En dan zit je persoonlijkheid ook al niet meequote:
Gelukkig heb ik centjes.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan zit je persoonlijkheid ook al niet mee
Ben liever rijk én knapquote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben liever rijk én knap
Ben het alleen allebei niet
Ik sprak vandaag trouwens een lerares telefonisch en haar naam was Amrana, was jij dat?quote:Op maandag 3 juni 2019 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben liever rijk én knap
Ben het alleen allebei niet
Ik ben toch gvd niet de enige docent in NLquote:Op maandag 3 juni 2019 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sprak vandaag trouwens een lerares telefonisch en haar naam was Amrana, was jij dat?
Heb ik toch geen verstand van.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben toch gvd niet de enige docent in NL
Hey Amranaquote:Op maandag 3 juni 2019 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben toch gvd niet de enige docent in NL
Amrana lijkt beetje te veel op amarantha en heb liever niet dat je me daarmee uitscheldtquote:
Ik heb dat als mensen mij vanille noemenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Amrana lijkt beetje te veel op amarantha en heb liever niet dat je me daarmee uitscheldt
Begrijpelijk, zoiets zou ik je in ieder geval nooit aandoenquote:Op maandag 3 juni 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb dat als mensen mij vanille noemen
Hey vanillequote:Op maandag 3 juni 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt alleen na de seks dus zo goed als nooitquote:Op maandag 3 juni 2019 18:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke woorden voor iemand die eerst naar een ander continent moest vliegen om ontmaagd te worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt alleen na de seks dus zo goed als nooit
Van jou kan ik alles hebben.quote:
Te lelijk voor het buurmeisje of stiefzusje.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke woorden voor iemand die eerst naar een ander continent moest vliegen om ontmaagd te worden.
echt hequote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flinke woorden voor iemand die eerst naar een ander continent moest vliegen om ontmaagd te worden.
Rowena?quote:Op maandag 3 juni 2019 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Ontmaagding, ik dacht dat ik het zo gruwelijk goed en fijn deed maar achteraf bleek dat ze gewoon ontzettend veel pijn had, sorry lieve mooie zachtaardige R.
Welk continentquote:Op maandag 3 juni 2019 18:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je ze maar geen inburgeringscursus laat doen anders krijgt ze een nummer dat ze kan bellen als je haar slaat.quote:
Alleen als je daarmee frikandel bedoelt want heb geen seks met imbicielen.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee
Jij & ik en allebei 30 cm in onze mond.
Doen ?
Heyquote:Op maandag 3 juni 2019 19:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen als je daarmee frikandel bedoelt want heb geen seks met imbicielen.
Haha en toch heb je er samen met een een kind gemaakt !!!quote:Op maandag 3 juni 2019 19:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen als je daarmee frikandel bedoelt want heb geen seks met imbicielen.
Ja.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je je glas-in-lood knutselwerkje afgekregen?
HAHAAATJES YOEPIE DE POEPIE SOS SNUIVEN OP EEN STOEPIE!!!!!!quote:Op maandag 3 juni 2019 20:52 schreef Myrr het volgende:
Twee nachten doorgehaald (en de dagen daarvoor ook doorgewerkt ahaha lekker 30 graden buiten) maar hey hij is af slamdunk doei vakantie.
Nee gewoon motivatie-gedreven.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:00 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HAHAAATJES YOEPIE DE POEPIE SOS SNUIVEN OP EEN STOEPIE!!!!!!
ga pas taart eten als het programma van de premier league online staatquote:Op maandag 3 juni 2019 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak maar hoor, je kan het hebben
Ah, er zit dus schot in de zaakquote:Op maandag 3 juni 2019 21:03 schreef Rozevla het volgende:
Breaking News jongens
Duitse politicus die vanochtend met een schotwond in zijn hoofd dood is gevonden blijkt na onderzoek DOOD GESCHOTEN TE ZIJN!!!!
Wauw !!!!!!!!
Super goed knap van ze dat dat eruit kwam !!!!
Ohquote:Op maandag 3 juni 2019 20:57 schreef Myrr het volgende:
Heb geen goede foto gemaakt en ligt op school.
Waar hoop je opquote:Op maandag 3 juni 2019 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga pas taart eten als het programma van de premier league online staat
Schot in de roos.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laat wel zien als ik weer op school ben geweest volgende week.
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
Zin in van top tot teen niet-erotisch ingesmeerd te worden door iemand en een voet- en rugmassage in een stomende omgeving met allemaal tropische bloemen en van die klankschaal geluiden.
En erna seks. Heerlijk.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:25 schreef Myrr het volgende:
Zin in van top tot teen niet-erotisch ingesmeerd te worden door iemand en een voet- en rugmassage in een stomende omgeving met allemaal tropische bloemen en van die klankschaal geluiden.
Arsenal - Aston Villa?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
nergens, maar wil wat uitwedstrijden aanstippen
Nee erna mij met rust laten en een ijskoude smoothie brengen en dan weer weg gaan.quote:
Ik ga ff komen. Xxquote:Op maandag 3 juni 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee erna mij met rust laten en een ijskoude smoothie brengen en dan weer weg gaan.
Heb totale zen nodig. Zin om alleen op vakantie te gaan.
Beetje op de bank liggenquote:Op maandag 3 juni 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
He Mortax
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven
🙄quote:Op maandag 3 juni 2019 21:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik wel naar Spurs - Villa
Ben je wel helemaal goed in je hoofdquote:Op maandag 3 juni 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
https://www.patta.nl/blogs/news/patta-magazine-denim
Ik wil deze coole fitje geef geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |