achzo jaquote:Op maandag 3 juni 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die twee kleintjes zijn van William en Kate van gross britain
Die was op zoek naar een albino?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had er van de Week 1 die schreef, als je maar lekker 'licht' die heb ik geblockt
SBE boort ook flink aan de wegquote:Op maandag 3 juni 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Word nog een flinke battle voor die award zo
Yes! Hopen dat-ie het nog lang blijft doen. De opvolger maakt geen foto's in het zichtbare spectrum, dus die plaatjes zullen nooit in de buurt komen van wat je met het blote oog zou zien.quote:
Ik vond dat helemaal niet, ik kreeg er de bloedzenuwen van als kind zijndequote:Op maandag 3 juni 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger veel gekampeerd, het was godverdomde relaxset om buiten te liggen in het midden van niets.![]()
Triester kan het niet worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk dan hoe leuk die blikken van die capsules al zijn
[ afbeelding ]
Ze staan 300 miljoen lichtjaar van ons af. Ze staan veel dichter bij elkaar dan dat, ze gaan zelfs half door elkaar heen en hebben elkaar verstoord.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een afstand van 300 miljoen lichtjaar noem ik niet vlakbij elkaar.
iperespressoquote:Op maandag 3 juni 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk dan hoe leuk die blikken van die capsules al zijn
[ afbeelding ]
Mag ik hem nu slaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |