abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187377128
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. Maar TS is ook niet gewend aan biertjes drinken zegt hij. Dat moet 'ie voor de lol eens tijdens de KMT zeggen. Dan is 'ie nog wel een tijdje goed zuur _O-

Corps past niet bij iedereen. En ik heb niet echt het idee dat TS precies weet wat hem daar te wachten staat. Dan kan een Unitas gewoon een betere keuze zijn. 3e van Amsterdam. Actief. Elke week borrelen. Maar wel vrijblijvender. Niks mis mee.
KMT is zonder alcohol. Niets mis met Unitas natuurlijk, maar als je eerst aan LANX dan zou ik eerder verwachten dat je bij ASC gaat dan bij Unitas.
pi_187377520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 21:12 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

KMT is zonder alcohol. Niets mis met Unitas natuurlijk, maar als je eerst aan LANX dan zou ik eerder verwachten dat je bij ASC gaat dan bij Unitas.
Dat was m'n punt dan ook niet zo. Maar eens verder. Ik vroeg ook alleen maar of 'ie (o.a.) daar al naar had gekeken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187379705
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 19:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Heb je ook al bij Unitas, Nereus, Nonomes gekeken?
Nonomes leek me meer voor economiestudenten, en daarnaast leek het me mooi om lid te worden van een vereniging met een naam en geschiedenis (lees ASV/AHC vereniging). Nereus is misschien ook nog een optie, al ligt mijn hart niet perse bij roeien.
pi_187379770
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 20:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. Maar TS is ook niet gewend aan biertjes drinken zegt hij. Dat moet 'ie voor de lol eens tijdens de KMT zeggen. Dan is 'ie nog wel een tijdje goed zuur _O-

Corps past niet bij iedereen. En ik heb niet echt het idee dat TS precies weet wat hem daar te wachten staat. Dan kan een Unitas gewoon een betere keuze zijn. 3e van Amsterdam. Actief. Elke week borrelen. Maar wel vrijblijvender. Niks mis mee.
Wat betreft bier drinken: Ben ik wel gewend, alleen zit naar mijn idee(nog) niet op het tempo van leden van studentenverenigingen. Daarnaast denk ik dat je dat vrij snel oppakt;).

En wat betreft Unitas, ik wil dus graag bij een ASV/AHC vereniging.
pi_187387539
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:00 schreef Ravendusk het volgende:

[..]

Wat betreft bier drinken: Ben ik wel gewend, alleen zit naar mijn idee(nog) niet op het tempo van leden van studentenverenigingen. Daarnaast denk ik dat je dat vrij snel oppakt;).

gewoon bij lanx gaan man ^O^
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 20:46:30 #31
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_187394503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 14:14 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

gewoon bij lanx gaan man ^O^
Dit, volgens mij heb je al lang besloten TS ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_187402316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:00 schreef Ravendusk het volgende:

[..]

Zitten genoeg kleine meisjes tussen hoor. Je moet jezelf alleen niet (openlijk) zo opstellen ;)

Maar gewoon inschrijven dan, inderdaad!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187476878
Beetje laat maar bedankt voor alle reacties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')