Die snap ik nietquote:Op maandag 3 juni 2019 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, de Zwart Doode, hét bewijs dat xenofobie niet bestaat.
De angst voor vreemden is biologisch geprogrammeerd omdat de vreemde een dodelijke virus zoals de zwarte plaag kan introduceren in een daarvoor niet-resistente stam.quote:
Ik denk dat er vanuit onze biologische programmering eerder interesse is voor de vreemde omdat een vreemde de mogelijkheid geeft tot paren buiten de stamquote:Op maandag 3 juni 2019 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De angst voor vreemden is biologisch geprogrammeerd omdat de vreemde een dodelijke virus zoals de plaag kan introduceren in een daarvoor niet-resistente stam.
Ik denk dat beide instincten aanwezig zijn. En niet alleen een mogelijkheid tot paren, maar ook tot middelen of een breder verbondschap. Het risico is -ongeacht welk instinct leidend is- in elk geval reeël en de (onderbuik)angst daarmee niet irrationeel.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanuit onze biologische programmering eerder interesse is voor de vreemde omdat een vreemde de mogelijkheid geeft tot paren buiten de stam
Wat doet het Aziatische Turkije op dit plaatje?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben eindelijk iets wat sub-gerelateerd is tegengekomen!
[ afbeelding ]
Map of Europe showing each country's most famous artwork
Excuus, vergeten te censureren.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat doet het Aziatische Turkije op dit plaatje?
Dat is helemaal niet waarom ik zomaar weer op FOK! ben toegelaten!quote:Op maandag 3 juni 2019 23:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij probeert ons slinks met cultuurmarxistische psy-ops te bestoken!
Hehe. Nu ga ik slapen!quote:Op maandag 3 juni 2019 23:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waarom ik zomaar weer op FOK! ben toegelaten!
Ik kan me haast niet voorstellen dat De Sterrennacht wereldwijd minder bekend is dan Meisje met de parel.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad... ik herken er zelf maar iets van vijf overigensquote:Op dinsdag 4 juni 2019 01:45 schreef EP3 het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat De Sterrennacht wereldwijd minder bekend is dan Meisje met de parel.
Wacht, ben ik een deugmens geworden?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat we hommels in de tuin hebben. Deug ik nu?
Is dat nou manneke pis bij denemarken?quote:Op maandag 3 juni 2019 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt meer op een Maria. 't Zou wel tragisch zijn wanneer je bekendste schilderij een afbeelding van het bekendste kunstwerk van een ander land is.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat nou manneke pis bij denemarken?
Griekenland en zwitserland lijken me ook beeldenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt meer op een Maria. 't Zou wel tragisch zijn wanneer je bekendste schilderij een afbeelding van het bekendste kunstwerk van een ander land is.
Nee joh, da's die zeemeermin van Kopenhagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat nou manneke pis bij denemarken?
Ohjaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, da's die zeemeermin van Kopenhagen.
[ afbeelding ]
Ja, nee idd, kunst, niet schilderijen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Griekenland en zwitserland lijken me ook beelden
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Griekenland en zwitserland lijken me ook beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |