Ja en een vochtvreterquote:
Nee, naar alle collega'squote:Op maandag 3 juni 2019 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met iedereen in de cc
Ja, goed plan
Heequote:Op maandag 3 juni 2019 00:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar Tauranga maar ga maar drie weken dus het wordt Tauranga en Rotorua en daar is Max 43 meter. Naja eng zat hoor daar niet van.
Ik print dit topic uit en plak het op zn voorhoofdquote:Op maandag 3 juni 2019 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teken dit poppetjeop zijn bureau.
Ja is goedquote:
Wedden dat dat die stinkerd gedaan heeft.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke wtf is dit voor zielige bende ?
Mn smeerkaas is net uit de koelkast gejat
Koop je eigen smeerkaas, gek
Heb je ook Roegaren bij je werken?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke wtf is dit voor zielige bende ?
Mn smeerkaas is net uit de koelkast gejat
Koop je eigen smeerkaas, gek
jonge.. ik ram hem voor zn bekquote:Op maandag 3 juni 2019 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat dat die stinkerd gedaan heeft.
Nou blijkbaar.. ik hoop dat ze heel gelukkig zijn met mijn smeerkaas.quote:
Met een beetje laxeermiddelquote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou blijkbaar.. ik hoop dat ze heel gelukkig zijn met mijn smeerkaas.
De volgende keer leen ik wel wat moedermelk van een collega en vul ik een leeg smeerkaasbakje ermee.. mofo's
En een snufje ebolaquote:
Volgende keer cyaankali erin.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook weer zo sneu om langs alles kamertjes te gaan
Hebben jullie mijn smeerkaas gezien ?
Ja, zo flikkerde eens een wielrenner voor mn auto neer, nadat ik 3 km achter een kudde wielrenners zat en ze niet aan de kant gingen. Toen konden ze ineens wel aan de kant, heb ze maniakaal lachend voorbij gereden met het raam openquote:Op maandag 3 juni 2019 13:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Volgende keer cyaankali erin.
Als er een ligt te stuip trekken jij lachen en op hem stampen
HWHEHEHEHEHEHEHEHSHSHE
Ja, ik merk het..quote:Op maandag 3 juni 2019 14:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zorgt meteen voor een ENORME TOPICKILL
Het is een kwaliteit.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik merk het..
niet meer doen dus
Ja dat bruisende komt wel weer terug wanneer het af is.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh Haags, ik was laatst naar Kijkduin en toen wilde ik een drankje doen, rond een uur of 22.00 uur. Alles helemaal afgestorven.. wat is dit ? :/
Ik hoop het wel!quote:Op maandag 3 juni 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat bruisende komt wel weer terug wanneer het af is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |