Volgens mij zeg je met zin 2 en 3 in wezen hetzelfde?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe erg zijn Duindorpers?
Hoe erg zijn Friezen die een stel demonstranten uit de Randstad tegen willen houden?
Hoe erg zijn mensen die in hun eigen buurt opstaan tegen een troep intriganten en provocateurs van buitenaf?
Erg.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:47 schreef Ringo het volgende:
Hoe erg zijn Friezen die een stel demonstranten uit de Randstad tegen willen houden?
Erg.quote:Hoe erg zijn mensen die in hun eigen buurt opstaan tegen een troep intriganten en provocateurs van buitenaf?
Buiten dat zin 2 en 3 hetzelfde lijkt te zijn kan ik me vinden in jouw nuance. Daar waar de blokkeerFriezen niet uit waren op geweld waren de 'blokkeermoslims' dat wel. Dat niet alleen, de blokkeermoslims initieerden zelfs het geweld.quote:Op donderdag 6 juni 2019 00:52 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Erg.
Met geweld (zo nodig getolereerd binnen de gemeenschap); heel erg erg, dat is hier niet het geval
[..]
Erg.
Met geweld (zo nodig getolereerd binnen de gemeenschap); heel erg erg, dat is hier wel het geval.
En ''provocateurs''.![]()
Jij bent ook echt een fantasievolle jankbal he? Zou haast denken; aanbidder van een pedofiele krijgsheer.
Ja, en laten we die vergelijking even verder trekken;quote:Op donderdag 6 juni 2019 01:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Buiten dat zin 2 en 3 hetzelfde lijkt te zijn kan ik me vinden in jouw nuance. Daar waar de blokkeerFriezen niet uit waren op geweld waren de 'blokkeermoslims' dat wel. Dat niet alleen, de blokkeermoslims initieerden zelfs het geweld.
Natuurlijk moet Jorritsma dat. Maar er is altijd nog het punt van de openbare orde.quote:Op donderdag 6 juni 2019 07:18 schreef NoPicNic het volgende:
Ombudsman: Jorritsma moet demonstratie Pegida toestaan
https://nos.nl/artikel/22(...)pegida-toestaan.html
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:06 schreef Oostwoud het volgende:
Geen rupsvoertuigen inzetten om de demonstratie door te laten gaan.
Blokkeermoslims.quote:
Nou.....misschien omdat deze Turkse jongeren de weg blokkeerden voor Pegida zodat ze niet richting de moskee konden lopen. En ze blokkeerden de weg voor de ME busjes door midden op de weg te gaan bidden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Blokkeermoslims.![]()
Weer een nieuwe term verzonnen, net als een Pegidabarbecue.
Hoe verzint men het?
Totaal offtopic.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 08:47 schreef NoPicNic het volgende:
Turks echtpaar tilt sociale dienst voor 160.000 euro
https://www.ad.nl/den-haa(...)0-000-euro~aa6ff12a/
Zo ben je een Turkse jongere en zo ben je 35 jaar later een nog-steeds-niet-Nederlandse sprekende Turkse oudere die de boel flest op kosten van de Nederlandse belastingbetaler.
Men is inconsequent omdat men werkelijk bang lijkt te zijn voor woede uit die hoek.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:21 schreef NoPicNic het volgende:
Het lijkt er op dat democratische burgerrechten op grove wijze worden geschonden om de islam te beschermen in dit land.
Tja straffen worden er gegeven als het de regering geld kost, hadden die mensen iemand het ziekenhuis in geslagen dan was die straf een heel stuk lager uitgevallen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 08:54 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Totaal offtopic.
4 weken celstraf is wel weer bijzonder.
Je doet net of Wagensveld via het darkweb kalashnikovs aan kaalkopjes heeft verkocht ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:10 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het vonnis ook rekening hield met de voorwaardelijke straf voor illegaal wapenhandel waar hij eerder voor is veroordeeld.
"Illegaal wapenhandel"
Dus nee het is geen lieverdje.
Tenzij jij houdt van mensen die illegaal wapens verkopen aan derden.
Veroordeeld voor:quote:Op zondag 9 juni 2019 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je doet net of Wagensveld via het darkweb kalashnikovs aan kaalkopjes heeft verkocht ofzo.
De man is al decennia lang ondernemer in Duitsland waar hij dingen verkoopt als pepperspray en airsoft wapens. En hij is op bestuurlijk niveau veroordeeld omdat hij producten verkocht waar de administratie niet van op orde was.
Niet netjes uiteraard, maar jouw woordkeuze slaat nergens op.
Zijn strafblad bestaat uit 1 taakstraf en wat boetes. Hij heeft nog nooit een gevangenis van binnen gezien. Ik ben hier niet om deze man een lieverdje te noemen, maar jouw woordkeuze is lachwekkend.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:46 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Veroordeeld voor:
- Belastingfraude
- Illegaal wapenbezit
- Verkopen van illegale wapens
- Aanranding
En weet ik veel allemaal niet meer.
Maar voor de rest is het gewoon een lieverdje hoor
Kopje thee erbij en aai over het bolletje
Veroordeeld voor een kleine 3 jaarquote:Op zondag 9 juni 2019 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn strafblad bestaat uit 1 taakstraf en wat boetes. Hij heeft nog nooit een gevangenis van binnen gezien.
Heeft hij een taakstrafje voor gekregen. Op 5 minuten precies in deze video:quote:
Dan zet je daar gewoon een paar waterkanonnen op, dan moet je ze eens zien renen die voddenbalen. En als er dan alsnog een paar blijven staan dan een charge van de ME eroverheen inclusief honden erbij. Vervolgens pik je degenen met de grootste bek eruit en die pak je op en laat ze een weekje brommen. Zo pak je reltuig aan, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou.....misschien omdat deze Turkse jongeren de weg blokkeerden voor Pegida zodat ze niet richting de moskee konden lopen. En ze blokkeerden de weg voor de ME busjes door midden op de weg te gaan bidden.
Lijkt me een prima oplossing.quote:Op maandag 10 juni 2019 00:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zet je daar gewoon een paar waterkanonnen op, dan moet je ze eens zien renen die voddenbalen. En als er dan alsnog een paar blijven staan dan een charge van de ME eroverheen inclusief honden erbij. Vervolgens pik je degenen met de grootste bek eruit en die pak je op en laat ze een weekje brommen. Zo pak je reltuig aan, zo moeilijk is het allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |