En jij wil natuurlijk beweren dat dit niet zo is?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De meeste commentatoren zijn toch notoire domoren die denken dat PCS de heilige graal is.
Uhm....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu heeft een sterretje in Nederland.
Eiland?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit met walgelijk slecht internet op een eiland te zoeken naar de profielen.
Ben je in Friesland?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit met walgelijk slecht internet op een eiland te zoeken naar de profielen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eiland?
SPT / [wielrennen] Overige NK's 2019
Inderdaad, ik ben op Vlieland. Gelukkig weinig Friese invloeden (lol).quote:
Niks mis mee, daar is het morgen nog wel uit te houden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, ik ben op Vlieland. Gelukkig weinig Friese invloeden (lol).
Echt vreselijk. Je kan er 40 nemen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Frankrijk is ook verschrikkelijk om te voorspellen.
Nu al een geweldige aankoop.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Gougeard werd 54ste bij het FK tijdrijden, op 11 minuten.
Drink je wel genoeg?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg er echt hoofdpijn van.
Het zijn NK's, waarom zou het eerste scenario je meer opleveren dan het tweede?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:10 schreef Pistolero het volgende:
Nou jongens, zijn jullie klaar voor de ongelofelijke strontpot van morgen?
Het is dat de La Flamme Rouge-goden nog wat profieltjes in elkaar hebben gedraaid, anders was ik echt gewoon lukraak op de sterretjes gaan klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |