KMT is zonder alcohol. Niets mis met Unitas natuurlijk, maar als je eerst aan LANX dan zou ik eerder verwachten dat je bij ASC gaat dan bij Unitas.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar TS is ook niet gewend aan biertjes drinken zegt hij. Dat moet 'ie voor de lol eens tijdens de KMT zeggen. Dan is 'ie nog wel een tijdje goed zuur
Corps past niet bij iedereen. En ik heb niet echt het idee dat TS precies weet wat hem daar te wachten staat. Dan kan een Unitas gewoon een betere keuze zijn. 3e van Amsterdam. Actief. Elke week borrelen. Maar wel vrijblijvender. Niks mis mee.
Dat was m'n punt dan ook niet zo. Maar eens verder. Ik vroeg ook alleen maar of 'ie (o.a.) daar al naar had gekeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:12 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
KMT is zonder alcohol. Niets mis met Unitas natuurlijk, maar als je eerst aan LANX dan zou ik eerder verwachten dat je bij ASC gaat dan bij Unitas.
Nonomes leek me meer voor economiestudenten, en daarnaast leek het me mooi om lid te worden van een vereniging met een naam en geschiedenis (lees ASV/AHC vereniging). Nereus is misschien ook nog een optie, al ligt mijn hart niet perse bij roeien.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heb je ook al bij Unitas, Nereus, Nonomes gekeken?
Wat betreft bier drinken: Ben ik wel gewend, alleen zit naar mijn idee(nog) niet op het tempo van leden van studentenverenigingen. Daarnaast denk ik dat je dat vrij snel oppakt;).quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar TS is ook niet gewend aan biertjes drinken zegt hij. Dat moet 'ie voor de lol eens tijdens de KMT zeggen. Dan is 'ie nog wel een tijdje goed zuur
Corps past niet bij iedereen. En ik heb niet echt het idee dat TS precies weet wat hem daar te wachten staat. Dan kan een Unitas gewoon een betere keuze zijn. 3e van Amsterdam. Actief. Elke week borrelen. Maar wel vrijblijvender. Niks mis mee.
gewoon bij lanx gaan manquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:00 schreef Ravendusk het volgende:
[..]
Wat betreft bier drinken: Ben ik wel gewend, alleen zit naar mijn idee(nog) niet op het tempo van leden van studentenverenigingen. Daarnaast denk ik dat je dat vrij snel oppakt;).
En wat betreft Unitas, ik wil dus graag bij een ASV/AHC vereniging.
Dit, volgens mij heb je al lang besloten TSquote:
Zitten genoeg kleine meisjes tussen hoor. Je moet jezelf alleen niet (openlijk) zo opstellenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:00 schreef Ravendusk het volgende:
[..]
Wat betreft bier drinken: Ben ik wel gewend, alleen zit naar mijn idee(nog) niet op het tempo van leden van studentenverenigingen. Daarnaast denk ik dat je dat vrij snel oppakt;).
En wat betreft Unitas, ik wil dus graag bij een ASV/AHC vereniging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |