SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Madonna?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna alweer een nummer in een nieuw jasje. Een nummer dat onlangs door de originele zangeres erg matig ten gehore is gebracht.
Meteen daarna de MadDisaster, want die heeft er alles mee te maken.
Bingoquote:
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BingoNu: Sean Bradford with Timoti - Like A Prayer
Hierna: het raarste nummer dat Madonna ooit heeft gemaakt.
Die eerste g hoort er nietquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Bazen-TT, trouwens(het klopt alleen niet, maar dat is een detail)
Hij is niet de enigequote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
MadMaster zou nu vol afgrijzen reageren
En terecht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
MadMaster zou nu vol afgrijzen reageren
opgedokenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een curieuze artiest uit de late jaren 60, met een hoge falsetto stem. Het origineel werd laatst gedraaid. Ik meldde dat ik er een remix van heb gemaakt en die moet ik van Livelink draaien
Je weet zeker dat je het wilt horen?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De hoeder des Vout's toont afgrijzen?
Ach jawel. Laat maar gewoon horen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je het wilt horen?Je kunt je nog bedenken.
Er komt ook nog leuke nieuwe muziek voorbij, zoals een vette nieuwe track van Fatboy Slim, iets leuks uit Duitsland en de nieuwe single van Keane (x 1000)
Het lijkt er inderdaad best wel op. Klinkt fijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt er muzikaal op en heeft ook nog dezelfde titel als de vorige plaat. De nieuwe single van Metronomy heet... Lately
Oké, zal ik later eens terugluisterenquote:
Die blijft goud.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor het eventueel slinken van het aantal luisteraarsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna maar door de zure appel heen dan, met Tiny Tim, hoogstpersoonlijk geremixt door uw dienstdoende DJ.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem geen verantwoordelijkheid voor het eventueel slinken van het aantal luisteraars
Je bent helemaal losgegaan op dit nummer?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
Disclaimer: deze remix is inmiddels 16 jaar oud.
Er bestaat ook nog een extended mix...
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels beginnen hier kabaal te maken, is dat positief of niet?
Het is ongeveer op hun toonhoogte, vermoed ikquote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels beginnen hier kabaal te maken, is dat positief of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |