2014 derde en België??????quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op het WK in 2018 werden we derde. Waar was Nederland?
Aad zei ook dat Zwitserland een penal kreeg, dus het kan zomaar gebeuren inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aad vertelt ons dat er geen verlenging komt omdat er gescoord gaat worden.
Dan begrijp ik het beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor
Hier was ik dan allen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Panhuus verzamelen allen
wij deden in 2014 wel meee, en ga anders meer dan 5 jaar terugquote:
Jullie gouden periode is wel bijna voorbij tho.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wij deden in 2014 wel meee, en ga anders meer dan 5 jaar terug
Sorry Sheldon. Heb pas anderhalf gezien, wel kinky sex in de 1e aflevering.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar nu ga ik al kijken met dat het niks is.
2010 finale en België???quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wij deden in 2014 wel meee, en ga anders meer dan 5 jaar terug
Nederland wilde met dat dramatisch slechte WK niet worden geassocieerd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
op het WK in 2018 werden we derde. Waar was Nederland?
Wie is Sheldon nou weer.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry Sheldon. Heb pas anderhalf gezien, wel kinky sex in de 1e aflevering.
Hayley Atwell in ander seizoen bohhhquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry Sheldon. Heb pas anderhalf gezien, wel kinky sex in de 1e aflevering.
Ja Spanje maakte een mooie goal!quote:
Hoe vind je hem?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, daar kijk ik net een serie van.
Wij hebben gewoon onbegrepen humor René. Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat dat een teken van genialiteit is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een variatie op deze grap maakte ik al.
(Daar moest niemand om lachen overigens)
Je hoeft geen hele studie te volgen om die serie te begrijpen hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:22 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Ik twijfel HBO te nemen hiervoor namelijk.
Oh, dat lijkt me wel een aanrader.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, daar kijk ik net een serie van.
Hoe kom je er opquote:
Wat een humor is er hier.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft geen hele studie te volgen om die serie te begrijpen hoor.
De slechte grappen volgen elkaar in rap tempo op.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft geen hele studie te volgen om die serie te begrijpen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |