Ja bro, gewoon towerbridgen die handel.quote:
Noesquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
Straks er een punt achter zetten met date
Bij Samzz langs?quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
Ik kan de 14e niet meer... dan ga ik boluspannenkoeken eten in Zeeland
Was zo veelbelovend toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef Allures het volgende: Straks er een punt achter zetten met date
![]()
wat zijn dit? Dit klinkt als iets wat ik nodig heb in mijn levenquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
was het serieus ook en ik vind het serieus jammer maar bepaalde dingen matchen niet en het geeft me echt meer stress dan ok isquote:
Daaaaaaamn. Over way-way-way back gesprokenquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef rival het volgende:
Afrit Helmond brengt dan weer leuke herinneringen aan de Time out
nee dat is het probleem nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer wil vast meer dan bij-man zijn.
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
Wat een tent was datquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daaaaaaamn. Over way-way-way back gesproken
Ok deze meet heeft mijn interessequote:Op woensdag 5 juni 2019 11:46 schreef Faxie het volgende:
Time-outquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef rival het volgende:
Afrit Helmond brengt dan weer leuke herinneringen aan de Time out
Dat hoop ik ook ja, maar KM zal straks wel bellen met meer info.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat ze er gewoon eens tuk tussenuit kunnen halen en dat ie geen gedoe krijgt met stoma enzo
Klinkt lekker hequote:Op woensdag 5 juni 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
[..]
wat zijn dit? Dit klinkt als iets wat ik nodig heb in mijn leven
Dat zou het inderdaad niet moeten doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:49 schreef Allures het volgende:
[..]
was het serieus ook en ik vind het serieus jammer maar bepaalde dingen matchen niet en het geeft me echt meer stress dan ok is
doe maar voorproeven danquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hee dit is een privé meet hoor![]()
Maar we kunnen later wel een keertje samen gaan hoor
Heb ik niet.quote:
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou het inderdaad niet moeten doen.
Met het hele online daten ben ik ook even klaar; paar nieuwe matches maar weinig behoefte om ermee te gaan praten nu
Ik word hier opgewonden van.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Maar wel: Zeeuwse Bolus Pannenkoek met stukjes Zeeuwse bolus, gele room, slagroom en bruine suiker
Ik vond het daten wel weer heel leuk dus ik denk dat ik daarna wel weer aan de apps moetquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou het inderdaad niet moeten doen.
Met het hele online daten ben ik ook even klaar; paar nieuwe matches maar weinig behoefte om ermee te gaan praten nu
klinkt heftig... maar ik durf het wel aanquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Maar wel: Zeeuwse Bolus Pannenkoek met stukjes Zeeuwse bolus, gele room, slagroom en bruine suiker
Oehquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ze hebben ook een zeeuwse mossel pannenkoek
Ja zoiets gooi je toch niet op een pannenkoek?quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh
Zeeuwse Mosselpannenkoek, met mosselen, ui, prei, kaas en knoflooksaus
Maar icm pannenkoek....ik weet niet hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh
Zeeuwse Mosselpannenkoek, met mosselen, ui, prei, kaas en knoflooksaus
Maar icm pannenkoek....ik weet niet hoor
Sowieso.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Een bolus betekent hier volgens mij wat anders.
Zie ik je daar wel weer.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vond het daten wel weer heel leuk dus ik denk dat ik daarna wel weer aan de apps moet
Nee lijkt me geen goede combiquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zoiets gooi je toch niet op een pannenkoek?
kaasquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooi alleen zoete meuk op pannenkoeken.
Ik ben het zelden met dino eens maar...quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Duw d'r nou gewoon een keer aan, beetje leven in de brouwerij hier.
android zekerquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Oké wat gebeurt er, telefoon om een uur of acht met 100% van de lader gehaald, niks mee gedaan, en nu staat ie al op 84%.
Wil er 3quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Iemand hier van plan om die Apple monitorstandaard van 1000 euro te kopen?
Hihiquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:08 schreef Allures het volgende:
Ik zie vooral die room wel zitten hoor
Maar ik zie die room overal wel op zitten
Die MacPro klinkt wel dik. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moest lachen om de aankondigingen van dit jaar
iPadOS
Standaard van 1k
SO MUCH INNOVATING
Stoof op een pannekoek? Of pannekoek, of stoof. Raar gedoe.quote:
Prima, meer voor mijquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stoof op een pannekoek? Of pannekoek, of stoof. Raar gedoe.
Elke week.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
En sowieso nooit naar een pannekoekenrestaurant als avondeten, dat kan niet.
Maar wil je dit? Weer een vrouw waar je wat mee wilt als normale vriendin erbij? Of doe je dit weer met hoop? Daar ga je toch kapot van gozer?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
En sowieso nooit naar een pannekoekenrestaurant als avondeten, dat kan niet.
quote:
Als fokker moet je je vrienden koesteren.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wil je dit? Weer een vrouw waar je wat mee wilt als normale vriendin erbij? Of doe je dit weer met hoop? Daar ga je toch kapot van gozer?
Als ze niet willen kan je ze ook gewoon gedag zeggen he
Als je kan kiezen tussen elk willekeurig normaal restaurant of eentje waar ze pannekoeken verkopen dan weet ik wel waar ik niet heen ga.quote:
Ik ken haar al een aantal jaartjes. Geen interesse verderquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wil je dit? Weer een vrouw waar je wat mee wilt als normale vriendin erbij? Of doe je dit weer met hoop? Daar ga je toch kapot van gozer?
Als ze niet willen kan je ze ook gewoon gedag zeggen he
Dat is wel jammer jaquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso veel te veel kinderen in pannenkoek'restaurant'.
Oh ik care weer teveelquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken haar al een aantal jaartjes. Geen interesse verder
Niet om vijf uur 's middags gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso veel te veel kinderen in pannenkoek'restaurant'.
Zag dat je 6 schermen aan kon sluiten; dus denk dat ik die allemaal maar neerzet. De verontwaardiging in de zaal was ook wel leuk om te horen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Iemand hier van plan om die Apple monitorstandaard van 1000 euro te kopen?
14 juni foodfest Purmerend.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
14 juni Eindhoven
Debsterr
C.E.
15 juni Eindhoven
Debsterr
Ik probeer die video te vinden, maar is overal weggehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat je 6 schermen aan kon sluiten; dus denk dat ik die allemaal maar neerzet. De verontwaardiging in de zaal was ook wel leuk om te horen.
Nu klinkt het net alsof je hem in elkaar wilde slaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb me enorm ingehouden net. Toe staan kijken hoe collga een dürum döner aan het wegwerken was.
Ik zit nu braaf aan mijn broodje kaas
Dat niet. Maar heb nu aksnog zin im dönerquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof je hem in elkaar wilde slaan.
Ik wil deze (weer) gaan kopen. Die ligt nu bij mijn ex-vriendin thuis.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:55 schreef Faxie het volgende:
Vinyl omgedraaid voor kant B, en er op het einde pas achterkomen dat ik 'm wederom op kant A had gezet
Beetje ouwelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:02 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En deze? Laatste hoor. Moest even een sale plunderen en twijfel over deze twee
De trutquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil deze (weer) gaan kopen. Die ligt nu bij mijn ex-vriendin thuis.
[ afbeelding ]
Die eerste was leuker, maar deze dame is leukerquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:02 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Liever die tweedequote:
Tweedehands alleen. Eigenlijk moet ik het niet doen want dan wil ik ook nog een set van Boards of Canada kopen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
De trut
Is die nog wel beschikbaar?
Ik heb de digitale download van die set.
Zou deze eerder doen denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:02 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Een set whut?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liever die tweede
[..]
Tweedehands alleen. Eigenlijk moet ik het niet doen want dan wil ik ook nog een set van Boards of Canada kopen.
Faxie zou d'r inderdaad wel wat room geven.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
zorg jij dan wel voor toch
Ga die pannenkoek met haar etenlekker die room
Lachroomquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
zorg jij dan wel voor toch
Ga die pannenkoek met haar etenlekker die room
Ripquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Sms'jes gestuurd en batterij van telefoon nu op 74%
Apple zekerquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Sms'jes gestuurd en batterij van telefoon nu op 74%
Even helemaal leeg laten lopen voor je hem weer oplaad?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat wel heel snel achteruit nuGister niks aan de hand.
Ik heb hetzelfde met mijn werktelefoon. Eergister de hele dag aan de lader gehad. In de tas gestopt, gister een aantal foto's mee gemaakt tot ik rond een uurtje of 12 zag dat ie nog maar op 23% stond.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik ze zelf los moeten kopen; deel is wel in 2019 opnieuw uitgebracht.quote:
Even een hard reboot geven (power button en die touchId knop inhouden). Sowieso even kijken welke apps allemaal je locatie gebruiken; daar loopt dat ding soms hard op leeg.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Locatie wordt als het goed is alleen gebruikt door Google Maps. Maar ik heb er ook niks aan veranderd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een hard reboot geven (power button en die touchId knop inhouden). Sowieso even kijken welke apps allemaal je locatie gebruiken; daar loopt dat ding soms hard op leeg.
Had ik bij mijn vorige inderdaad. Van 100 naar 62 in een paar minuten. Je zag gewoon per minuut de procenten er af vallenquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even een hard reboot geven (power button en die touchId knop inhouden). Sowieso even kijken welke apps allemaal je locatie gebruiken; daar loopt dat ding soms hard op leeg.
Zo erg gaat het nou ook weer niet, maar heb wat appjes gestuurd en boink, 73%.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik bij mijn vorige inderdaad. Van 100 naar 62 in een paar minuten. Je zag gewoon per minuut de procenten er af vallen
Ik ben te koppig om iets anders te gaan leren.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Als ie nu al het loodje legt ga ik niet weer een iPhone nemen hoor, schei uit.
Maar ook bij koud weer, dus je kunt hem dan alleen in maart, april en oktober gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef Allures het volgende:
Die van mij gaat sneller leeg bij warm weer geloof ik
Dat heb ik bij mijn werktelefoon dus ook, maar niet altijd. Soms ben ik verbaasd dat je na 3 dagen nog 44% batterij heeft, andere momenten is ie leeg terwinl ik hem een dag eerder heb opgeladen en er verder niks mee heb gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ik bij mijn vorige inderdaad. Van 100 naar 62 in een paar minuten. Je zag gewoon per minuut de procenten er af vallen
Goede deal zo'n iphone!quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook bij koud weer, dus je kunt hem dan alleen in maart, april en oktober gebruiken.
Ik was snel gewend aan de Samsung. Alleen maak ik veel meer tikfouten. Toetsenbord werkt wat gevoeliger dan die van Applequote:Op woensdag 5 juni 2019 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben te koppig om iets anders te gaan leren.
Hey Alluresquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt er zoveel toffe hoesjes voor.
Welke?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:31 schreef DrMarten het volgende:
De tering wat zitten er randdebielen op dit forum
Ik wist dat ik niet op dat topic moest klikken....
Sorry hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:31 schreef DrMarten het volgende:
Meningen van zolderkamers hebben zijn sowieso de beste meningen. Want iedereen weet het toch altijd beter dan de betrokkenen.quote:
Hier op werk, hier op forum, i'm surroundedquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:31 schreef DrMarten het volgende:
Wat staat hier?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meningen van zolderkamers hebben zijn sowieso de beste meningen.
Ik was weer twee dingen tegelijk aan het doen, want ik heb geen idee. Teringquote:
Dacht eerst dat het aan mij lagquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was weer twee dingen tegelijk aan het doen, want ik heb geen idee. Tering
Nee echt niet. Man, wat een gedrocht. Heb mooiere keutels gelegd dan die zin.quote:
Die begrijp ik nog steeds nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek een beetje op die Facebookpost over het suikerfeest van vanmorgen.
Ik ook, maar op audible, omdat ik lui benquote:
Ik voor de ereader, omdat dat veel te makkelijk gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, maar op audible, omdat ik lui ben
Mijn aankopen van de Oxfam zijn vorige week eindelijk afgeleverdquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg over een paar weken weer wat boeken uit de UK als het goed is.
Ik heb al een boek.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg over een paar weken weer wat boeken uit de UK als het goed is.
Jij wilt het plaatje ook nog even overtreffen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet dat we voor jou inderdaad maar een echt boek is.
Echt hequote:Op woensdag 5 juni 2019 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt het plaatje ook nog even overtreffen?
Kijken of ik m'n tong nog recht uit m'n mond steek enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt heIedere keer lees ik die zinnen een paar keer terwijl ik kijk of ik allebei m'n armen nog normaal kan bewegen.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt het plaatje ook nog even overtreffen?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt heIedere keer lees ik die zinnen een paar keer terwijl ik kijk of ik allebei m'n armen nog normaal kan bewegen.
Slik je vitaminesuplementen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:55 schreef rival het volgende:
Die lamme arm heb ik overigens nog steeds.. nu al wel een maand.
Wat zei de dokter?quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:55 schreef rival het volgende:
Niet zo veel sjorren.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:55 schreef rival het volgende:
Kan duiden op een vitamine B6 overdosis. Maar dat zal dan wel niet.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan duiden op een vitamine B6 overdosis. Maar dat zal dan wel niet.
Nee onmogelijkquote:Het is niet mogelijk om een teveel aan vitamine B6 binnen te krijgen met de normale voeding. Dit kan alleen gebeuren als je te veel vitaminesupplementen gebruikt of vitaminesupplementen met hoge gehaltes aan vitamine B6.
Ja inderdaad. Ik ken er genoeg die dat gratis doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, waarom daar 100 pp voor betalen?
Zo, makkelijk verdiend.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou ook wel een shotglaasje cum drinken voor 4 barkie?quote:
Domme incels.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel hun fetisj.quote:
Zou jij dit doen als je een vriend had met als fetisj dat jij zijn sperma zou drinken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel hun fetisj.
Maar zou toch wel eerst gewoon vragen, als het toch een vriend is.
Zou jij voor kaneel een glaasje zaad drinken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij dit doen als je een vriend had met als fetisj dat jij zijn sperma zou drinken?
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou jij dit doen als je een vriend had met als fetisj dat jij zijn sperma zou drinken?
Nee, denk ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een shotglaasje cum drinken voor 4 barkie?
Hmm, als hij dan de hele week voor me kookt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou jij voor kaneel een glaasje zaad drinken?
Jup.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snel verdiend wel. Dat dan weer wel.
Neequote:
Damn jij bent goedkoopquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, als hij dan de hele week voor me kookt.
Al zijn eventuele soa's heb ik toch al.
Een glaasje cum, is dat veel anders dan een keer slikken?quote:
Grote Dinoquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:43 schreef Faxie het volgende:
Is weer wat anders dan elke ochtend een kleintje Yakult
Dit ging gewoon om 1 load p.p. bij elkaar in een glas, toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een glaasje cum, is dat veel anders dan een keer slikken?
2-3 ladingen?
Bij de cocktail meet gaat het sowieso niet gebeurenquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit ging gewoon om 1 load p.p. bij elkaar in een glas, toch?
Maar 4 barkie. Dude. Weet je hoe veel cocktails dat zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik gruwel wel bij het idee, terwijl ik toch geen moeite heb met slikken. Maar de vermenging van 4 gasten, bah bah.
Gatverdammequote:Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar 4 barkie. Dude. Weet je hoe veel cocktails dat zijn.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de cocktail meet gaat het sowieso niet gebeuren
Gewoon beetje siroop erbijquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
Ik gruwel wel bij het idee, terwijl ik toch geen moeite heb met slikken. Maar de vermenging van 4 gasten, bah bah.
Dit wel ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit ging gewoon om 1 load p.p. bij elkaar in een glas, toch?
Gewoon diep in je keel laten spuiten zodat je niks proeftquote:
Oeh, een proquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon diep in je keel laten spuiten zodat je niks proeft
Kuthoer en slet enzo. Jeweetzquote:
Niet genoegquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar 4 barkie. Dude. Weet je hoe veel cocktails dat zijn.
wat?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:52 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk nog liever naar foto's van black salve gebruikers dan dat ik dit gesprek lees.
Komt door die onweersbui. Die vreet energiequote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n telefoon even opgeladen naar 70%, ging de deur uit, even geappt, buienradar bekeken, 56%.
Ik kende het niet, maar of ik nu moet gruwelen van deze foto's...nah...quote:
Relatiemateriaal ditquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
Toch wel mooi allemaal die vrouwen hier gruwelen. Maar wel zeggen dat ze slikken.
4 mannen tegelijk is toch beetje veel van het goede blijkbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
Toch wel mooi allemaal die vrouwen hier gruwelen. Maar wel zeggen dat ze slikken.
Darwin dit datquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:04 schreef DrMarten het volgende:
Wel lullig. Kanker niet weg, halve gezicht wel weg
Ni no kuni 2 bijna helemaal uitgespeeld.quote:
Het is een zalf wat mensen die vaak ook antivax zijn op hun huid smeren omdat ze denken dat elke puist of moedervlek kanker is. Alleen vreet black salve ALLES weg. Gaten vallen in je huid. En mensen smeren dit op hun gezicht, lichaam, borsten, iemand smeerde het zelfs op zn ballen. En soms ook op kinderen of dieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is een zalf wat mensen die vaak ook antivax zijn op hun huid smeren omdat ze denken dat elke puist of moedervlek kanker is. Alleen vreet black salve ALLES weg. Gaten vallen in je huid. En mensen smeren dit op hun gezicht, lichaam, borsten, iemand smeerde het zelfs op zn ballen. En soms ook op kinderen of dieren.
Onder een spoiler de foto. Klikken op eigen risico. Dit is echt fucked up shit. Haar fucking neus viel eraf.Misschien gewoon raar denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ach, weet je wel wie de echte Fok!sters zijn. Een goede SE zou niet anders moeten zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4 mannen tegelijk is toch beetje veel van het goede blijkbaar.
Dit is niet serieus toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:09 schreef Elvi het volgende:
Oeh dit kwam ook van de Detox, AntiVax and Woo Insanity facebook pagina af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn daar mensen die hun pis drinken. En ook aged urine drinken. Dus dat je je zeik een paar maanden laat marinerenquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er zijn daar mensen die hun pis drinken. En ook aged urine drinken. Dus dat je je zeik een paar maanden laat marineren
Goed bezigquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ni no kuni 2 bijna helemaal uitgespeeld.
Laatste paar bazen en monsters gedaan. Nu alleen nog een paar minigames, zeg maar. Ben trots.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er zijn daar mensen die hun pis drinken. En ook aged urine drinken. Dus dat je je zeik een paar maanden laat marineren
Waarom kom je op die stukken van het internet?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom kom je op die stukken van het internet?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is een zalf wat mensen die vaak ook antivax zijn op hun huid smeren omdat ze denken dat elke puist of moedervlek kanker is. Alleen vreet black salve ALLES weg. Gaten vallen in je huid. En mensen smeren dit op hun gezicht, lichaam, borsten, iemand smeerde het zelfs op zn ballen. En soms ook op kinderen of dieren.
Onder een spoiler de foto. Klikken op eigen risico. Dit is echt fucked up shit. Haar fucking neus viel eraf.Fucking walgelijk dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig al klaar met eten.Heb je iig plezier van je geldquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik was na 13 uur pas in chapter 2 van FF15. Ben teveel bezig met sidequests en de map ontdekken![]()
En als ik dan de wereldmap zie, en het deel waar ik nog niet kan komen... heb nog maar 15% van alles gehad ofzo
Ken FF15 zelf niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja maar, het is de combi denk ik. Meerdere mannen in 1 glas, het feit dat het niet direct uit de kraan komt. Bah.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, het is de combi denk ik. Meerdere mannen in 1 glas, het feit dat het niet direct uit de kraan komt. Bah.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn ook wel easily disturbed hoor.
aged urine?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:24 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bestel nooit meer appelsap. Doei.
Ditquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:29 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie zijn ook wel easily disturbed hoor.
Kom maaarrrrrrquote:
Gadverdamme waarom?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |