Wij hebben gewoon onbegrepen humor René. Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat dat een teken van genialiteit is.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een variatie op deze grap maakte ik al.
(Daar moest niemand om lachen overigens)
Je hoeft geen hele studie te volgen om die serie te begrijpen hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:22 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Ik twijfel HBO te nemen hiervoor namelijk.
Oh, dat lijkt me wel een aanrader.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, daar kijk ik net een serie van.
Hoe kom je er opquote:
Wat een humor is er hier.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft geen hele studie te volgen om die serie te begrijpen hoor.
De slechte grappen volgen elkaar in rap tempo op.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft geen hele studie te volgen om die serie te begrijpen hoor.
Landenvoetbal blijft natuurlijk een B-sport.quote:
VBL staat bekend als een bron van hoge kwaliteit humor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:24 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Wat een humor is er hier.
Waar gaat die over?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, daar kijk ik net een serie van.
Absoluut, het enige jammere is dat ze allemaal Engels praten maar goed, daar krijg je wel prima acteurs voor terug.quote:
Ik wil niet teveel spoileren, maar het gaat over mensen die in een kernreactor werken en dan te maken krijgen met een groot probleem.quote:
Nederland kan dit Portugal hebben.quote:
Iedereen die het hoofd van @onlogisch ziet zou Tsjernobyl niet ontkennen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
Iedereen die regelmatig Kees van der Spekgod kijkt weet dat Tsjernobyl één grote leugen is.
Met Heerenveen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel spoileren, maar het gaat over mensen die in een kernreactor werken en dan te maken krijgen met een groot probleem.
Hopelijk wel met een happy end.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel spoileren, maar het gaat over mensen die in een kernreactor werken en dan te maken krijgen met een groot probleem.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Santos er bij een slecht resultaat vandaag zomaar uit kan worden gestuurd.quote:
Oeh nu word ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meteen de kern van het verhaal weer verklappen. Flauw hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |