SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Madonna?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna alweer een nummer in een nieuw jasje. Een nummer dat onlangs door de originele zangeres erg matig ten gehore is gebracht.
Meteen daarna de MadDisaster, want die heeft er alles mee te maken.
Bingoquote:
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BingoNu: Sean Bradford with Timoti - Like A Prayer
Hierna: het raarste nummer dat Madonna ooit heeft gemaakt.
Die eerste g hoort er nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Bazen-TT, trouwens(het klopt alleen niet, maar dat is een detail)
Hij is niet de enigequote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
MadMaster zou nu vol afgrijzen reageren
En terecht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
MadMaster zou nu vol afgrijzen reageren
opgedokenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een curieuze artiest uit de late jaren 60, met een hoge falsetto stem. Het origineel werd laatst gedraaid. Ik meldde dat ik er een remix van heb gemaakt en die moet ik van Livelink draaien
Je weet zeker dat je het wilt horen?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De hoeder des Vout's toont afgrijzen?
Ach jawel. Laat maar gewoon horen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je het wilt horen?Je kunt je nog bedenken.
Er komt ook nog leuke nieuwe muziek voorbij, zoals een vette nieuwe track van Fatboy Slim, iets leuks uit Duitsland en de nieuwe single van Keane (x 1000)
Het lijkt er inderdaad best wel op. Klinkt fijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt er muzikaal op en heeft ook nog dezelfde titel als de vorige plaat. De nieuwe single van Metronomy heet... Lately
Oké, zal ik later eens terugluisterenquote:
Die blijft goud.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor het eventueel slinken van het aantal luisteraarsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna maar door de zure appel heen dan, met Tiny Tim, hoogstpersoonlijk geremixt door uw dienstdoende DJ.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor het eventueel slinken van het aantal luisteraars
Je bent helemaal losgegaan op dit nummer?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Disclaimer: deze remix is inmiddels 16 jaar oud.
Er bestaat ook nog een extended mix...
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels beginnen hier kabaal te maken, is dat positief of niet?
Het is ongeveer op hun toonhoogte, vermoed ikquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoorde het op een vage, slechte verzamel-cd en dacht toen: hier moet ik iets meequote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent helemaal losgegaan op dit nummer?
Ook excuses aan je vogelsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Het origineel draaide ik vorige week (of de week daarvoor) nog.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Disclaimer: deze remix is inmiddels 16 jaar oud.
Er bestaat ook nog een extended mix...
Ja, dat was de aanleiding voor dit hele verhaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Het origineel draaide ik vorige week (of de week daarvoor) nog.
Ik weet het... en toen moest ik nogal lachen. Het is namelijk een nogal obscuur nummer (dat ik iets te goed ken, for obvious reasons)quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Het origineel draaide ik vorige week (of de week daarvoor) nog.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
Irritante monsters
Maar wel mijn monsters![]()
Kan ik Spruitje overnemen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
Irritante monsters
Maar wel mijn monsters![]()
10 miljoen zou me aan het denken zetten, maar denk het eigenlijk niet.quote:
Okéquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:56 schreef brother52 het volgende:
Volume gaat hier even een stuk omlaag. Kwalificatie F1 is begonnen.
Doet me denken aan de film Indecent Proposal waar een man een getrouwd echtpaar vraagt of hij voor 1 miljoen één keer met de vrouw naar bed mag.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
10 miljoen zou me aan het denken zetten, maar denk het eigenlijk niet.
Wel lastige gewetenskwestie.
Jawel hoor.quote:
F1 gaat toch nergens overquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kijk ondertussen ook F1, wel lastige combinatie.
Geen wonder dat de vogels in de stress raken. En dan de mix-kwaliteiten van Elf de schuld gevenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kijk ondertussen ook F1, wel lastige combinatie.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
F1 gaat toch nergens overHet enige dat telt is de race zelf.
Begon laterquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen wonder dat de vogels in de stress raken. En dan de mix-kwaliteiten van Elf de schuld geven
Precies. Die beesten worden gewoon gek van die doelloze rondjesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen wonder dat de vogels in de stress raken. En dan de mix-kwaliteiten van Elf de schuld geven
Mooie stem. Maar het smaakt nog niet echt naar meer.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Terwijl Radio 2 de nieuwste crap van Krezip, Guus Meeuwis, Marco Borsato en dergelijke grijsdraait, kies ik liever deze Nederlandse artiest.
Maak kennis met Christof van der Ven en zijn single: A Darker Light
Het moet groeien, denk ikquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie stem. Maar het smaakt nog niet echt naar meer.
Ja, ik heb hem net even gegoogled. Allemaal lovende recensies.quote:
Zijn verhaal lijkt veel op dat van Sean Christopher, in die zin dat dat ook een Nederlander is die in Engeland en van daaruit muziek maakt.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem net even gegoogled. Allemaal lovende recensies.
Oh ze zijn er weer?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
NIEUW NIEUW NIEUW
Keane - The Way I Feel
Yupquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
Nog 40 minuten en dan gaat -ie weer los. Tot die tijd:
Mother Mink - Slowly Melting Down
Ga ik zeker na luisterenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
YupDit is de eerste single van hun nieuwe album "Cause & Effect"
Ik ook. En ik ga het ook zeker kopen, want Keane is zo'n beetje mijn tweede favoriete band ooit.quote:
Ik ken de naam van de band, maar kan zo uit mijn hoofd geen enkel nummer van hen voor de geest halen. Ik zie dat ze 8 noteringen in de top2000 hadden vorig jaar, maar geen enkele doet een bel rinkelenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ga het ook zeker kopen, want Keane is zo'n beetje mijn tweede favoriete band ooit.
Echt niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken de naam van de band, maar kan zo uit mijn hoofd geen enkel nummer van hen voor de geest halen. Ik zie dat ze 8 noteringen in de top2000 hadden vorig jaar, maar geen enkele doet een bel rinkelen
Eind jaren '90 / beginjaren '00 heb ik erg veel gemist op muziekgebied. Toen was ik druk met andere zaken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt niet?Dan moet ik daar de komende tijd in mijn shows maar eens even wat aan doen.
Ja, hier val ik dan wel meteen als een blok voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
En deze man blijft ook maar mooie muziek maken: Ciaran Lavery. Zijn nieuwste nummer heet Selene.
Dit is niet wat ik associeer met Fatboy Slimquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Fatboy Slim - Return To The Valley Of Right Now
Ik ook niet, maar ik vind het wel bijzonder fraai.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is niet wat ik associeer met Fatboy Slim
Ja, het was zeker aangenaam.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wel bijzonder fraai.
Hebben Snollebollekes een nieuwe plaat?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna is het weer eens tijd voor een nieuw nummer uit Duitsland.... en de beste nieuwe plaat van deze week moet ook nog komen.
Nee, maar er is wel confetti van de partijquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hebben Snollebollekes een nieuwe plaat?![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel confetti van de partij
Jawel, maar dit is toch geen feestnummer?quote:
Liefde is de huur voor je geliefde betalenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pet Shop Boys-alarm![]()
Ik had deze single al te lang niet gehoord: Rent
Zoiets jaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Liefde is de huur voor je geliefde betalen
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Liefde is de huur voor je geliefde betalen
Dat is duur zat.quote:
Je kan het natuurlijk ook zo zien dat iemand jouw huur betaalt.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook zo zien dat iemand jouw huur betaalt.
Klinkt goed, ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een sound zet deze man neer. En wat een heerlijke plaat.
![]()
Labrinth met Miracle
Nu wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Ben je al begonnen, Melting?
Want ik hoor de show van Symphonic weer.
Nu wel. Als je niks hoort, even F5 drukkenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
Ben je al begonnen, Melting?
Want ik hoor de show van Symphonic weer.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Boney M - Daddy Cool (Melting Upbeat remix)
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Boney M - Daddy Cool (Melting Upbeat remix)
Dan gaan alleen de lichtjes onder mijn toetsen maar zachter branden...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nu wel. Als je niks hoort, even F5 drukken
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaan alleen de lichtjes onder mijn toetsen maar zachter branden...
Dit blijft een fijne plaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
Als Melting uitzendt, is Vout nooit ver weg
Is het al tijd ja?quote:
het is 21.00 uur geweest dus ik magquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het al tijd ja?
Dan zal ik zo ook eens wat nemen.
En anders gewoon een andere tijdzone aanhoudenquote:
Wasmachine is bijna klaar, dus zo even uitzetten, en dan neem ik meteen een biertje mee.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
En anders gewoon een andere tijdzone aanhouden
Ik bescherm mezelfquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
En anders gewoon een andere tijdzone aanhouden
Ik was al begonnenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het al tijd ja?
Dan zal ik zo ook eens wat nemen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al begonnen![]()
Ik schoot vandaag in de stress omdat ik dacht dat het morgen vaderdag was. Niemand was thuis en ik dacht dat de kinderen het ook vergeten waren, dus ik snel cadeautjes gekocht.
Toen ik thuis kwam, waren de kinderen weer thuis en wisten ze me te vertellen dat het pas volgende week vaderdag was en dat ze er zelf al aan hadden gedacht.
Dat wordt dit jaar een hele luxe vaderdag.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
Chesney Hawkes (waarom weet ik dit in godsnaam nog?) - The One And Only
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al begonnen![]()
Ik schoot vandaag in de stress omdat ik dacht dat het morgen vaderdag was. Niemand was thuis en ik dacht dat de kinderen het ook vergeten waren, dus ik snel cadeautjes gekocht.
Toen ik thuis kwam, waren de kinderen weer thuis en wisten ze me te vertellen dat het pas volgende week vaderdag was en dat ze er zelf al aan hadden gedacht.
Dat wordt dit jaar een hele luxe vaderdag.
Bij jou staat de koelkast ook naast de wasmachine?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wasmachine is bijna klaar, dus zo even uitzetten, en dan neem ik meteen een biertje mee.
Nee, maar op de weg terug van de wasmachine kom ik toch langs de koelkast.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij jou staat de koelkast ook naast de wasmachine?
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken het wel, maar weet de artiest niet meer...
Zo klinkt het alsof je een enorm huis hebtquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar op de weg terug van de wasmachine kom ik toch langs de koelkast.
Ik woon op een appartement.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je een enorm huis hebt![]()
Ik ken dit nummer trouwens helemaal niet.
Je hebt idd niets te klagen over je appartement en je balkon is ook super grootquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik woon op een appartement.
Al mag ik niet klagen over de oppervlakte.
just me is hier wel eens geweest. Die weet het.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:24 schreef just me het volgende:
Grappig een "meisje" dat bij ons heeft leren voetballen zit nu in het Nederlands Dames team
![]()
Goede reclame voor de clubquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:24 schreef just me het volgende:
Grappig een "meisje" dat bij ons heeft leren voetballen zit nu in het Nederlands Dames team
![]()
Victoria Pelova, ik mag haar nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Doet ze goed. Wie is het?
Ik las net dat Jackie Groenen eigenlijk maar een paar dorpen verderop woonde.
Die gaat naar Ajax na de zomer, las ik. Ze speelde bij ADO.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Victoria Pelova, ik mag haar nietsuper arrogant
Klopt, is van ons naar ADO gegaan. We krijgen binnen de club steeds berichten hoe trots ze zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die gaat naar Ajax na de zomer, las ik. Ze speelde bij ADO.
Hoi spijkerbroek.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde net Come on Barbie, let's go party![]()
Maar even een andere browser genomen, en als ik zin heb even puzzelen hoe dit toch steeds kan.
quote:
Ik zat weer even in de show van Symponic met Eloise. Maar bij mij helpt afsluiten en opnieuw verbinding maken altijd wel. Ik gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar even een andere browser genomen, en als ik zin heb even puzzelen hoe dit toch steeds kan.
Ja, ken het wel. Maar geen idee van artiest.quote:
Jawel, maar verder dan vertraging kom ik nietquote:
Afsluiten en opnieuw verbinding maken werkt hier dus niet (meer).quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat weer even in de show van Symponic met Eloise. Maar bij mij helpt afsluiten en opnieuw verbinding maken altijd wel. Ik gebruik Chrome.
En goedenavond natuurlijk.
Ik ben laatst ook zo aan het klooien geweest, cookies verwijderd etc.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Afsluiten en opnieuw verbinding maken werkt hier dus niet (meer).
Bij mij werkt Chrome ook het beste. In Firefox krijg ik soms oude uitzendingen te horen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat weer even in de show van Symponic met Eloise. Maar bij mij helpt afsluiten en opnieuw verbinding maken altijd wel. Ik gebruik Chrome.
En goedenavond natuurlijk.
Heb alles al verwijderd. Cookies, temp internet files, de hele mikmak.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook zo aan het klooien geweest, cookies verwijderd etc.
Andere browser helpt niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb alles al verwijderd. Cookies, temp internet files, de hele mikmak.
Misschien dat de laptop herstarten nog iets doet.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zal het in het vervolg in bold, italic en caps schrijvenquote:
als je dat via je pc kijkt kan dat de oorzaak zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi doelpunt wel. Alleen jammer dat het in het verkeerde doel was.
(ik heb Noorwegen-Nigeria op de achtergrond aan staan)
Laat ik dat nou niet doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
als je dat via je pc kijkt kan dat de oorzaak zijn
Zou standaard moeten zijn in de Engelse lesquote:
dan ligt het daar niet aanquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
<normale stem>ik ken dit</normale stem><falsetto>niiieeet</falsetto>
Dat zeg ik.quote:
Dat deed BA Baracus ook altijd.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Wel leuk dat ze iedereen nog even voor Fool uitmaken
Ben je toch zwanger ?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat kost dat nou, zo'n echo-apparaat?
#durftevragenquote:
Denk t wel... ik wil een augurk.quote:
Eén augurk maakt nog geen zwangerschapquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Denk t wel... ik wil een augurk.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Denk t wel... ik wil een augurk.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén augurk maakt nog geen zwangerschap
Oh okee. Dan ben ik dus gewoon dik.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Eén augurk maakt nog geen zwangerschap
just me gelooft er in ieder geval nog in.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh okee. Dan ben ik dus gewoon dik.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
just me gelooft er in ieder geval nog in.
#metooquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor de nodige muziek die ik niet ken
Wat is nou de naam van de band, wat is de A-kant en wat is de B-kant?quote:
Terechte vragenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is nou de naam van de band, wat is de A-kant en wat is de B-kant?
En goed getimed gedraaid van Meltingquote:
Alive & Kicking was de naam van de band.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat is nou de naam van de band, wat is de A-kant en wat is de B-kant?
Welke hoorden we dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Alive & Kicking was de naam van de band.
Wat de A/B-kant is, doet er niet toe.
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat daar vroeger niet zo veel voor nodig was.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:58 schreef Melting het volgende:
Straks wel wat meer bekende nummers.
Trouwens al deze platen hebben ook in de top 40 gestaan.
Tegenwoordig ook niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat daar vroeger niet zo veel voor nodig was.
Tegenwoordig niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
De Top 40 (of welke hitlijst dan ook) is niet echt een graadmeter gebleken voor wat goede muziek is. Het barst in de Top 2000 van de nummers die nooit grote hits waren. En het barst ook van de grote hits die bij lange na niet in de Top 2000 staan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goeie.....quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lepel nog ff een bak yoghurt naar binnen, want ik zag net dat tot morgen geldig is. Mot op.
Yoghurt kan je rustig over de datum eten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik lepel nog ff een bak yoghurt naar binnen, want ik zag net dat tot morgen geldig is. Mot op.
Dat zei de vorige bak yoghurt ook tegen me.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Yoghurt kan je rustig over de datum eten.
Dan had die gelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zei de vorige bak yoghurt ook tegen me.
dat je misselijk werd heeft met iets anders te makenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zei de vorige bak yoghurt ook tegen me.
Ik eet niks dat leeft.quote:
Al zou ik wel bang worden van een bak yoghurt die over datum is, en dan tegen me begint te praten.quote:
Precies wat ik nu ga doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Yoghurt kan je rustig over de datum eten.
eat eat eat repeatquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Al zou ik wel bang worden van een bak yoghurt die over datum is, en dan tegen me begint te praten.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
dat je misselijk werd heeft met iets anders te maken
Kijk maar uitquote:
Oh god.. waar het hart vol van is...quote:
mijn laatste zwangerschap is idd al lang geledenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh god.. waar het hart vol van is...
Kun je doen. Je kunt het ook niet doen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Nigeriaanse verdediger werd even vakkundig getackeld door haar eigen keeper.
Ze moest wel van het veld gedragen worden, dus het was wel raak...quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je doen. Je kunt het ook niet doen.
Nu heb ik ook zin in yoghurt. Maar helaas niet in huis.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is twee bekertjes zwarte bessen-vruchtenyoghurt voller
Blauwe bessen hier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is twee bekertjes zwarte bessen-vruchtenyoghurt voller
SPOILER: laatste 2 shows dan maar :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
I only wanna be with you misschien?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar ken ik de Bay City Rollers ook alweer van?
Dat is toch van Volbeat?quote:
De titel is echt van die kinderrijmelarijquote:
Ik vind het meer Hocus Pocus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
De titel is echt van die kinderrijmelarij
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:23 schreef just me het volgende:
Stuur ik vandaag een bloemetje naar Merel voor haar trouwdag.... ben ik 2 dagen te vroeg
![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:23 schreef just me het volgende:
Stuur ik vandaag een bloemetje naar Merel voor haar trouwdag.... ben ik 2 dagen te vroeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |