Hoe vlug kan je gaan van de ene dag naar grote egoist naar de held......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
de enige die wat presteert daar
Yep! Is ie morgen alweer terug in Utopia?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef Paco55 het volgende:
Adriaan vandaag de held en morgen de weer dezelfde zeikert als altijd.
Dacht het welquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef ES... het volgende:
[..]
Yep! Is ie morgen alweer terug in Utopia?
Neen nu word hij hier als held gezien en morgen weer zeiken ze hem weer af.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef Paco55 het volgende:
Adriaan vandaag de held en morgen de weer dezelfde zeikert als altijd.
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vlug kan je gaan van de ene dag naar grote egoist naar de held......
Het is goed gedaan van hem maar in mijn ogen blijft het een heel naar mannetje vinden die dit aangereikt heeft gekregen en alles doet voor aandacht.....
Hij fietst toch zelf echt die berg op.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is goed gedaan van hem maar in mijn ogen blijft het een heel naar mannetje vinden die dit aangereikt heeft gekregen en alles doet voor aandacht.....
Er zijn echt grotere helden op die berg daar!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij flikt het wel even,en ik heb er respect voor.Hij fietst ook in gedachten voor zijn moeder.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Hij krijgt dure merkkleding en de rest moet het met de pri doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske over de kleding van Jessie?
Zoals je zelf al zegt heeft hij dit aangereikt gekregen. Je kunt je ook afvragen waarom hij dit mag doen?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij stelt zich op om afgezeken te wordenquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen nu word hij hier als held gezien en morgen weer zeiken ze hem weer af.
Had allang zonder Uto dat ook kunnen doen......of flink kunnen doneren......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .
Mij dus ook,en harder dan ik dacht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .
Waarom moet dat vergeleken worden. Dit doet ie toch goed! Hij heeft er hard voor getraind op het egoistische af maar hij fietst toch lekker die berg op al vier keer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Er zijn echt grotere helden op die berg daar!
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij stelt zich op om afgezeken te worden
Ja ze zijn jaloers, op zijn bed en nieuwe merkkleding die hij toegeschoven krijgt van achterquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske over de kleding van Jessie?
Dus dat.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Er zijn echt grotere helden op die berg daar!
Zeg dat in zijn gezicht in plaats van altijd achter zijn rug om.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Hij krijgt dure merkkleding en de rest moet het met de pri doen.
Gerrit: ja maar, je weet....
Hiske: we weten prima waar het vandaan komt, maar.......SL
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja ze zijn jaloers, op zijn bed en nieuwe merkkleding die hij toegeschoven krijgt van achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |