Hoe vlug kan je gaan van de ene dag naar grote egoist naar de held......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
de enige die wat presteert daar
Yep! Is ie morgen alweer terug in Utopia?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef Paco55 het volgende:
Adriaan vandaag de held en morgen de weer dezelfde zeikert als altijd.
Dacht het welquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef ES... het volgende:
[..]
Yep! Is ie morgen alweer terug in Utopia?
Neen nu word hij hier als held gezien en morgen weer zeiken ze hem weer af.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef Paco55 het volgende:
Adriaan vandaag de held en morgen de weer dezelfde zeikert als altijd.
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vlug kan je gaan van de ene dag naar grote egoist naar de held......
Het is goed gedaan van hem maar in mijn ogen blijft het een heel naar mannetje vinden die dit aangereikt heeft gekregen en alles doet voor aandacht.....
Hij fietst toch zelf echt die berg op.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is goed gedaan van hem maar in mijn ogen blijft het een heel naar mannetje vinden die dit aangereikt heeft gekregen en alles doet voor aandacht.....
Er zijn echt grotere helden op die berg daar!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij flikt het wel even,en ik heb er respect voor.Hij fietst ook in gedachten voor zijn moeder.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Hij krijgt dure merkkleding en de rest moet het met de pri doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske over de kleding van Jessie?
Zoals je zelf al zegt heeft hij dit aangereikt gekregen. Je kunt je ook afvragen waarom hij dit mag doen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij stelt zich op om afgezeken te wordenquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen nu word hij hier als held gezien en morgen weer zeiken ze hem weer af.
Had allang zonder Uto dat ook kunnen doen......of flink kunnen doneren......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .
Mij dus ook,en harder dan ik dacht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .
Waarom moet dat vergeleken worden. Dit doet ie toch goed! Hij heeft er hard voor getraind op het egoistische af maar hij fietst toch lekker die berg op al vier keer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Er zijn echt grotere helden op die berg daar!
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij stelt zich op om afgezeken te worden
Ja ze zijn jaloers, op zijn bed en nieuwe merkkleding die hij toegeschoven krijgt van achterquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske over de kleding van Jessie?
Dus dat.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Er zijn echt grotere helden op die berg daar!
Zeg dat in zijn gezicht in plaats van altijd achter zijn rug om.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Hij krijgt dure merkkleding en de rest moet het met de pri doen.
Gerrit: ja maar, je weet....
Hiske: we weten prima waar het vandaan komt, maar.......SL
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja ze zijn jaloers, op zijn bed en nieuwe merkkleding die hij toegeschoven krijgt van achter
En dan denk ik van "joh"...quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
Komt niets positiefs uit Gerrit, maar das niet zo erg, maar wel een dingetje ..
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zeg dat in zijn gezicht in plaats van altijd achter zijn rug om.
Gewoon zeggen ik ga daar ook een broek bestellen.
Eens.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom moet dat vergeleken worden. Dit doet ie toch goed! Hij heeft er hard voor getraind op het egoistische af maar hij fietst toch lekker die berg op al vier keer.
Ik doe het hem niet na
Van zijn eeuwige zakgeld!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had allang zonder Uto dat ook kunnen doen......of flink kunnen doneren......
En volgens Hiske ben je dom als je het niet snapt hoe het werkt daarquote:
Hmmmm... dit wordt gewoon vanuit zijn privé aangeschaft?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Hij krijgt dure merkkleding en de rest moet het met de pri doen.
Gerrit: ja maar, je weet....
Hiske: we weten prima waar het vandaan komt, maar.......SL
Maar mensen zoals hij die geen groepsmens blijkt te zijn hoort ook in deze maatschappij. dus ook in deze Utopia. Jammer dat mensen niet snappen hoe mensen met problemen het zelf ook heel moeilijk met zich zelf hebben. Ik het echt Respect voor Adriaanquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik hemel er niet 1 op maar alle mensen die de moeite nemen daar te gaan fietsen!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom moet dat vergeleken worden. Dit doet ie toch goed! Hij heeft er hard voor getraind op het egoistische af maar hij fietst toch lekker die berg op al vier keer.
Ik doe het hem niet na
Nee hoor, het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij flikt het wel even,en ik heb er respect voor.Hij fietst ook in gedachten voor zijn moeder.
Het doet me wel wat.Zal wel aan mij liggen.
Die kleding is van hunzelf,dat krijgen ze na het bezoek.Tsja dat Jessie Gucci schoenen en PP schoenen heeft en Gerrit niet ligt niet aan Jessie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze vinden het in ieder geval niet eerlijk en dat is het ook niet.
Wat maakt Adje dan minder held dan die andere mensen? Want dat zeg jequote:Op donderdag 6 juni 2019 13:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hemel er niet 1 op maar alle mensen die de moeite nemen daar te gaan fietsen!
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En volgens Hiske ben je dom als je het niet snapt hoe het werkt daar
Omdat hij fanatiek is.....en de bewoners hebben het geweten.......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt heeft hij dit aangereikt gekregen. Je kunt je ook afvragen waarom hij dit mag doen?
Zoiets vermoed ik.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:43 schreef ES... het volgende:
[..]
Hmmmm... dit wordt gewoon vanuit zijn privé aangeschaft?
Dat is idd een ander verhaal. De deelnemers aan dit soort acties verdienen respect, maar ik doneer bijv ook niet omdat het geld echt niet altijd ten goede komt van het doel. Maar die berg opfietsen maar liefst vier keer verdient toch echt wel respectquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt niet aan jou.
