Zodra ik het ergens kan gebruiken ga ik het proberen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaring, ik vind persoonlijk ideal via ING al dermate gebruiksvriendelijk dat ik geen alternatief nodig heb (denk ik)
De verwerker van de betaling krijgt je kaart- en bankgegevens niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Want een extra tussenpartij als Apple ertussen verhoogd je privacy?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:16 schreef Q. het volgende:
Net boodschappen bij de AH betaald met m’n Apple Watch
Dit iddquote:
Heb je nog tips?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:09 schreef Tailless het volgende:
Pleps ik betaal al maanden via mijn Apple watch :p
Bij mij werkte de tweede wel, met m'n telefoon (iPhone SE). Genotquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zodra ik het ergens kan gebruiken ga ik het proberen.
Heb trouwens net tijdens de lunch even twee testjes gedaan: eentje in een winkel met mijn telefoon, en eentje in een broodjeszaak met mijn watch.
[ [url=https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=https:%2F%2Fwww.leza.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F07%2Fatos-yomani--1009x1024.png&sp=babf2a05d5c32c48439b85ee9ae74689]afbeelding[/url] ]
De eerste ging prima. Het was zo'n betaalterminal met een leesplaat aan de linkerkant. Gewoon telefoon er tegenaan en poef, klaar. Eitje.
[ afbeelding ]
De tweede ging minder goed. De terminal was er zo eentje waar de NFC-lezer onder het schermpje zit. Ik hield mijn watch erop, maar niets gebeurde. Had daarna eigenlijk mijn telefoon moeten proberen, maar het is natuurlijk al lullig genoeg dat ik als een soort falende hippe nerd mijn arm ondersteboven op dat ding leg zonder resultaat, dus ik heb maar gewoon mijn pas gepakt.
Het werkt zo lekker. Op iPhone is het bagger( iPhone 8 duurt te lang ) maar op de watch wauw heb geen telefoon nodig in mijn zakquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb je nog tips?
(Of kom je alleen pochen?)
Vond het zelf razend snel werken. Al moet je hem bij de iPhone wel 2x erop houden, en bij de Watch niet blijkbaar?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:12 schreef Tailless het volgende:
[..]
Het werkt zo lekker. Op iPhone is het bagger( iPhone 8 duurt te lang ) maar op de watch wauw heb geen telefoon nodig in mijn zak
Bij watch is het altijd 2 keer klikken opnonderste knop bij iPhone moet die locked zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond het zelf razend snel werken. Al moet je hem bij de iPhone wel 2x erop houden, en bij de Watch niet blijkbaar?
Dan komt het toch bij een andere partij?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:57 schreef XL het volgende:
[..]
De verwerker van de betaling krijgt je kaart- en bankgegevens niet.
Eentje die het niet verkoopt en de data versnippert. Want je betaalt met een device id. Dus apple weet niet wat je koopt, de verkoper weet niet wie je bent en tussenpersonen in de transactie kunnen je veel moeilijk koppelen aan hun bestaande profielen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan komt het toch bij een andere partij?
Dank voor de uitlegquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:46 schreef XL het volgende:
[..]
Eentje die het niet verkoopt en de data versnippert. Want je betaalt met een device id. Dus apple weet niet wat je koopt, de verkoper weet niet wie je bent en tussenpersonen in de transactie kunnen je veel moeilijk koppelen aan hun bestaande profielen.
Bovendien kun je je apple pay virtuele kaart snel blokkeren zonder dat je credit card/pinpas geblokkeerd moet worden.
Nee, heb een SE dus zou kunnen. Heb niet zulke goede ervaringen met updates qua batterijgebruik. Dit is ook een veelgehoorde klacht van SE-gebruikers sinds iOS 12.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:09 schreef Breuls het volgende:
Echt waar? Het bestaat toch al een paar jaren?
Heb je zo'n oude telefoon, dat je niet op de nieuwste iOS zit?
Inderdaad, de batterij van mijn SE loopt sinds de update naar iOS 12 veel harder leeg dan eerst.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, heb een SE dus zou kunnen. Heb niet zulke goede ervaringen met updates qua batterijgebruik. Dit is ook een veelgehoorde klacht van SE-gebruikers sinds iOS 12.
Oh is dat het......quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, heb een SE dus zou kunnen. Heb niet zulke goede ervaringen met updates qua batterijgebruik. Dit is ook een veelgehoorde klacht van SE-gebruikers sinds iOS 12.
Batterijconditie is volgens de iPhone nog 89%.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat zou hooguit 10-20% mogen zijn. Je batterij niet gewoon dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |