En dan denk ik van "joh"...quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
Komt niets positiefs uit Gerrit, maar das niet zo erg, maar wel een dingetje ..
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zeg dat in zijn gezicht in plaats van altijd achter zijn rug om.
Gewoon zeggen ik ga daar ook een broek bestellen.
Eens.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom moet dat vergeleken worden. Dit doet ie toch goed! Hij heeft er hard voor getraind op het egoistische af maar hij fietst toch lekker die berg op al vier keer.
Ik doe het hem niet na
Van zijn eeuwige zakgeld!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had allang zonder Uto dat ook kunnen doen......of flink kunnen doneren......
En volgens Hiske ben je dom als je het niet snapt hoe het werkt daarquote:
Hmmmm... dit wordt gewoon vanuit zijn privé aangeschaft?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Hij krijgt dure merkkleding en de rest moet het met de pri doen.
Gerrit: ja maar, je weet....
Hiske: we weten prima waar het vandaan komt, maar.......SL
Maar mensen zoals hij die geen groepsmens blijkt te zijn hoort ook in deze maatschappij. dus ook in deze Utopia. Jammer dat mensen niet snappen hoe mensen met problemen het zelf ook heel moeilijk met zich zelf hebben. Ik het echt Respect voor Adriaanquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is geen groepsmens en past totaal niet in deze utopia. Hij heeft een goed hart en ja hij heeft errors , maar dit in t teken v zijn ma.. raakt mij wel .
Ik hemel er niet 1 op maar alle mensen die de moeite nemen daar te gaan fietsen!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Waarom moet dat vergeleken worden. Dit doet ie toch goed! Hij heeft er hard voor getraind op het egoistische af maar hij fietst toch lekker die berg op al vier keer.
Ik doe het hem niet na
Nee hoor, het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij flikt het wel even,en ik heb er respect voor.Hij fietst ook in gedachten voor zijn moeder.
Het doet me wel wat.Zal wel aan mij liggen.
Die kleding is van hunzelf,dat krijgen ze na het bezoek.Tsja dat Jessie Gucci schoenen en PP schoenen heeft en Gerrit niet ligt niet aan Jessie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze vinden het in ieder geval niet eerlijk en dat is het ook niet.
Wat maakt Adje dan minder held dan die andere mensen? Want dat zeg jequote:Op donderdag 6 juni 2019 13:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik hemel er niet 1 op maar alle mensen die de moeite nemen daar te gaan fietsen!
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En volgens Hiske ben je dom als je het niet snapt hoe het werkt daar
Omdat hij fanatiek is.....en de bewoners hebben het geweten.......quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt heeft hij dit aangereikt gekregen. Je kunt je ook afvragen waarom hij dit mag doen?
Zoiets vermoed ik.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:43 schreef ES... het volgende:
[..]
Hmmmm... dit wordt gewoon vanuit zijn privé aangeschaft?
Dat is idd een ander verhaal. De deelnemers aan dit soort acties verdienen respect, maar ik doneer bijv ook niet omdat het geld echt niet altijd ten goede komt van het doel. Maar die berg opfietsen maar liefst vier keer verdient toch echt wel respectquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt niet aan jou.
Is eerder mijn negatieve houding over dit soort dingen. Heb altijd meer bewondering voor anonieme donateurs die flink in de buidel tasten dan diegene die hun naam eraan verbinden.
Net als de extra kist die achter staat. Kan me wel voorstellen dat het zo gaat. En tja, dan zie je de verschillen net als in de buitenwereld.quote:
Daar ligt de kritiek van Hiske en Gerrit ook niet, wel daar waar en wie dat goedkeuren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kleding is van hunzelf,dat krijgen ze na het bezoek.Tsja dat Jessie Gucci schoenen en PP schoenen heeft en Gerrit niet ligt niet aan Jessie.
Ja en daar mag je kritiek op hebben. Vooral in die setting.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:46 schreef ES... het volgende:
[..]
Net als de extra kist die achter staat. Kan me wel voorstellen dat het zo gaat. En tja, dan zie je de verschillen net als in de buitenwereld.
Ik heb net de uitleg gegeven,ander voorbeeld,na het bezoek van Kaylee hadden ze opeens nieuwe Vans,en na het bezoek van Hiske had ze haar eigen Ski jack.quote:
Juist..jezelf een heldenstatus aanmeten vind ik vreselijk.. En dan heb ik het niet over de sporters op die berg, die goede bedoelingen hebben.. Bij Adriaan ligt dat anders, die komt als overwinnaar straks binnen en raakt er niet over uitgepraat, ikke, ikke, ikkequote:Op donderdag 6 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor, het ligt niet aan jou.
Is eerder mijn negatieve houding over dit soort dingen. Heb altijd meer bewondering voor anonieme donateurs die flink in de buidel tasten dan diegene die hun naam eraan verbinden.
Ik snap wel hoe het zit en vind het evengoed niet eerlijk, voor niemand niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb net de uitleg gegeven,ander voorbeeld,na het bezoek van Kaylee hadden ze opeens nieuwe Vans,en na het bezoek van Hiske had ze haar eigen Ski jack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |