Esf en GoT topics.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/442397
korte broek van dezelfde stof als joggingbroek weet niet hoe dat heet, in oneffen donkerblauw met wit en een shirt met zwartwitte streepjes (:quote:
Rare kleurcombiquote:Op maandag 3 juni 2019 17:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
korte broek van dezelfde stof als joggingbroek weet niet hoe dat, in oneffen donkerblauw met wit en een shirt met zwartwitte streepjes (:
Katoenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
korte broek van dezelfde stof als joggingbroek weet niet hoe dat, in oneffen donkerblauw met wit en een shirt met zwartwitte streepjes (:
En dan zit je persoonlijkheid ook al niet meequote:
Gelukkig heb ik centjes.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zit je persoonlijkheid ook al niet mee
Ben liever rijk én knapquote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben liever rijk én knap
Ben het alleen allebei niet
Ik sprak vandaag trouwens een lerares telefonisch en haar naam was Amrana, was jij dat?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben liever rijk én knap
Ben het alleen allebei niet
Ik ben toch gvd niet de enige docent in NLquote:Op maandag 3 juni 2019 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag trouwens een lerares telefonisch en haar naam was Amrana, was jij dat?
Heb ik toch geen verstand van.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben toch gvd niet de enige docent in NL
Hey Amranaquote:Op maandag 3 juni 2019 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben toch gvd niet de enige docent in NL
Amrana lijkt beetje te veel op amarantha en heb liever niet dat je me daarmee uitscheldtquote:
Ik heb dat als mensen mij vanille noemenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amrana lijkt beetje te veel op amarantha en heb liever niet dat je me daarmee uitscheldt
Begrijpelijk, zoiets zou ik je in ieder geval nooit aandoenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat als mensen mij vanille noemen
Hey vanillequote:Op maandag 3 juni 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt alleen na de seks dus zo goed als nooitquote:Op maandag 3 juni 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke woorden voor iemand die eerst naar een ander continent moest vliegen om ontmaagd te worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt alleen na de seks dus zo goed als nooit
Van jou kan ik alles hebben.quote:
Te lelijk voor het buurmeisje of stiefzusje.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke woorden voor iemand die eerst naar een ander continent moest vliegen om ontmaagd te worden.
echt hequote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke woorden voor iemand die eerst naar een ander continent moest vliegen om ontmaagd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |