Heb daar geen interesse in, mensen moeten lekker zelf weten wat ze doenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk de statistieken er maar op na, sneuneus
Je hoerenmoederquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet je nog dat je mij betichtte van schelden en moet je nu jezelf eens zien
Ik denk dat het tijd voor je is om op anoniem te gaan voordat je jezelf wat aandoet
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.quote:
Waarom kom je dan nu alsnog terugquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.Maar het traject is al even in werking gezet dus zal niet lang meer duren.
Aandachtquote:
Afscheid nemen wordt nu echt zo veel moeilijkerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.Maar het traject is al even in werking gezet dus zal niet lang meer duren.
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderenquote:
Anders kan ik toch niet postenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderen
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Afscheid nemen wordt nu echt zo veel moeilijker
Heb je nog wat laatste mooie woorden
OKE !!quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:30 schreef Myrr het volgende:
Mijn bezorger is er altijd en op tijd. Top gozer.![]()
Werd 1 keer vervangen door een ander en pakket gelijk te laat, gezeik, afgeleverd maar op een verkeerd adres.
PostNL is kut maar je moet maar net geluk hebben met de werkethiek van je bezorger inderdaad.
Noel is geen denkerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderen
Wat had ze aanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
IK KWAM NET TREINMEISJE TEGEN IN GYM
GODVERDOMME
Ja is goed.quote:
Denk dat je dr hebt weggejaagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |