SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Het rooster is nog redelijk leeg, dus ik heb er maar even wat opgezet voor morgen
Ik wist niet eens dat Gup het niet meer deed. Nu draait Gup weer.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
Maakt gup alweer geluid trouwens?
Luie ik heeft nog eigen muziek opstaan.
Wow, prachtig daar!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:35 schreef MadMaster het volgende:
Voor straks alvast een hele goedemorgen!
Het uitzicht vanuit onze lodge voor de komende 2 dagen...![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar staat hij om bekendquote:Op dinsdag 4 juni 2019 05:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Laat Melting het weer afweten?
Geweldig zeg!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 05:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Laat Melting het weer afweten?
Goedemorgen Meltingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
En nee.... ik laat het niet afweten.
quote:
Wat een uitzicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw... mooiquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het is bijna te mooi om waar te zijn, moet ik ook bekennen.quote:
We zitten hier:quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Hai MAD ! je zit lekker daaro !
maar waar zit je eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zitten hier:Canada !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar woont familie mij
![]()
Neef Tedjede rest ken ik niet, ja mijn oom en tante wel toen ze hier op bezoek waren een
paar keer, ze waren geemiigreerd toen ik nog een baby was, mijn ouders zijn er ook een keer
geweest, jAAAAAAAAAAA dá mooi daar!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Canada !Daar woont familie mij
![]()
Neef Tedjede rest ken ik niet, ja mijn oom en tante wel toen ze hier op bezoek waren een
paar keer, ze waren geemiigreerd toen ik nog een baby was, mijn ouders zijn er ook een keer
geweest, jAAAAAAAAAAA dá mooi daar!![]()
Allemaal uit jaren 60quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Immigranten genoeg hier.
Er zijn heel veel Aziaten (Chinezen, Japanners) hier, maar ook veel Hindoestanen met tulband op en zo. Maar hier valt niemand echt op, ongeacht herkomst en/of uiterlijk.
Best bijzonder, vonden wij...
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Allemaal uit jaren 60er zitten in ieder geval 140.000 Nederlanders daaro
dus je komt
die ook wel een keertje tegen denk ik![]()
Mijn familie woont in Toronto, tenminste de meeste dan wel, ze breiden zich ook natuurlijk![]()
Er moet ook eens een hele Nederlands stadje zijn... met molens en al... maar ik weet
niet meer precies hoe en wat en waar dat isben ik vergeten, een soort
toeristenplaats voor Nederlanders die heimwee hebben ofzo...
ik weet niet meer
Ah Kiek dan! gevonden!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Immigranten genoeg hier.
Er zijn heel veel Aziaten (Chinezen, Japanners) hier, maar ook veel Hindoestanen met tulband op en zo. Maar hier valt niemand echt op, ongeacht herkomst en/of uiterlijk.
Best bijzonder, vonden wij...
Geweldigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat in Amerika, daar heb ik ook wel eens een plaats met de naam 'Nederland' bezocht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:34 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ah Kiek dan! gevonden!![]()
http://www.traveltousa.nl/holland/
[ afbeelding ]
Oh... dan heb ik de verkeerde te pakken maar zoiets moet daar zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Amerika, daar heb ik ook wel eens een plaats met de naam 'Nederland' bezocht.
Maar er zullen hier ook genoeg Nederlandse community's zijn. Heb ze nog niet veel gehoord. Wel veel Duitsers...
Ah... ja dat moet het zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat is Holland, Michigan idd. Worden ook nog klompendansen opgevoerd voor dat "authentieke gevoel". "Alsof je écht in Nederland bent!", zeg maar...
Maarreh MM, wat een vet mooie foto's
Veel plezier daar!
Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik heb er wel genoeg van gezien. 3 op reis was er ooit ook een keer, en hoeheetie Chris Zegers? had plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja dat moet het zijn![]()
https://www.holland.org/
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 06:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zitten hier:Het ziet er allemaal rot uit MadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wow
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Voor mijn neefjes en nichtjes en voor hun nageslacht is het wel leuk denk ikquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik heb er wel genoeg van gezien. 3 op reis was er ooit ook een keer, en hoeheetie Chris Zegers? had plaatsvervangende schaamte.
Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om daar naartoe te gaan.
Uiteraard kan je ook richting de andere kant van de wereld gaan, en daar Huis ten Bosch bezoeken. Een themapark over Nederland in Japan.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Huis_ten_Bosch_(Japan)
Nederland als exportproduct: cringy af
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Het ziet er allemaal rot uit Mad![]()
Krijgen ze dan geen verkeerde voorstelling, en denken ze dan niet dat we hier allemaal op klompen lopen, etc.?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mijn neefjes en nichtjes en voor hun nageslacht is het wel leuk denk ik![]()
Dan weten ze wat hun ouders en grootouders vandaan komen
Oh vast wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mijn neefjes en nichtjes en voor hun nageslacht is het wel leuk denk ik![]()
Dan weten ze wat hun ouders en grootouders vandaan komen
Wowquote:Op dinsdag 4 juni 2019 05:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag kwam een school orca's voorbij zwemmen. Te ver om te fotograferen, maar je zag ze 'water spuiten'...
[ afbeelding ]
Het diner (links zie je het terras van het restaurant) zit er net in.
De zon gaat nu langzaam onder.
Honkbal op TV, koffie is gezet.
Goed zo...
Morgen gaan we 4 uur met een zodiac boot op pad, de natuur vanaf het water bekijken...
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Krijgen ze dan geen verkeerde voorstelling, en denken ze dan niet dat we hier allemaal op klompen lopen, etc.?
Neh..... vooral mijn oudere broer en zussen hebben écht contact en die sturen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh vast wel.
Als er maar een grote voetnoot bij wordt gezet dat het er nu niet meer zo uitziet in Nederland en dat het daar tentoongestelde een ideaalbeeld laat zien van hoe het ooit was.
Ja, laatste dag vandaag.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je vrij nu in de aanloop naar de bruiloft?
Lekker beetje relaxen en de laatste dingetjes doenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, laatste dag vandaag.
Morgen heb ik verlof.
Het komt nu wel dichtbijquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, laatste dag vandaag.
Morgen heb ik verlof.
quote:
Jazeker, komt goed!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lekker beetje relaxen en de laatste dingetjes doen
Ik ben weer binnen na een ochtendje golfen, lekker de boel opengooien hier totdat de regen komtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu is het lekker buiten, wat een verademing na zondag zeg
Het WK begint vrijdag pas, hoor...quote:
Het EK honkbal vandaag, in Italië...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het WK begint vrijdag pas, hoor...
Een mooie dag gewenst!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het EK honkbal vandaag, in Italië...
Go Pirates!
En goedemorgen!
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Go Pirates!
En goedemorgen!
Goedemorgen, enjoy your day!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Go Pirates!
En goedemorgen!
Ik eerlijk gezegd ookquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Ik was al bang dat je hiermee ging beginnen
Dat is nog netjesquote:
Het was echt een goed jaarquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:05 schreef brother52 het volgende:
Zie dat er redelijk wat aardige albums zijn uitgekomen in 1969
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk je bent met je klomp en je zeiltje aan het spelen op het plein
dat is beter dan de regen die verwacht wasquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel fijn, als je in Nederland een barbecue wil organiseren moet je wachten op code oranje, dan heb je gegarandeerd mooi weer
Ik heb al 2x een waarschuwing gehad dat het onweer eraan kwamquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vermoed dat dat vanavond nog wel veranderd.
Toen was ik nog 'n hockey meisjequote:
quote:
Jeuh. dan zingt Vout wel erg hardquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Melting het volgende:
Ik heb best smaak.
In tegenstelling tot.......
Niks mis met mijn smaakquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Melting het volgende:
Ik heb best smaak.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Melting het volgende:
Ik heb best smaak.
+1quote:
quote:
dat had nu niet gehoevenquote:
Hood?quote:
Robin Gibbquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hood?![]()
(Ik heb echt geen idee wie dat is)
Robin Gibb dus, die je net hoorde zingenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hood?![]()
(Ik heb echt geen idee wie dat is)
quote:
Ik hoorde er geen Gibb stem in.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Robin Gibb dus, die je net hoorde zingen
Daar heb ik het ook op uitgezochtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit plaatje past precies onder dit nummer
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht al dit klinkt zelfs voor '69 nog wat oudbollig, zat ik nog uit mijn eigen verzameling te luisteren. Billy Jones & Ernest Hare - How Do You Do (1925)
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Word je 50? Joh, het lijkt wel gisteren dat je 64 werd
Heeft hij over z'n leeftijd gejoktquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik tel afquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ew, bah, enzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:50 schreef Symphonic het volgende:
HOE MAAK JE DE PERFECTE BLOODY MARY?
De ingrediënten voor een Bloody Mary:
1 (Longdrink) glas
45 ml wodka
120 ml (spiced) tomatensap
15 ml citroensap
4 scheutjes Tabasco
4 scheutjes Worcestershire saus
Peper & zout
1 stengel bleekselderij
Ijsblokjes
Mix de Bloody Mary:
Vul een longdrink glas met ijsblokjes.
Voeg de wodka en tomatensap toe.
Daarna voeg je de verse citroensap, Tabasco, Worcestershire saus, een snufje zout en gemalen peper toe.
Roer en garneer met een stengel selderij en eventueel een schijfje citroen. De stengel selderij kun je gebruiken om tussendoor nog even in je cocktail te roeren.
Tomatensap is lekker.quote:
ik moet het bloody zelf halenquote:
Komt de vrouw van Trump optreden in de buurt?quote:
Als het nu Michelle Obama wasquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt de vrouw van Trump optreden in de buurt?
Genoegquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:01 schreef Melting het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Trump, terwijl we hem eigenlijk amper kennen.
Eens, Obama heeft het puur op huidskleur en charisma gewonnen, dat heeft trump allemaal tegen zich. Kan je zien hoe veel Amerikanen helemaal klaar waren met de Obama's.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:01 schreef Melting het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Trump, terwijl we hem eigenlijk amper kennen.
Ja, ze vonden het na een zwarte president wel tijd voor een oranje...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eens, Obama heeft het puur op huidskleur en charisma gewonnen, dat heeft trump allemaal tegen zich. Kan je zien hoe veel Amerikanen helemaal klaar waren met de Obama's.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ze vonden het na een zwarte president wel tijd voor een oranje...
Ik zoek haar wel afentoe op in de Eftelingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
@:Symph: op 10 november komt Roodkapje in Eindhoven
https://www.parktheater.n(...)roducties/Roodkapje/
Iets voor jou?
Of je moet hier heen gaan:quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zoek haar wel afentoe op in de Efteling
quote:
wat lief dat je die voor Vout hebt aangevraagdquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
wat lief dat je die voor Vout hebt aangevraagd
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
I see a bad trump a-rising
I see trouble on the way
I see earthquakes and lightnin'
I see bad times today
Don't go 'round tonight
It's bound to take your life
There's a bad trump on the rise
Dat heb je in 'n groot huisquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was hij z'n eigen vrouw bijna vergeten
Of Alzheimer.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik merk nu dat de hond van de buren aanslaat als ikdoe.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
In latere jaren werd het kiele kiele kiele, eerst met de vinger dan met de piele.
en nog later werd het Kuttepiele met Pigmeatquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
In latere jaren werd het kiele kiele kiele, eerst met de vinger dan met de piele.
Hey, niks tegen Pigmeat, hè?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nog later werd het Kuttepiele met Pigmeat
Dat instrument met bierdopjes?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en nog later werd het Kuttepiele met Pigmeat
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt allen tezamen *zing kerstliedje voor livelink*
Ik zou een kabel met connectoren kopen die passen op het apparaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
Even random vraagje tussendoor: is USB-C dat wat rondere opvolger van de micro usb?
zijn nu bij de AH in de aanbieding, maar wil niet de verkeerde kopen, het lijkt wel.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
Even random vraagje tussendoor: is USB-C dat wat rondere opvolger van de micro usb?
zijn nu bij de AH in de aanbieding, maar wil niet de verkeerde kopen, het lijkt wel.
Mijn werklaptop zit met een usb c in het docking stationquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Anders kijk ik nog wel even in de manual enzo , maar genoeg kennis hier
Bij USB-C maakt het niet uit hoe je deze in het apparaat stopt (net als bij lightning).quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Anders kijk ik nog wel even in de manual enzo , maar genoeg kennis hier
Google Maps kent die plaats niet.quote:
Verbaast me nietquote:
Nee.quote:
Bij de jaknikkersquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Nieuw Schoonebeek ligt net ten oosten van Schoonebeek.
Zal dan wel iets ter omvang van Wijnbergen zijn, een straat van 100 meter met 1 kerk, haha.quote:
In Nieuw Schoonebeek zit een thuis kapster.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Nieuw Schoonebeek ligt net ten oosten van Schoonebeek.
quote:
quote:
Een lange straat met in het midden een straat naar links, en de kerk staat op de kruising.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal dan wel iets ter omvang van Wijnbergen zijn, een straat van 100 meter met 1 kerk, haha.
Vergelijkbaar dus iddquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een lange straat met in het midden een straat naar links, en de kerk staat op de kruising.
mijn greenback is te littlequote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:53 schreef Melting het volgende:
Doe jij je boodschappen ook in een Lidl green bag, just me?
Het Oosterse Bos in Schoonebeek is wel mooi. Staan veel oude woonboerderijen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Een oudcollega woont in Schoonebeek, in een woonboerderij. Ik moet nog steeds een keer op visite (al vraag ik me af of de beste man nog leeft, hij was aardig op leeftijd)
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kreeg mail van AH dat ik gratis kan laten bezorgen
Nog even nalezen hoelang dat geldig is, maar luilakkes bonus
Je kan bij Jumbo bijna altijd gratis laten bezorgen als je een bepaald artikel aanschaft.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb me voor de gein 3 weken geleden aangemeld bij Picnic. Na inschrijving: "U staat op plaats 1000 in de wachtrij! Zodra u kunt beginnen met bestellen, zullen wij u een email sturen". Wut?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Picnic is best fijnquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb me voor de gein 3 weken geleden aangemeld bij Picnic. Na inschrijving: "U staat op plaats 1000 in de wachtrij! Zodra u kunt beginnen met bestellen, zullen wij u een email sturen". Wut?
Twee weken later weer gekeken: plaats 946. Ik denk dat ik in 2021 kan bestellen!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb me voor de gein 3 weken geleden aangemeld bij Picnic. Na inschrijving: "U staat op plaats 1000 in de wachtrij! Zodra u kunt beginnen met bestellen, zullen wij u een email sturen". Wut?
Twee weken later weer gekeken: plaats 946. Ik denk dat ik in 2021 kan bestellen!![]()
![]()
![]()
Niet. Ik mag niet bestellen. Terwijl ik zoiets heb van: TAKE MY MONEY ALREADY!!quote:
Oh, dan komen er wachtverzachters, toch, just me?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je aan de beurt ben heb ik nog 'n kortingscode voor jequote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet. Ik mag niet bestellen. Terwijl ik zoiets heb van: TAKE MY MONEY ALREADY!!
Jepquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dan komen er wachtverzachters, toch, just me?
Jep, heb al bananen. Hopen dat ze niet verrot zijn als ik mag (again, wut?) bestellen...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dan komen er wachtverzachters, toch, just me?
moet je maar in een stad wonenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jep, heb al bananen. Hopen dat ze niet verrot zijn als ik mag (again, wut?) bestellen...
De regenverwachting loopt ook ietsjes uitquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop ietsje uit, heb nog 2 nummers klaar staan
Mijn gemeente heeft Stad in de naam. Telt dat ook?quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn gemeente heeft Stad in de naam. Telt dat ook?
quote:
Ja tof. Kan ik bestellen en moet ik alsnog mijn eigen zooi naar huis slepen.quote:
quote:
Dit is wel echt debiel. Maar ach ik red me zo ook wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Je gaat nog eerder met pensioen dan dat je daar mag bestellen
Maar dat kan dan wel mooi onder werktijdquote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja tof. Kan ik bestellen en moet ik alsnog mijn eigen zooi naar huis slepen.
quote:
Zou me ergens nog wel leuk lijken ook. Maar gezien mijn medische toestanden geen optie helaas.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |