Is je huidige een beetje op?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zit er over te denken een nieuwe telefoon te bestellen. Maar ik heb er al eentje van het werk.
Niet eens. Heb een redelijk nieuwe iPhone 7. Maar die voelt oud.quote:
Nieuwe kopen en die oude verkopen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eens. Heb een redelijk nieuwe iPhone 7. Maar die voelt oud.
als ze lekker zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
Ik wil naar huis maar daar lopen vijf bouwvakkers rond, word je ook niet echt chill van.
Neuh, die is van werk. Denk dat ik er gewoon een voor mezelf ga kopen. Maar dan loop ik met twee telefoons. Is ook een beetje stom.quote:
Met bilspleet look?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast zwetende Poolse mannen, jouw type?
Zijn er veel die dat doen. So why not.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh, die is van werk. Denk dat ik er gewoon een voor mezelf ga kopen. Maar dan loop ik met twee telefoons. Is ook een beetje stom.
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.quote:
Stel je aan joh. 'code oranje'.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.
Helaas weerhoudt code oranje mij om naar nijmegen te rijden waarschijnlijk
RIPquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jonge mijn c1 waait dan van de weg gek. Die is van plastic.
Nooit. Geen stress.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jonge mijn c1 waait dan van de weg gek. Die is van plastic.
Whyquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Harman is sowieso lekker begreep ik dus win.
Helaas weerhoudt code oranje mij om naar nijmegen te rijden waarschijnlijk
Als je harder gaat dan 100 kun je de radio niet meer horenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met windkracht 4 waai je al zowat van de weg met dat ding
Verklaart wel waarom je ze hier in Zeeland weinig zietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met windkracht 4 waai je al zowat van de weg met dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |