Welke storm des doods?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar geen zin, dus zal wel gaan zodra de storm des doods begint.
Ow.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KNMI geeft Code Oranje af, NS schrapt treinen
Hij zou er al uren zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:43 schreef CherryLips het volgende:
O de storm des doods geldt alleen voor de Randstad. Scheelt weer.
Net baklava opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Suikerfeest vanavond. Nu al zin in.
Het is wel smerig benauwd. Ben even naar de Ah gelopen en zweet als een otter.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zou er al uren zijn.
Tot op heden niks.
Dat doe ik ook zonder te lopen al.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel smerig benauwd. Ben even naar de Ah gelopen en zweet als een otter.
Mix van druk met werk zijn, en moe, en inderdaad omdat sommige figuren het minder leuk hier maken.quote:
MCH heeft een ban.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mix van druk met werk zijn, en moe, en inderdaad omdat sommige figuren het minder leuk hier maken.
Boks.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zonder te lopen al.
Boven Frankrijk begint er wel wat te ontstaan. Zal wel nachtwerk worden als er hier nog iets van komtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zou er al uren zijn.
Tot op heden niks.
Hopelijk komt er nog wel wat omlaag, zodat de plantjes niet uitdrogen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Boven Frankrijk begint er wel wat te ontstaan. Zal wel nachtwerk worden als er hier nog iets van komt
Daar hebben ze dan weer gieters en tuinslangen enzo voor uitgevondenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog wel wat omlaag, zodat de plantjes niet uitdrogen.
Ga niet het hele park watergeven hier hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan weer gieters en tuinslangen enzo voor uitgevonden
Dit. Maar het was het waard. Twee tassen vol met baksels en brood.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel smerig benauwd. Ben even naar de Ah gelopen en zweet als een otter.
Als je het niet doet gaan de plantjes dood en daarmee de bijen en sterven we allemaal uitquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga niet het hele park watergeven hier hoor.
EN ik begreep dat het waterpeil nog te laag is na vorige zomer.
Jaloers.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Maar het was het waard. Twee tassen vol met baksels en brood.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nom nom nom
Helaas geen mergpijpjes @:Scary_Mary![]()
Ja leuk, maar kan de meeste planten alsnog met de gieter water geven omdat ze zoveel blad hebben dat er weinig water op de aarde komt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog wel wat omlaag, zodat de plantjes niet uitdrogen.
Lekkerquote:
Iedereen is terminaal als je maar ver genoeg vooruit kijkt.quote:
Dat je met slaapt en dan weer wakker wordt van zo'n brute onweersklap.quote:
Vertel dan ook even welk boekquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
YES, eindelijk na jaren zoeken het boek gevonden dat ik wilde bestellen
Mijn stokrozen zijn weer ontploft. Worden weer enormquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n lupine gaat als een speerdus als de storm des doods uitbreekt zet ik hem even binnen. Met Hemelvaart gekocht met drie bloemen en nu zag ik al zes nieuwe bloemen opkomen
zuipt wel als een leier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |