waarschijnlijk was hij dan gewoon vrachtwagenchauffeur gewordenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk wel dat mn vriendje van toen nu ziek veel geld verdient, echt gemiste kans ja shit
waarschijnlijk drugsquote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké zielenpiet, vertel dan maar waarom je kotsend onder de douche stond
Dan had ik nu 3 kinderen die Priscilla, Djaylano en Leroy hetenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk was hij dan gewoon vrachtwagenchauffeur geworden
Je mag geen aannames doen!!!1!!1quote:
Neequote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké zielenpiet, vertel dan maar waarom je kotsend onder de douche stond
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:09 schreef scrupuleus het volgende:
Toen was het kotsen al voorbij na er lekker een tijdje te hebben ingerold.
Lekker uren gedoucht, al dan niet met kleren aan.
Alcohol.
Weet ikquote:
Ik wil haar niet kwijtquote:Op maandag 3 juni 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo dan, Chloro laat even zien wie de broek aan heeft.
De impact blijkt grootquote:Op maandag 3 juni 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen en lekke banden, mooie combinatie voor totale paniek en hysterisch janken.
ik vind jou echt een mongoolquote:Op maandag 3 juni 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen en lekke banden, mooie combinatie voor totale paniek en hysterisch janken.
Meeste vrouwen zijn daarna als voorverwarmde was in de grote handen van de stoere automonteur.quote:
Heb geen traan gelaten en had ook geen paniekquote:Op maandag 3 juni 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Hey :$$quote:Op maandag 3 juni 2019 17:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/442397
#trots op jouquote:Op maandag 3 juni 2019 17:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen traan gelaten en had ook geen paniek
#jegebruikthashtagsverkeerdquote:
Wat heb je aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |