Lekker joh. Heel voetbalwereld monddood gemaakt. Zal wel blijven plakken tot ie dood isquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]twitter:RobHarris twitterde op woensdag 05-06-2019 om 09:57:19FIFA President Gianni Infantino claims in congress speech: "We have transformed it into a new FIFA - an organisation which is synonymous with credibility, trust, integrity, equality, human rights" reageer retweet
Warm ontvangstquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:02 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Panhuus verzamelen allen
Screenshots van zijn bankrekeningen op het voorlees A4'tje genotquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:49 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Ik zag dat hij ook moest huilen.
Krokodillentranen.
Vind het ook wel een een geinig toernooi,mogen ze van mij gerust uitbreiden naar 8 landen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb er sowieso niet zo'n moeite mee om dit toernooitje serieus te nemen hoor.
De Nations League winnen zou ook eigenlijk knapper zijn dan het EK '88.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:50 schreef Zorro het volgende:
In 1976 was zoiets het EK, 4 landen, wedstrijdje, winnaars de finale, verliezers derde/vierde plaats.
Bijna niet voor te stellen nu
1960 t/m 1976 toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:50 schreef Zorro het volgende:
In 1976 was zoiets het EK, 4 landen, wedstrijdje, winnaars de finale, verliezers derde/vierde plaats.
Bijna niet voor te stellen nu
Die hebben helaas geen invloed in de UEFA verkiezingen, dus die worden niet meegenomen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:51 schreef Nober het volgende:
Waarom is dit niet in Saoedi-Arabië of Noord-Korea?
Volgens mij gaan de andere confederaties ook een Nations League opzetten, dus kan je er ook best iets globaals van maken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vind het ook wel een een geinig toernooi,mogen ze van mij gerust uitbreiden naar 8 landen.
CONCACAF heeft 't al.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de andere confederaties ook een Nations League opzetten, dus kan je er ook best iets internationaals van maken.
Ja, ik bedoelde eigenlijk "tot 1976", maar dat was de enige keer dat Nederland meedeed dacht ik zo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1960 t/m 1976 toch?
Toen was de Oranjekoorts alweer voorbij voor ie begonnen was
Ik vind het prima als er nooit meer oefenwedstrijden komen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de andere confederaties ook een Nations League opzetten, dus kan je er ook best iets globaals van maken.
Internations League jaaaaaquote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de andere confederaties ook een Nations League opzetten, dus kan je er ook best iets globaals van maken.
Alleen de eindronde.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Internations League jaaaaa
Aids
Dit soort velden zie je normaal gesproken alleen in Zuid-Amerika en Afrika.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:53 schreef hhh38 het volgende:
Veld ziet er niet bepaald uit als een biljartlaken
Er zijn zoveel plannen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde tijdperk spelers.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plannen.
24 uur per dag, 7 dagen per week, 31 dagen per maand, 365 dagen per jaar voetbal genot
FOOTBALL ON DEMAND.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plannen.
24 uur per dag, 7 dagen per week, 31 dagen per maand, 365 dagen per jaar voetbal genot
Omdat die de rechten hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom is dit op Ziggo? Iemand een goed alternatief zoals de Belg ofzo?
Als je op de Belg wil kijken moet je maar in de Starbucks gaan zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
Ik denk dat naast Zwitserland en Portugal, er weinig vraag is naar deze wedstrijd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
Zo goed als.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag: Is dit een vriendschappelijke wedstrijd?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Je bent er net, even kalm.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:58 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Je bent er net, even kalm.
De FIFA wereldranglijst zegt dit:quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag: Is dit een vriendschappelijke wedstrijd?
quote:I: importance of match
• I= 05 Friendly matches played outside of International Match Calendar windows
• I= 10 Friendly matches played during International Match Calendar windows
• I= 15 Group phase matches of Nations League competitions
• I= 25 Play-off and final matches of Nations League competitions
• I= 25 Qualification matches for Confederations final competitions and for FIFA World Cup final
competitions
Hij is wel een geniale dribbelaar, maar ik denk dat het door zijn lengte komt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan het rennen van Shaqiri echt niet serieus nemen.
Ook hij is ontsnapt uit een kliniek in Den Dolder.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben verrast dat Pepe nog niet levenslang is verbannen van voetbalvelden
Heerlijke verdediger is dat.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben verrast dat Pepe nog niet levenslang is verbannen van voetbalvelden
Tegen Marokko. Pepequote:
Ik ben echt blij dat ik niet meer in Nederland woon.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook hij is ontsnapt uit een kliniek in Den Dolder.
Panhuisgodquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook hij is ontsnapt uit een kliniek in Den Dolder.
Fixed.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Ebola Cup is leuker dan deze wedstrijd
Hij was een geweldige bal afpakker en aanjager en had een goed schot, en loopvermogen speelde altijd naar de goede kleur. Van Gaal had hem niets voor niets als 1 van de weinige meteen verzekerd van deelname aan het WK en tot 2e aanvoerder gemaakt……..quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is echt nooit erg goed geweest.
Altijd een beperkte waterdrager die ooit één seizoen een hype was bij AS Roma.
Als hij de bal verkeerd raakte, dan ging ie naast.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:12 schreef Zorro het volgende:
Hij raakt hem verkeerd, normaal gaat die ver over of de muur in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |