van Whiskers200908-06-2019 never forget
Ja sorry, foutje. Ik hoop in ieder geval dat Vebbel als eerste mag starten. Maar ik denk dat Wehrstappen het beter gaat doen als Gaßly.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Namen onthouden is idd te gek voor woorden..
huhquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:14 schreef pmponer het volgende:
Ric is Hulk wel de baas helaas. Om die reden zie ik ook niet waarom RB Hulk zou willen hebben
Wat zei je?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:14 schreef pmponer het volgende:
Ric is Hulk wel de baas helaas. Om die reden zie ik ook niet waarom RB Hulk zou willen hebben
Omdat de grote baas het voor het zeggen heeft. Zonder hem en zn centen is dat team gewoon failliet binnen de kortste keren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Stroll..... Echt. Achter dat team zitten zoveel investeerders op dit moment. Die willen toch rendement maken? Waarom knallen ze dan niet gelijk die Stroll eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Maar Strol zat er wel dichtbij. Goed voor hemquote:
Dat is dus gelul. Er zitten nog een X aantal grote andere investeerders in dat team.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat de grote baas het voor het zeggen heeft. Zonder hem en zn centen is dat team gewoon failliet binnen de kortste keren.
Binnen een tiende van zijn teamgenootquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:19 schreef Sunri5e het volgende:
Stroll..... Echt. Achter dat team zitten zoveel investeerders op dit moment. Die willen toch rendement maken? Waarom knallen ze dan niet gelijk die Stroll eruit?
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
4 Renaults in de top 10.Moeten ze morgen wel de finish halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mja kijk, de Merc PU van Stroll begaf het.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moeten ze morgen wel de finish halen.
Overal waar Stroll komt, wordt het team slechter.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef Gruj0 het volgende:
Force India.. waar zijn die mee bezig!? Williams joinen?
Dat team bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef Gruj0 het volgende:
Ik hoop heel erg morgen bij Hamquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mja kijk, de Merc PU van Stroll begaf het.
Kan Merc ook overkomen.
Fi zit er gewoon bijquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef Gruj0 het volgende:
Wil je jouw Hammie dat aandoen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij beide zilver pijlen zou wel leuk zijn.
Waarom is het toch zo moeilijk om zijn naam te onthouden?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
Nou hup Leclerk zet die auto in de muur
Snap ik ook niet. Zo lastig is het niet om Leklereck te spellenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo moeilijk om zijn naam te onthouden?
Zou betekenen dat er iets met de upgrade mis is.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij beide zilver pijlen zou wel leuk zijn.
Het is gewoon een moeilijke naam, Leklercquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom is het toch zo moeilijk om zijn naam te onthouden?
Gelequote:
Was geen vrije ronde.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:31 schreef DeeBee het volgende:
Honda'tje verliest nog wel even 0.4 in die laatste sector.
Vind het ook lastig te zeggen of de Honda wel sneller is dan de Renault. Vorig jaar was de Red Bull seconde sneller dan de volgende Renault motorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:31 schreef DeeBee het volgende:
Honda'tje verliest nog wel even 0.4 in die laatste sector.
Hahaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Party mode activated and sandbags deactivated.
Het is Q2, die heeft echt nog geen party mode aangeraakt hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Warming up party mode.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Het is Q2, die heeft echt nog geen party mode aangeraakt hoor
Gat is veel te groot, die gaat echt geen halve seconde vinden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef Gruj0 het volgende:
KVY naar outlap. Zou vet zijn als STR Q1 again haalt.
Het is pas Q2 he, party mode gaat pas Q3 aan en dan rijden de beide Mercs waarschijnlijk naar onder de 1.10.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Om op de harde band te kunnen starten mag die wel aan hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is pas Q2 he, party mode gaat pas Q3 aan en dan rijden de beide Mercs waarschijnlijk naar onder de 1.10.
Stro....oh wacht...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Zul je zien dat er zo eentje de muur in duikt
Verwachting is iig dat de Soft heel snel gewisseld moet wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:37 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is de beste bandenstrategie? Waar Ferrari en Mercedes nu op mikken.
Medium en daarna softs?
Koekoekquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Check.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zeg het je.. Gvdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Verwachting is iig dat de Soft heel snel gewisseld moet worden
Jinxquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Baasquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Nee.quote:
Ze weten daar niet of er lucht of zand in een band zitquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Ook echt een blunder van RB weer hoor, Jezus Christus.
Niet voor het eerstquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Jinx!!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Omdat zij niet hebben voorkomen dat KevMag crashte?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet achter de Mercedessen aan doken het gat in. Dan kun je ongestoord je rondje draaien.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Het is wel heel 'toevallig' zo ...quote:
Waarom zo veel onnodig risico nemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat zij niet hebben voorkomen dat KevMag crashte?
Had alleen eens het verschil in q3 willen zien met de rest, eens zien of ze binnen de 5 tiende kwamen.quote:
Nee omdat ze max in verkeer laten rijden op mediumsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat je hem net niet op een lege baan hebt gezet. Net als Ham en Bot net de snelste tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op de gele band ja.quote:
Dat wachten. Ga dan gewoon snel op rood, zet een tijd neer die goed genoeg is voor Q3 en klaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden die niet door dat de medium 8 tienden trager is. Dat is opmerkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
Inderdaad, ze dachten daar sneller mee te kunnen zijn maar ze kwamen bedrogen uit.quote:
Paar tiendes want meer grip.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:42 schreef rgras het volgende:
Wat win je ermee door te wachten tot het laatste moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |