abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:21:26 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_187182532
Buigen voor de druk van die religieuze fucktards kan geen optie zijn. Laat het nu maar doorgaan en hou een paar pelotons ME achter de hand, wat waterkanonnen en een hondenbrigade.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:28:17 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_187182633
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 13:21 schreef Hathor het volgende:
Buigen voor de druk van die religieuze fucktards kan geen optie zijn. Laat het nu maar doorgaan en hou een paar pelotons ME achter de hand, wat waterkanonnen en een hondenbrigade.
Ik dacht dat jij eerder in het topic nog voor een demonstratieverbod van Pegida was?
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:42:29 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_187182891
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij eerder in het topic nog voor een demonstratieverbod van Pegida was?
In principe wel, maar als ik dan lees wat zo'n moslimclub van plan is...daar kun je ook niet aan toegeven.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 13:55:36 #204
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_187183043
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 13:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

In principe wel, maar als ik dan lees wat zo'n moslimclub van plan is...daar kun je ook niet aan toegeven.
Pegida is natuurlijk een triest clubje met sneue acties. Als je zo'n bbq gaat doen voor een moskee om wat Turken uit te dagen heb je volgens mij echt geen leven. Waarschijnlijk van die kerels die geen vrouw kunnen krijgen en met dit soort acties wat kleur aan hun bestaan proberen te geven om zich te bewijzen of zo.

Aan de andere kant geeft het wel weer een rolbevestigend inkijkje in de Turkse tribale cultuur, het niet om kunnen gaan met 'aantasting van eer' en direct grijpen naar domme agressie en geweld.
pi_187183059
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 13:21 schreef Hathor het volgende:
Een paar? God weet uit welke uithoeken van NL er straks moslims in Eindhoven klaar staan om te rellen..
  vrijdag 31 mei 2019 @ 14:08:43 #207
117098 Hathor
Effe niet
pi_187183185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 13:56 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Een paar? God weet uit welke uithoeken van NL er straks moslims in Eindhoven klaar staan om te rellen..
En daar aan gaan toegeven gaat geen gevaarlijk precedent scheppen denk je?
pi_187183213
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nope, ik denk dat hier niets goeds meer van te maken valt.
pi_187183258
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

De tegenstanders van een demonstratie van Pegida juichen al op sociale media.

quote:
Tegendemonstratie gaat vanmiddag wél door, ook na verbod op Pegida-betoging
De demonstratie voor solidariteit en tegen de extreem-rechtse organisatie Pegida op het Stadhuisplein in Eindhoven gaat vanmiddag gewoon door. Ook al is een van de voornaamste doelen, een verbod op de Pegida-betoging van komende zondag, inmiddels bereikt.
https://www.ad.nl/eindhov(...)a-betoging~abfdc0fb/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187183304
quote:
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187183338
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:17 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_187184010
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:20 schreef Syd het volgende:

[..]

:')
Heeft een punt.
pi_187184755
Tegendemonstranten verzamelen zich op Stadhuisplein

Ongeveer dertig ā veertig mensen verzamelen zich vrijdagmiddag rond 15.45 uur op het Stadhuisplein in Eindhoven om te demonstreren tegen Pegida. Met stoepkrijt schrijven ze leuzen op de stoep, borden worden klaargezet en er wordt rustig overleg gevoerd met elkaar.

De demonstratie voor solidariteit en tegen de extreem-rechtse organisatie Pegida gaat door. Ook al is een van de voornaamste doelen, een verbod op de Pegida-betoging van komende zondag, inmiddels bereikt. Burgemeester John Jorritsma liet eerder vandaag weten dat Pegida geen toestemming krijgt om komende zondag in Eindhoven de straat op te gaan.
https://www.ed.nl/eindhov(...)dhuisplein~a0147dd3/
pi_187187269
Emoties lopen hoog op bij tegendemonstranten op Stadhuisplein: ‘Geen zin in de onzin van Pegida’

Tientallen mensen verzamelen zich vrijdagmiddag vanaf 15.30 uur op het Stadhuisplein in Eindhoven om te demonstreren tegen Pegida.

‘De onzin van Pegida’
De demonstratie voor solidariteit en tegen de extreem-rechtse organisatie Pegida gaat door. Ook al is een van de voornaamste doelen, een verbod op de Pegida-betoging van komende zondag, inmiddels bereikt. Burgemeester John Jorritsma liet eerder vandaag weten dat Pegida geen toestemming krijgt om komende zondag in Eindhoven de straat op te gaan.

,,Wij hebben geen zin in die onzin van Pegida”, aldus een van de demonstranten. ,,Het is haatzaaierij en daar zitten wij niet op te wachten. Barbecueën kunnen ze ook in hun eigen tuin doen, het enige wat ze willen is trammelant veroorzaken. Ze verzinnen problemen die er niet eens zijn.”

Doorgaan
Dat de demonstratie van Pegida zondag niet doorgaat, maakt de demonstranten niets uit. ,,We willen doorgaan, zodat ze Eindhoven niet meer binnenkomen. Het moet stoppen, de uitdagingen, de uitlokking, het werkt gewoon niet.”

,,Ik vind het zo walgelijk wat er gebeurt”, zegt een andere demonstrant met de tranen in zijn ogen. ,,Zo'n haat naar moslims toe. Ik word er gewoon emotioneel van. Dat er zo'n haat is in godsdienstvrijheid, dat kan niet. Ik vind het waanzin.”
https://www.ed.nl/eindhov(...)van-pegida~a0147dd3/
pi_187188554
Pegidafobie is terrorisme.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 20:19:17 #216
117098 Hathor
Effe niet
pi_187188637
moslimhaat is terrorisme. :')
pi_187249984
Betoging Pegida in Eindhoven opnieuw verboden

Ook een nieuwe betoging van het extreem-rechtse Pegida donderdag in Eindhoven is door burgemeester John Jorritsma verboden. De burgemeester heeft dat maandagavond laat aan de organisatie laten weten. Jorritsma zegt dat hij niet kan garanderen dat ondanks massale inzet van politie die avond wanorde en ernstige ongeregeldheden kunnen worden voorkomen.

Daarmee verbiedt Jorritsma voor de tweede keer in een paar dagen tijd een demonstratie van Pegida. Ook voor een betoging afgelopen zondag in Woensel-Zuid kreeg de organisatie geen toestemming van Jorritsma. Argument daarvoor was dat die manifestatie te laat bij de burgemeester was gemeld en dat er daardoor onvoldoende tijd was een weloverwogen besluit te nemen.

Pegida wilde donderdag optrekken naar de Al Fourqaan en zo opnieuw demonstreren tegen islamisering en geweld door moslims. In het besluit om de betoging te verbieden wijst de burgemeester erop dat een betoging van Pegida vorige week zondag in Eindhoven voortijdig moest worden beëindigd omdat er sprake was van ernstige ongeregeldheden en massaal geweld tegen de politie van tegendemonstranten, ondanks de inzet van 300 agenten, waaronder twee peletons ME.

Volgens de politie zijn er bij een nieuwe demonstratie opnieuw wanordelijkheden te verwachten, ook omdat er weer een tegendemonstratie is aangekondigd die naar verwachting zo’n 500 betogers zou trekken, Jorritsma wijst er verder op er bij de politie sterke aanwijzingen zijn dat er naast de tegendemonstraties ook ‘een tegenbeweging op gang wordt gebracht waarbij geweld en agressie niet worden geschuwd’.
https://www.ed.nl/eindhov(...)w-verboden~ac142545/

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 04-06-2019 01:10:40 ]
pi_187250149
Zwichten voor terreur dus.
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 juni 2019 @ 06:35:06 #219
842 Zorro
Z
pi_187251005
quote:
Pegida wilde donderdag optrekken naar de Al Fourqaan en zo opnieuw demonstreren tegen islamisering en geweld door moslims. In het besluit om de betoging te verbieden wijst de burgemeester erop dat een betoging van Pegida vorige week zondag in Eindhoven voortijdig moest worden beëindigd omdat er sprake was van ernstige ongeregeldheden en massaal geweld tegen de politie van tegendemonstranten, ondanks de inzet van 300 agenten, waaronder twee peletons ME.
QED
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 4 juni 2019 @ 07:11:40 #220
39337 Bloemkool
Bloemkool
pi_187251153
Er is dus vrijheid om te demonstreren in dit land behalve als je aan de zogenaamde zielige moslims met hun fop geloof komt. Man man man. En maar blijven toegeven. En die linkse zachte eieren vinden die stenen gooiende figuren nog zielig ook. Als die lui hun zin kregen liepen alle vrouwen al in een tent rond.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_187251334
Dus dreigen met geweld is genoeg om een demonstratie die je niet aan staat te laten verbieden, goed signaal.
pi_187251670
Dit zijn dus dezelfde mensen die hysterisch brullen als een paar Friezen op een vreedzame manier een bus radicalen blokkeert, dan is opeens het recht om te demonstreren in gevaar. Natuurlijk telt dat niet voor clubjes die niet dezelfde mening hebben als deze gewelddadige roeptoeters.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 08:36:59 #223
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_187251757
Bij dat soort rellende Turken moet je gewoon de knuppel erover leggen, dat is de enige taal die ze verstaan.
pi_187253303
Geen rupsvoertuigen inzetten om de demonstratie door te laten gaan. :')
pi_187253721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:42 schreef MadameMossel het volgende:
Dus dreigen met geweld is genoeg om een demonstratie die je niet aan staat te laten verbieden, goed signaal.
Daarnaast staat het Suikerfeest volgens burgemeester Jorritsma boven de grondwet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')