Is eerder mijn negatieve houding over dit soort dingen. Heb altijd meer bewondering voor anonieme donateurs die flink in de buidel tasten dan diegene die hun naam eraan verbinden.
Net als de extra kist die achter staat. Kan me wel voorstellen dat het zo gaat. En tja, dan zie je de verschillen net als in de buitenwereld.quote:
Daar ligt de kritiek van Hiske en Gerrit ook niet, wel daar waar en wie dat goedkeuren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kleding is van hunzelf,dat krijgen ze na het bezoek.Tsja dat Jessie Gucci schoenen en PP schoenen heeft en Gerrit niet ligt niet aan Jessie.
Ja en daar mag je kritiek op hebben. Vooral in die setting.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:46 schreef ES... het volgende:
[..]
Net als de extra kist die achter staat. Kan me wel voorstellen dat het zo gaat. En tja, dan zie je de verschillen net als in de buitenwereld.
Ik heb net de uitleg gegeven,ander voorbeeld,na het bezoek van Kaylee hadden ze opeens nieuwe Vans,en na het bezoek van Hiske had ze haar eigen Ski jack.quote:
Juist..jezelf een heldenstatus aanmeten vind ik vreselijk.. En dan heb ik het niet over de sporters op die berg, die goede bedoelingen hebben.. Bij Adriaan ligt dat anders, die komt als overwinnaar straks binnen en raakt er niet over uitgepraat, ikke, ikke, ikkequote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is eerder mijn negatieve houding over dit soort dingen. Heb altijd meer bewondering voor anonieme donateurs die flink in de buidel tasten dan diegene die hun naam eraan verbinden.
Ik snap wel hoe het zit en vind het evengoed niet eerlijk, voor niemand niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb net de uitleg gegeven,ander voorbeeld,na het bezoek van Kaylee hadden ze opeens nieuwe Vans,en na het bezoek van Hiske had ze haar eigen Ski jack.
Zeer zeker....respect maar het maakt voor mij geen held.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat is idd een ander verhaal. De deelnemers aan dit soort acties verdienen respect, maar ik doneer bijv ook niet omdat het geld echt niet altijd ten goede komt van het doel. Maar die berg opfietsen maar liefst vier keer verdient toch echt wel respect
Kritiek? Of jaloezie?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en daar mag je kritiek op hebben. Vooral in die setting.
Die Ikke Ikkke heeft het toch ook zelf gedaan en niemand anders. Wat moet hij dan zeggen Wij hebben gefietst.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Juist..jezelf een heldenstatus aanmeten vind ik vreselijk.. En dan heb ik het niet over de sporters op die berg, die goed bedoelingen hebben.. Bij Adriaan ligt dat anders, die komt als overwinnaar straks binnen en raakt er niet over uitgepraat, ikke, ikke, ikke
De wereld is niet eerlijk... Utopia dus ook niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe het zit en vind het evengoed niet eerlijk, voor niemand niet.
In UTO1 kwamen ze met tassen vol kleding binnen voor sommigen.Dat gaat nu achter de schermen.Ik snap dat het niet eerlijk is,maar het gebeurd.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe het zit en vind het evengoed niet eerlijk, voor niemand niet.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Juist..jezelf een heldenstatus aanmeten vind ik vreselijk.. En dan heb ik het niet over de sporters op die berg, die goede bedoelingen hebben.. Bij Adriaan ligt dat anders, die komt als overwinnaar straks binnen en raakt er niet over uitgepraat, ikke, ikke, ikke
Je begrijpt me niet..quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die Ikke Ikkke heeft het toch ook zelf gedaan en niemand anders. Wat moet hij dan zeggen Wij hebben gefietst.
Wat mij altijd opviel is dat ze met trailers naar buiten gingen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In UTO1 kwamen ze met tassen vol kleding binnen voor sommigen.Dat gaat nu achter de schermen.Ik snap dat het niet eerlijk is,maar het gebeurd.
En als je nou geen geld hebt, maar zo wel je steentje kunt bijdragen, ben je dan minder?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Complete tattoo shops.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:51 schreef ES... het volgende:
[..]
Wat mij altijd opviel is dat ze met trailers naar buiten gingen.
Trouwens, niet alleen kleding. Ook dure camera's en zelfs bedden!
Die ikke ikke had wel wat meer rekening kunnen houden met de bewoners die allemaal achter hem stonden en mee fietsten ipv om het minste uit de bocht te vliegen.....en zich afvragend wat hij moet dat zooitje aanmoest.......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die Ikke Ikkke heeft het toch ook zelf gedaan en niemand anders. Wat moet hij dan zeggen Wij hebben gefietst.
En dat zonder studieschuldquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kleding is van hunzelf,dat krijgen ze na het bezoek.Tsja dat Jessie Gucci schoenen en PP schoenen heeft en Gerrit niet ligt niet aan Jessie.
Nee tuurlijk niet Mootie, dat is juist prachtig... Maar het ligt bij A3 toch wel een tikje anders...quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je nou geen geld hebt, maar zo wel je steentje kunt bijdragen, ben je dan minder?
Niet minder maar ook niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je nou geen geld hebt, maar zo wel je steentje kunt bijdragen, ben je dan minder?
Mr Richman mag wel een beetje inbinden.quote:
Oh ja, was echt heel erg! Was ook de reden dat ze constant in de min stonden. Alleen maar investeringen voor nieuwe mensen, die de investeringen vervolgens mee naar huis namen.quote:
Steentjes bijdragen? Dan ben je een opperman.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |