FOOTBALL ON DEMAND.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plannen.
24 uur per dag, 7 dagen per week, 31 dagen per maand, 365 dagen per jaar voetbal genot
Omdat die de rechten hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom is dit op Ziggo? Iemand een goed alternatief zoals de Belg ofzo?
Als je op de Belg wil kijken moet je maar in de Starbucks gaan zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
Ik denk dat naast Zwitserland en Portugal, er weinig vraag is naar deze wedstrijd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
Zo goed als.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag: Is dit een vriendschappelijke wedstrijd?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:56 schreef Assassin92 het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Je bent er net, even kalm.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:58 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Je bent er net, even kalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |