Ik mis Jeroen en Karstenquote:Op maandag 10 juni 2019 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Dooie commentators vergeleken met die andere 2
VRT heeft iets veranderd waardoor het me niet meer lukt om de Sporza stream te bekijken door me op te geven als fake belg...quote:
Zou Miesjel inmiddels een doos vitamientjes slikken voor de Tour?quote:
Mogelijk wordt de Tour met een week vertraging uitgezonden.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou Miesjel inmiddels een doos vitamientjes slikken voor de Tour?
uhumquote:Op maandag 10 juni 2019 15:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
VRT heeft iets veranderd waardoor het me niet meer lukt om de Sporza stream te bekijken door me op te geven als fake belg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2019 15:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
uhumNu nog terug kunnen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan maar één ding betekenen; bergtruitje en minstens een etappezege in de Tour.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat voor Warren een dik probleem worden om volgend jaar een ploeg te vinden.
🇫🇷#Dauphinéquote:Op maandag 10 juni 2019 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar is Kruijswijk? Daar gaat z'n anonieme 8e plaats.
Heb je de pushmeldingen rondom ONZE Tom gemist?quote:Op maandag 10 juni 2019 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh. Ik schakel pas net in.
Volgens PCS heeft hij nog een contract voor volgend jaar?quote:Op maandag 10 juni 2019 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat voor Warren een dik probleem worden om volgend jaar een ploeg te vinden.
Ik heb ONZE Tom net wel zien lossen.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je de pushmeldingen rondom ONZE Tom gemist?
HIJ was in de aanval. HIJ heeft DE KNIE getest.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb ONZE Tom net wel zien lossen.
Froome zal hem wel pakken in de tijdritquote:Op maandag 10 juni 2019 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Fuglsang beste papieren van klassementsrenners? Of gaat die dit niet volhouden?
Dat zal moeten blijken.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Fuglsang beste papieren van klassementsrenners? Of gaat die dit niet volhouden?
Het klinkt bijna als NOSquote:Op maandag 10 juni 2019 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dielon heeft wat moeite met het uitspreken van Ineos. En met alle andere woorden.
Die heeft bewust laten lopen en zat wat te lachen met Ruub.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
Heb bijna niks gezien, maar is Dumoulin er nog helemaal doorheen gezakt?
Hele dag in de aanval geweest zo'n beetje en daarna rustig aan gedaan jaquote:Op maandag 10 juni 2019 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
Heb bijna niks gezien, maar is Dumoulin er nog helemaal doorheen gezakt?
Can't have it all.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik loop wel een goede 2 minuten achter zo te zien
Nee, er werd onderweg (eigenlijk de hele dag) volle bak gekoerstquote:Op maandag 10 juni 2019 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Was de aankomst zo lastig dat Kruijswijk, Bardet, Porte en co af moesten haken?
Emoe rijdt naar verhouding misschien nog wel de beste etappe. Als je ziet waar zijn vluchtmakkers eindigen, minúúúten.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh. Ik schakel pas net in.
“For next year I’m just talking to teams and trying to find teams that can best support me and give me the race programme that I’m looking for,” Bennett said. “I want to grow as a rider, and I think there are a few offers on the table. I want to be able to show myself, and I don’t want to be stuck behind any other riders. It’s a tough decision, but there are a few options. Time is ticking, of course, but I just need to see. I’m not getting any younger, and I feel like I’m coming into my best years and it’s important that the doors are open.”quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Pat geloof ik voor geen meter. Zo'n jongen kan toch niet weer genoegen nemen met een plek op derde plan? Hij sprint de rest hier radicaal uit het wiel.
twitter:TeamINEOS twitterde op woensdag 12-06-2019 om 13:39:32Team INEOS can confirm that Chris Froome crashed during a recon of stage four of the Criterium du Dauphine today.He is currently on his way to a local hospital and won’t start today’s fourth stage.We will provide a further update in due course. https://t.co/3x3h5BD5cH reageer retweet
Edit: zes tellen latertwitter:TeamINEOS twitterde op woensdag 12-06-2019 om 13:39:32Team INEOS can confirm that Chris Froome crashed during a recon of stage four of the Criterium du Dauphine today.He is currently on his way to a local hospital and won’t start today’s fourth stage.We will provide a further update in due course. https://t.co/3x3h5BD5cH reageer retweet
Geraint.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaat Egan Bernal van de Tourzege afhouden? @:Koffieplanter
Het is binnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaat Egan Bernal van de Tourzege afhouden? @:Koffieplanter
Dan houdt niemand Tom nog van de tourzege.quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:54 schreef Marcoss het volgende:
Jody zal er wel bij gaan liggen in Zwitserland straks
Die zit nog steeds met De Knie he!quote:Op woensdag 12 juni 2019 13:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan houdt niemand Tom nog van de tourzege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |