Ja, ik ga naar Tauranga maar ga maar drie weken dus het wordt Tauranga en Rotorua en daar is Max 43 meter. Naja eng zat hoor daar niet van.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je bent toch kiwi? NZ heeft de goede spots.
Ben zelf van 80 meter gegaan.
De vinger er niet op leggen? Vast wel, als je tenminste een beetje je best doet.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ama is zeker een lieverd.
Maar je houding vind ik opvallend.
Charmant, maar toch kan ik niet ergens de vinger op leggen.
Mad caringquote:Op maandag 3 juni 2019 01:21 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
De vinger er niet op leggen? Vast wel, als je tenminste een beetje je best doet.
Gisteren was Myrr een Papoea met zo’n beetje het lelijkste bloed ter wereld en was haar vriend (van Molukse komaf) een kleine battieboy die nog bang is voor vrouwen van Molukse komaf (zijn eigen woorden, lees maar terug).
Vandaag? Vandaag draagt hij haar weer op handen, want vrouwen hebben een kut, dus je weet maar NOOIT. Vrouwen kan je maar beter te vriend houden, ook al hebben ze een vriend, kind en stabiele relatie. Je weet immers nooit of je er in de toekomst nog een pity fuck uit kunt slepen.
Deze man is zo full of shit dat hij hopelijk door het leven gaat in 24-uurs luiers.
Dan heeft hij - of zijn familie - weer miljoenen op de bank, dan heeft hij weer het bed gedeeld met topmodellen, dan is hij weer betrokken geweest bij de overname van multinationals.
Yeah right. Gozert zit gewoon elke dag op FOK!, net als jij en ik. Mensen die de verhalen van die fantast geloven, zijn echt kapot naïef.
Hij is niet voor niets persona non grata in R&P SC, persona non grata in KSC (GC) en nu probeert meneertje het in KLB SC.
Ik zou moet lachen, als het allemaal niet zo kk triest was.
Waar GAAT dit overquote:Op maandag 3 juni 2019 01:21 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
De vinger er niet op leggen? Vast wel, als je tenminste een beetje je best doet.
Gisteren was Myrr een Papoea met zo’n beetje het lelijkste bloed ter wereld en was haar vriend (van Molukse komaf) een kleine battieboy die nog bang is voor vrouwen van Molukse komaf (zijn eigen woorden, lees maar terug).
Vandaag? Vandaag draagt hij haar weer op handen, want vrouwen hebben een kut, dus je weet maar NOOIT. Vrouwen kan je maar beter te vriend houden, ook al hebben ze een vriend, kind en stabiele relatie. Je weet immers nooit of je er in de toekomst nog een pity fuck uit kunt slepen.
Deze man is zo full of shit dat hij hopelijk door het leven gaat in 24-uurs luiers.
Dan heeft hij - of zijn familie - weer miljoenen op de bank, dan heeft hij weer het bed gedeeld met topmodellen, dan is hij weer betrokken geweest bij de overname van multinationals.
Yeah right. Gozert zit gewoon elke dag op FOK!, net als jij en ik. Mensen die de verhalen van die fantast geloven, zijn echt kapot naïef.
Hij is niet voor niets persona non grata in R&P SC, persona non grata in KSC (GC) en nu probeert meneertje het in KLB SC.
Je had hier een fokker, deed altijd stoer dat hij rijk was en een eigen zaak had. Hij overleed en toen werd daar een artikel over gepost met zijn adres. Hij bleek een zielig oud mannetje met een sociale woning: 3voud meen ik dat zijn naam was.quote:Op maandag 3 juni 2019 01:21 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Zo zijn we allemaal hierquote:Op maandag 3 juni 2019 08:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je had hier een fokker, deed altijd stoer dat hij rijk was en een eigen zaak had. Hij overleed en toen werd daar een artikel over gepost met zijn adres. Hij bleek een zielig oud mannetje met een sociale woning: 3voud meen ik dat zijn naam was.
Slim. Kan het nooit tegenvallen. Ik zit er ergens tussenin denk ikquote:Op maandag 3 juni 2019 09:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik doe mijzelf niet beter voor. Juist slechter
Verrassendquote:Op maandag 3 juni 2019 09:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik doe mijzelf niet beter voor. Juist slechter
Mn collega stinkt, maar ik heb geen zin om dat weer te zeggen.quote:
Maar zo gaat er niets veranderen.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn collega stinkt, maar ik heb geen zin om dat weer te zeggen.
Ik heb het namelijk al een tijdje geleden tegen een andere collega gezegd, die stonk echt nog veel erger. Ik blijf niet bezig.
Nee klopt, maar ik denk dat het in zijn pak zit.. dat verander je niet zo 1,2,3..quote:Op maandag 3 juni 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar zo gaat er niets veranderen.
Een nare geur in pak. Oeffquote:Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat het in zijn pak zit.. dat verander je niet zo 1,2,3..
Die meid moest gewoon ff meer deo gebruiken.
Ja, ik ben er nog niet uit of het lijflucht is of het pak, of een combi van beiden... andere mannelijke collega heeft het ook, maar die slaapt met katten op bed, dus ja...quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet uit of het lijflucht is of het pak, of een combi van beiden... andere mannelijke collega heeft het ook, maar die slaapt met katten op bed, dus ja...
Vond ik ookquote:
Stuur gewoon email rond.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn collega stinkt, maar ik heb geen zin om dat weer te zeggen.
Ik heb het namelijk al een tijdje geleden tegen een andere collega gezegd, die stonk echt nog veel erger. Ik blijf niet bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |