Dat valt wel mee, ik vind je nog steeds een bijzonder matige mod.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland verheerlijkt graag tokkies.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik vind je nog steeds een bijzonder matige mod.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik vind je nog steeds een bijzonder matige mod.
Zijn probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Martin Vrijland heeft John de Mol de vermissing van Anja Schaap in scene gezet.
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Martin Vrijland heeft John de Mol de vermissing van Anja Schaap in scene gezet.
Tjonge jonge jonge zeg!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Dat lijkt me niet heel vreemd voor een tvproducent.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Zou jij niet optyfen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Het begint al aardig te waaien hier. Volgens buienradar duurt het nog wel even voordat het gaat regenen. Ik ga dus maar even de hond uitlaten met het kleine maar toch aanwezige risico om nat te worden. Enorm spannend allemaal hoor. Ik hou jullie op de hoogte
@kapiteintje begrijpt de verwijzing naar Gijs niet. Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je woont net zoveel in Rotterdam als iemand die in Rijswijk woont, mafkees.
Ik hoop je hond wordt getroffen door een bliksemschicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Het begint al aardig te waaien hier. Volgens buienradar duurt het nog wel even voordat het gaat regenen. Ik ga dus maar even de hond uitlaten met het kleine maar toch aanwezige risico om nat te worden. Enorm spannend allemaal hoor. Ik hou jullie op de hoogte
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop je hond wordt getroffen door een bliksemschicht.
Leer eens normaal typen, megadebiel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh oke.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo dan. Ik heb al, mijn zeer gemeende excuses, aangeboden meneer René.
Gijsgodquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje begrijpt de verwijzing naar Gijs niet. Pijnlijk dit.
Ik hoop je hondquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang je hond nog naar buiten wilt is er weinig aan de hand. Ik zou hem niet los laten.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Video gijs?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Kapiteintje begrijpt de verwijzing naar Gijs niet. Pijnlijk dit.
@onlogischquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze wordt al wat onrustig. Gelukkig is het baasje enorm rustig.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je hond nog naar buiten wilt is er weinig aan de hand. Ik zou hem niet los laten.
@onlogischquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang je hond nog naar buiten wilt is er weinig aan de hand. Ik zou hem niet los laten.
een excusesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:24 schreef KingRoland het volgende:
René heb jij ooit weleens een excuses NIET geaccepteerd? zo ja, bij wie was dat dan voorgekomen?
Alleen maar gereageerd. Waarom grijp je niet in?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd. (onlogisch had het niet door)
René heb jij ooit weleens een excuses NIET geaccepteerd? zo ja, bij wie was dat dan voorgekomen?
stop eens met Yvonne hiervoor lastig te vallen. De lieve vrouw heeft het al druk zat.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen maar gereageerd. Waarom grijp je niet in?
Wanbeleid hier
@:yvonne
Datquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stop eens met Yvonne hiervoor lastig te vallen. De lieve vrouw heeft het al druk zat.
van fouten leer je kapoquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Als marketingdeskundige zou je toch je eigen imago niet zo te grabbel willen gooien, lijkt me.
Ik hoop dat @ernstyoung en @pwc meelezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
Als marketingdeskundige zou je toch je eigen imago niet zo te grabbel willen gooien, lijkt me.
Gelukkig is dat niet het officiële account van pwcquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:ernstyoung en @:PWC meelezen.
Ernst Young ipv eyquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:ernstyoung en @:PWC meelezen.
Ken die marginale kantoren toch niet johquote:
quote:
Zijn laatste post.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als er een Vrouwen praten over voetbal en drinken thee komt hoeven daar ook geen mannen aan mee te doen
Dat krijg je al met alleenstaande moeders.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:34 schreef Caland het volgende:
Al die avondvierdaagses die zijn afgelast terwijl er nog geen druppel is gevallen
Zo krijg je dus mietjes later mensen
Vergeet je paraplu niet zo ver mogelijk omhoog te steken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga nu de deur uit met de hond. #prayforRens
Wie was ook alweer die user met een Feyenoord asbak?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Toen mensen een pizza hadden laten bezorgen bij jorien en zijn moeder hier kwam posten
Those were the days
Die heb ik nog steeds ergens liggenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die user met een Feyenoord asbak?
stokstaartjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die user met een Feyenoord asbak?
Elk jaar is het gezeik met die avondvierdaagses, dan is het weer TROPISCH WARM ZONNESTEEK. Dan is het weer NOODWEER. Beter verplaatsen ze die onzin gewoon naar een maand eerder.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:34 schreef Caland het volgende:
Al die avondvierdaagses die zijn afgelast terwijl er nog geen druppel is gevallen
Ja of gewoon in de winterquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elk jaar is het gezeik met die avondvierdaagses, dan is het weer TROPISCH WARM ZONNESTEEK. Dan is het weer NOODWEER. Beter verplaatsen ze die onzin gewoon naar een maand eerder.
Wie is Jorien?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Toen mensen een pizza hadden laten bezorgen bij jorien en zijn moeder hier kwam posten
Those were the days
BETER gaan die KINDEREN gewoon LOPEND naar SCHOOL.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elk jaar is het gezeik met die avondvierdaagses, dan is het weer TROPISCH WARM ZONNESTEEK. Dan is het weer NOODWEER. Beter verplaatsen ze die onzin gewoon naar een maand eerder.
@Happel met @Ritmo was ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Those were the days
Schrijft vanaf nu legendarische stukjes voor de schoolkrant van Zaltbommel vanuit het hiernamaals.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Binnen nu en 30 minuten gaat het hier los aldus buienradar
Hier ook, aldus je moederquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Binnen nu en 30 minuten gaat het hier los aldus buienradar
Is hij serieus doodquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Schrijft vanaf nu legendarische stukjes voor de schoolkrant van Zaltbommel vanuit het hiernamaals.
Op naar het Amber Alert topic.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:34 schreef Caland het volgende:
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
https://frontpage.fok.nl/(...)tbalverhalen-20.html
wtf, kan dat van de drank?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef onlogisch het volgende:
Laatste keer dat ik iets over hem las, wat al weer een aantal maanden geleden was, raakte hij zijn zicht kwijt aan zijn linkeroog geloof ik
FP, derhalve niet geklikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Frontpage, niet geklikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Ja hij kreeg een kroonkurk tegen zijn oog.quote:
Frontpage, niet gekliktquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Niet gekliktquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat het groepskorting is bij je moeder.
...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja, maar je hebt dus bepaalde mensen die het op een andere dag vieren omdat die kijken naar de stand van de maan ofzoquote:
3/10quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn collega wacht tot het journaal oproept dat het ten einde isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, maar je hebt dus bepaalde mensen die het op een andere dag vieren omdat die kijken naar de stand van de maan ofzo
Nooit geweten dat die lui het journaal kijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn collega wacht tot het journaal oproept dat het ten einde is
Via de schotel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die lui het journaal kijken
Je zou denken dat ze wel opsporing verzocht kijken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die lui het journaal kijken
Een collega van me was naar de Toppers geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn collega wacht tot het journaal oproept dat het ten einde is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]Najib komt zeker weer met zijn grappen uit 2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHOARMAAA SHOARMAAA HASSAN
[..]De sympathieke Zipportal gaat NIET kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet omdat je binnen 10 seconden klaar bent dat je korting krijgt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, de grappen hier zijn lekker recent.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najib komt zeker weer met zijn grappen uit 2004
Ik hoor hier een ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet omdat je binnen 10 seconden klaar bent dat je korting krijgt.
Najib is niet zo grappig nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Najib komt zeker weer met zijn grappen uit 2004
Je bent zelf lekker recent.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, de grappen hier zijn lekker recent.
Ik heb het 'blokje om' lopen overleefd.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vergeet je paraplu niet zo ver mogelijk omhoog te steken.
Bill Bur blijft het bestequote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren een showtje van Tim Fransen gezien op netflix en moet zeggen dat het zeer de moeite waard was
Netflixgoden hebben er sowieso veel cabaret (veelal matig) opgegooid
Tot zover deze dagboekpost
Jammer Rens, oprecht jammer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het 'blokje om' lopen overleefd.
Die ene Rotterdammer met dat knotje staat er ook op zag ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren een showtje van Tim Fransen gezien op netflix en moet zeggen dat het zeer de moeite waard was
Ik vind Amerikaanse cabaretiers bijna nooit grappigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bill Bur blijft het beste
wat een kk baas
Ja maar die act heb je na 1 show ook wel gezienquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ene Rotterdammer met dat knotje staat er ook op zag ik.
Je zal geen spijt krijgen, durf ik op mijn 20 schapen te zwerenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Amerikaanse cabaretiers bijna nooit grappig
[..]Al die aandacht voor de islam, het is toch bijzonder om te zien dat geen enkele godsdienst serieus genomen wordt, maar de islam daar moeten we ons allemaal in gaan verdiepen en engageren en met bewondering iftar's bijwonen om vervolgens luidop te verkondigen dat we zo blij zijn dat er van de mensen zo open en aardig waren en dat je allerlei vragen mocht stellen die vriendelijk werden beantwoord. Het is nog geforceerder dan onlogisch zijn moedergrapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alleen stukjes van hem gezien.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar die act heb je na 1 show ook wel gezien
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die aandacht voor de islam, het is toch bijzonder om te zien dat geen enkele godsdienst serieus genomen wordt, maar de islam daar moeten we ons allemaal in gaan verdiepen en engageren en met bewondering iftar's bijwonen om vervolgens luidop te verkondigen dat we zo blij zijn dat er van de mensen zo open en aardig waren en dat je allerlei vragen mocht stellen die vriendelijk werden beantwoord. Het is nog geforceerder dan onlogisch zijn moedergrapjes.
Die nieuwste van Joe Rogan is ook leuk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
Gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die aandacht voor de islam, het is toch bijzonder om te zien dat geen enkele godsdienst serieus genomen wordt, maar de islam daar moeten we ons allemaal in gaan verdiepen en engageren en met bewondering iftar's bijwonen om vervolgens luidop te verkondigen dat we zo blij zijn dat er van de mensen zo open en aardig waren en dat je allerlei vragen mocht stellen die vriendelijk werden beantwoord. Het is nog geforceerder dan onlogisch zijn moedergrapjes.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder moest er inderdaad wel om lachen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor hier een ervaringsdeskundige?
Ben blij amigo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het 'blokje om' lopen overleefd.
Wel gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je moeder een prostituee is?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder moest er inderdaad wel om lachen.
Ik vind dat een leuke user ja, jammer dat hij hier niet meer post.quote:
Ik zou ooit naar zijn show gaan maar toen had hij zich ziek gemeldquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Daniël Arends is de beste cabaretier die ik live heb zien spelen.
Dat vind ik in Nederland wel de beste jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Daniël Arends is de beste cabaretier die ik live heb zien spelen.
Wat een mietje.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ooit naar zijn show gaan maar toen had hij zich ziek gemeld
Ik zeg alleen dat mijn moeder erom moest lachen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je moeder een prostituee is?
Oh dat gaat wel vlug ineens.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
ER VALLEN HIER DRUPPELS. IK HERAAL ER VALLEN HIER DRUPPELS.
Hij maakt iedereen op de eerste rij wel echt kapot. Daar zijn Joepie en Hansie niks bij.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik in Nederland wel de beste ja
Maar ik kende die hele Tim Fransen niet, er is dus hoop.
Jammer. Maar hij kwam het niet later alsnog doen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ooit naar zijn show gaan maar toen had hij zich ziek gemeld
Die heeft toch die vrij harde humor?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
Die Anthony Jeselnik is wel een uitzondering trouwens qua Amerikaanse cabaretiers, zo nu en dan hardop gelachen
Heeft ie ook zwarte humor???quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
Die Anthony Jeselnik is wel een uitzondering trouwens qua Amerikaanse cabaretiers, zo nu en dan hardop gelachen
Hij is Gekke Henkie nietquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij maakt iedereen op de eerste rij wel echt kapot. Daar zijn Joepie en Hansie niks bij.
Wel keihard gelachen.
[..]
Jammer. Maar hij kwam het niet later alsnog doen?
Jij bent zeker een fan van Freekseniel?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, vond hem vroeger niet zo sterk.
Hij zou dat een jaar later pas gaan doen, maar we kozen er maar voor om ons geld terug te vragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer. Maar hij kwam het niet later alsnog doen?
Kapi lijkt iemand die een vrouwelijke cabaretier leuk vindtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent zeker een fan van Freekseniel?
Hij heeft nu weer een nieuwe showquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zou dat een jaar later pas gaan doen, maar we kozen er maar voor om ons geld terug te vragen.
Ja, wel steeds losse grappen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft toch die vrij harde humor?
Ja je moet er snel bij zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel overal uitverkocht zijn weer, net als Ronald Goedemondt.
Hoe kun je daar fan van zijn?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent zeker een fan van Freekseniel?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit om een vrouwelijke cabartier gelachen heb.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kapi lijkt iemand die een vrouwelijke cabaretier leuk vindt
de puntquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:16 schreef Doublepain het volgende:
Als Onlo buiten zou staan zou ie de hoogste punt voor contact zijn
Buienradar is dan ook niet van de overheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kreeg net ook een paar druppels op mijn hoofd terwijl buienradar niks aangeeft.
De overheid doet niks!
Zuchtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Buienradar is dan ook niet van de overheid.
okequote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
3 minuten mayhem. Nu alles weer back to normal.
WAS DIT HET DAN @:KNMI ??????
Tijd dat @Elan publiekelijk zijn excuses maaktquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou de uitkomst van de storm des doods als een deceptie willen omschrijven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:19 schreef onlogisch het volgende:
Wat ga je morgen doen in het Oostblokquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Zou onlo jr straks de Ronaldo move in een regenplas maken?
Op een stoeprand zitten, nou goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen in het Oostblok
Ja lul je hebt mijn reactie op je appje genegeerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een stoeprand zitten, nou goed.
Waar ga je heen Kapiquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een stoeprand zitten, nou goed.
Ik ben nog mijn koffer aan het pakken ouwe geilneef.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja lul je hebt mijn reactie op je appje genegeerd.
Matige previews gelezen.quote:
18.29 al gestuurd. Jij bent lang bezig zeg.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nog mijn koffer aan het pakken ouwe geilneef.
Doe niet zo aanhankelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
18.29 al gestuurd. Jij bent lang bezig zeg.
Hij vindt je gewoon een lul Rensquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb ook nog moeten koken en eten.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Streaming is echt nog lang niet zoverquote:
Juistquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Previews hecht ik niet zoveel waardes aan
[..]
Genot
BEOGRAD??????!??
Nja. Uiteraard afwachten, maar er zou compressie zichtbaar zijn geweest af en toe en soms lag in de besturing, de ouderwetse klachten bij streaming eigenlijk, en ik lag al af en toe met haxball, laat staan een 4k gaming stream.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Previews hecht ik niet zoveel waardes aan
Haxball servers staan ook niet een Google Datacenter slimmequote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nja. Uiteraard afwachten, maar er zou compressie zichtbaar zijn geweest af en toe en soms lag in de besturing, de ouderwetse klachten bij streaming eigenlijk, en ik lag al af en toe met haxball, laat staan een 4k gaming stream.
gewoon bij coco thuisquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haxball servers staan ook niet een Google Datacenter slimme
Nee, bij Coco thuis over het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haxball servers staan ook niet een Google Datacenter slimme
Moet je maar niet in een gehucht wonen hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Punt is dat het mijn internet verbinding is die het probleem is, of het nou bij Coco weg komt of bij Google.
Daarom, dat komt wel over 5-10 jaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Punt is dat het mijn internet verbinding is die het probleem is, of het nou bij Coco weg komt of bij Google.
GoogleGODENquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
5g genot.quote:
dan moet je bij @huawei zijn maatquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
5g genot.
Tenminste, dat hoor ik overal.
Lekker hoor al die bomen die gekapt worden voor zo'n Chinees bedrijf. Of is dat een HOAX.quote:
Bomen zijn overratedquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker hoor al die bomen die gekapt worden voor zo'n Chinees bedrijf. Of is dat een HOAX.
Ik las van de week ergens dat Huawei kapot gemaakt zou zijn gemaakt door de Amerikanen vanwege 5G technologie. Omdat het te vooruitstrevend zou zijn en dus een bedreiging voor de Amerikanen als voorloper qua globalisering.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
5g genot.
Tenminste, dat hoor ik overal.
Wat een enome kuttelefoon, nooit meer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer krijgen we iemand van Huawei langs de Q&A @:Yvonne ? lijkt me wel DE KANS nu met dat gedoe met Amerika
5g wordt de nieuwe oliequote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat Huawei kapot gemaakt zou zijn gemaakt door de Amerikanen vanwege 5G technologie. Omdat het te vooruitstrevend zou zijn en dus een bedreiging voor de Amerikanen als voorloper qua globalisering.
Het argument "CHINA SPIONEERT DOOR HUAWEI TE GEBRUIKEN" is ook echt triestquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik las van de week ergens dat Huawei kapot gemaakt zou zijn gemaakt door de Amerikanen vanwege 5G technologie. Omdat het te vooruitstrevend zou zijn en dus een bedreiging voor de Amerikanen als voorloper qua globalisering.
Hier gaat je sponsordeal.quote:
Applequote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het argument "CHINA SPIONEERT DOOR HUAWEI TE GEBRUIKEN" is ook echt triestzonder bewijs ( @:napoleonfour ) en dan nog. Wie doet dat niet?
Ik heb een Apple.quote:
Ja pech. Blijft een kuttelefoon.quote:
Heraal.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Zou kunnen, niet meegekregen in elk geval. Komt vanzelf wel goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel alleenstaande vrouwen denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
Fok heeft met Ted toch wel genoeg startups in Azie gesponsord @:yvonne
Tedgod
Godsjezus, dat is een naam uit het verledenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
Fok heeft met Ted toch wel genoeg startups in Azie gesponsord @:yvonne
Tedgod
Heraalquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
heraalquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
@trein2000quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik draai nog steeds Mojave betaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
denk over maandje weer iOS13 beta draaien.
Dag mopjenquote:
Het is algemeen summer sale dus ook voor jouquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain en ik zijn jaloers.
wat ga je ermee kopen
Kleuterquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:38 schreef Elan het volgende:
Vanavond hopelijk EINDELIJK Hollow Knight uitspelen.
Die wens is er al 2 weken namelijk @:GGMM
WAT??quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is algemeen summer sale dus ook voor jou
Dat lijkt mij nou een politicus, die vanwege zijn mindere achtergrond blij is met wat hij heeft bereikt, en lief ja knikt bij alles.quote:
Lyle & Scott genot. Kapiteintje is nu ook fan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WAT??
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Opstandigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Worden jullie ook altijd zo zenuwachtig als er een rooie in dit topic post?
Nee, doet me niksquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Worden jullie ook altijd zo zenuwachtig als er een rooie in dit topic post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |