abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 juni 2019 @ 19:50:15 #101
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_187243528
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat zijn veel mildere bewoordingen dan Sadiq Khan verdient. Hij noemde Trump onlangs een 20e eeuwste fascist. :r
LOL, daar is de Don veel te dom voor. Hij weet vast niet eens wat het woord betekent _O-

Groot fan van The Apprentice, maar Trump is geen politicus.

Overigens dacht ik bij het lezen van de titel dat het over Boris ging en bijna was ik het met hem eens :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_187243561
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:44 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Een democratisch gekozen president is een "afleidingsverschijnsel"? #hoedan
Democratisch gekozen in een oligarchie?
  maandag 3 juni 2019 @ 19:52:30 #103
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187243584
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Democratisch gekozen in een oligarchie?
TRU is ergens anders.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_187243630
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:52 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

TRU is ergens anders.
Dat is geen regeringsvorm van weinige aliens of geesten, hè.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 19:58:17 ]
  maandag 3 juni 2019 @ 19:56:37 #105
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187243669
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat is geen regeringsvorm van weinigen aliens of geesten, hè.
BNW dan, wat boeit het: maar jij hangt complottheorieën aan.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_187243835
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waarom niet je kan je er ook boven plaatsen, en achteraf na trappen, althans dat zou ik in die positie doen. Kunnen de ouderen mij wel mee beraden hoe en wat te doen staat, en of het mogelijk is.
Ik zou ook meteen gereageerd hebben, dan ben je ervan af en kun je verder genieten van het bezoek aan een bevriend land. Echt idioot wat die burgemeester van Londen doet.
pi_187243892
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik zou ook meteen gereageerd hebben, dan ben je ervan af en kun je verder genieten van het bezoek aan een bevriend land. Echt idioot wat die burgemeester van Londen doet.
Trump spreekt voorafgaand zijn bezoek zijn voorkeur uit voor Boris Johnson (je weet hopelijk dat er een strijd om het leiderschap is losgebarsten bij de Tories en hij noemt Meghan Markle, de vrouw van prins Harry, 'nasty'.

Maar dat is zeker niet idioot?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187243916
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:56 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

BNW dan, wat boeit het: maar jij hangt complottheorieën aan.
Meisje toch...
pi_187244045
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump spreekt voorafgaand zijn bezoek zijn voorkeur uit voor Boris Johnson (je weet hopelijk dat er een strijd om het leiderschap is losgebarsten bij de Tories en hij noemt Meghan Markle, de vrouw van prins Harry, 'nasty'.

Maar dat is zeker niet idioot?
Nee, moet hij weten.
  maandag 3 juni 2019 @ 20:17:16 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187244066
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:16 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Nee, moet hij weten.
Dat geldt dan ook voor Kahn...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187244147
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat geldt dan ook voor Kahn...
Ja en wie kaatst kan de bal verwachten, geldt ook voor Meghan Markle.
  maandag 3 juni 2019 @ 20:22:55 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_187244192


ByDonkeys twitterde op maandag 03-06-2019 om 16:43:52 Hey @realDonaldTrump, we read the story about the sailors on a US warship being ordered to hide from you because you’re triggered by the name on their hats. So we turned Madame Tussaud's into a giant USS John McCain baseball cap. Welcome to London! https://t.co/KuynOwupFm reageer retweet
LedByDonkeys _O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_187244241
Zie wat ik zei meisje Giraffe, één grote poppenshow.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 20:25:18 ]
pi_187244271
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar zijn tweets te lezen en zijn speeches te beluisteren, beste jongen. Ik zit op m'n mobiel en na een dag werken heb ik geen zin om bronnen te gaan zoeken.

Maar als je werkelijk geïnteresseerd bent, is het niet moeilijk om alle genoemde punten te vinden.
Dit is een flauwe jij-bak. Ik vraag om bewijzen, en dan mag ik ze gaan zoeken om jouw boude stellingen te onderbouwen. Vermoedelijk zijn die bewijzen helemaal niet te vinden.
pi_187244276
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
Moet je je dan als president van Amerika altijd maar inhouden als je zulke beledigingen krijgt toegeworpen?
Na de Londen Bridge aanval verschijnen meer gewapende politieagenten in het straatbeeld. Khan zegt dat hun aanwezigheid geen reden tot ongerustheid is (maw: het betekent niet dat er een nieuwe aanslag verwacht wordt).
Trump's reactie: “At least 7 dead and 48 wounded in terror attack and Mayor of London says there is ‘no reason to be alarmed!’”

Khan is in de VS wanneer er in Chelsea, Manhattan in New York een bom ontploft. Er vallen 30 lichtgewonden, enkelen ervan brengen een nacht in het ziekenhuis door. In een later interview met Khan komt de bomaanslag ter sprake; Khan zegt dat het een probleem is waar alle wereldsteden mee te maken hebben (terror attacks are “part and parcel” of living in a global city).
Zes maanden later rijdt een terrorist in op voetgangers in Westminster en steekt daarna een agent neer. In totaal vallen er 5 doden (de terrorist niet meegeteld) en 50 licht- en zwaargewonden. Als reactie tweet Trump Jr. de zes maanden oude uitspraak van Khan, met "You have to be kidding me?!" als commentaar erbij. Zodat het lijkt alsof het Khan's reactie op de gebeurtenissen in Westminster was.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_187244307
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:21 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja en wie kaatst kan de bal verwachten, geldt ook voor Meghan Markle.
Tsja, Trump begon met kaatsen (al in 2016). Dan kan hij een reactie verwachten.

Wat dat betreft heb je gelijk.

Maar goed, persoonlijk leg ik de lat aardig hoog voor een politiek leider. Wanneer Rutte dergelijke beledigingen zou uiten voorafgaand aan een staatsbezoek aan een bevriende natie, dan had ik van de Tweede Kamer verwacht dat ze hem bij terugkomst direct uit het Torentje trappen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 juni 2019 @ 20:29:12 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187244339
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat zijn veel mildere bewoordingen dan Sadiq Khan verdient. Hij noemde Trump onlangs een 20e eeuwste fascist. :r

Sadiq Khan is een terroristenvriend, een vijandige infiltrant die bezig is de UK van binnenuit kapot te maken.
Ik ken die Sadiq Khan niet, maar als jij hem haat, zal het vast een topgast zijn :Y ^O^
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 3 juni 2019 @ 20:31:08 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187244384
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Na de Londen Bridge aanval verschijnen meer gewapende politieagenten in het straatbeeld. Khan zegt dat hun aanwezigheid geen reden tot ongerustheid is (maw: het betekent niet dat er een nieuwe aanslag verwacht wordt).
Trump's reactie: “At least 7 dead and 48 wounded in terror attack and Mayor of London says there is ‘no reason to be alarmed!’”

Khan is in de VS wanneer er in Chelsea, Manhattan in New York een bom ontploft. Er vallen 30 lichtgewonden, enkelen ervan brengen een nacht in het ziekenhuis door. In een later interview met Khan komt de bomaanslag ter sprake; Khan zegt dat het een probleem is waar alle wereldsteden mee te maken hebben (terror attacks are “part and parcel” of living in a global city).
Zes maanden later rijdt een terrorist in op voetgangers in Westminster en steekt daarna een agent neer. In totaal vallen er 5 doden (de terrorist niet meegeteld) en 50 licht- en zwaargewonden. Als reactie tweet Trump Jr. de zes maanden oude uitspraak van Khan, met "You have to be kidding me?!" als commentaar erbij. Zodat het lijkt alsof het Khan's reactie op de gebeurtenissen in Westminster was.
Ah de feiten op tafel.

Trump laat zich weer eens zien als de kneus die hij is :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 3 juni 2019 @ 20:31:29 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_187244394
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

In de dagen na de Londen Bridge aanval verschijnen meer gewapende politieagenten in het straatbeeld. Khan zegt dat hun aanwezigheid geen reden tot ongerustheid is (maw: het betekent niet dat er een nieuwe aanslag verwacht wordt).
Trump's reactie: “At least 7 dead and 48 wounded in terror attack and Mayor of London says there is ‘no reason to be alarmed!’”

Khan is in de VS wanneer er in Chelsea, Manhattan in New York een bom ontploft. Er vallen 30 lichtgewonden, enkelen ervan brengen een nacht in het ziekenhuis door. In een later interview met Khan komt de bomaanslag ter sprake; Khan zegt dat het een probleem is waar alle wereldsteden mee te maken hebben (terror attacks are “part and parcel” of living in a global city).
Zes maanden later rijdt een terrorist in op voetgangers in Westminster en steekt daarna een agent neer. In totaal vallen er 5 doden (de terrorist niet meegeteld) en 50 licht- en zwaargewonden. Als reactie tweet Trump Jr. de zes maanden oude uitspraak van Khan, met "You have to be kidding me?!" als commentaar erbij. Zodat het lijkt alsof het Khan's reactie op de gebeurtenissen in Westminster was.
Hij zei overigens niet eens dat terrorist attacks part and parcel waren, maar dat als grote stad het voorbereid en waakzaam zijn voor terrorist attacks part and parcel is. Iets waar volgens mij toch echt niemand met meer dan twee hersencellen tegen kan zijn.
Maar daar wringt de schoen hem een beetje gok ik zo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_187244478
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:26 schreef Homey het volgende:

[..]

Dit is een flauwe jij-bak. Ik vraag om bewijzen, en dan mag ik ze gaan zoeken om jouw boude stellingen te onderbouwen. Vermoedelijk zijn die bewijzen helemaal niet te vinden.
Tsja, en ik heb daar nu geen zin.

Als jij gemist hebt dat Trump de media continu aanvalt, betitelt als de 'vijand van het volk' en van mening is dat ze louter positief over hem moeten berichten, dan heb je onder een steen geleefd.

Deze doe ik je cadeau:

quote:
Did Donald Trump Encourage Violence at His Rallies?

“Knock the crap out of him, would you? I promise you, I will pay your legal fees”
Maar ik vermoed dat jij dit toch wegwuift. Daarom heb ik weinig zin om de hele lijst af te werken op m'n vrije avond als ik languit op de bank lig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187244513
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, en ik heb daar nu geen zin.

Als jij gemist hebt dat Trump de media continu aanvalt, betitelt als de 'vijand van het volk' en van mening is dat ze louter positief over hem moeten berichten, dan heb je onder een steen geleefd.

Deze doe ik je cadeau:
[..]

Maar ik vermoed dat jij dit toch wegwuift. Daarom heb ik weinig zin om de hele lijst af te werken op m'n vrije avond als ik languit op de bank lig.
Wat ik weet is dat die burgemeester van London er een puinzooi van maakt. De criminaliteit en terrorisme giert de pan uit, en hij is alleen maar aan het duiken. Je zal maar zo'n loser als burgemeester hebben.
  maandag 3 juni 2019 @ 20:36:51 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187244555
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:35 schreef Homey het volgende:

[..]

Wat ik weet is dat die burgemeester van London er een puinzooi van maakt. De criminaliteit en terrorisme giert de pan uit, en hij is alleen maar aan het duiken. Je zal maar zo'n loser als burgemeester hebben.
Hoe maakt hij er een puinzooi van dan? Terrorisme giert de pan uit? Bron?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187244558
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:35 schreef Homey het volgende:

[..]

Wat ik weet is dat die burgemeester van London er een puinzooi van maakt. De criminaliteit en terrorisme giert de pan uit, en hij is alleen maar aan het duiken. Je zal maar zo'n loser als burgemeester hebben.
Dus eerst vraag je om bewijs. Dan geef ik je een bron en dan begin je maar weer over iets anders.

Vind je dat zelf ook niet een beetje gek?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 juni 2019 @ 20:39:48 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187244642
Als je als weldenkend mens, Donald Trump een prima kerel vind, dan is er gewoon iets mis met je :).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187244684
total loser.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')