Dat was gisteren inderdaad, toen leek het nogal acuut te worden. Maar doordat ik gisteren bijna de hele dag op mijn linkerzij ben gaan liggen en mijn bloeddruk meer en meer zakt, is de urgentie wegquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jeetje wat een vocht![]()
Fijn dat je de goede kant op gaat
Toch staat mij bij dat je een paar dagen terug zei "de baby komt hoe dan ook vandaag" en ik lees ook dat (pre-)eclampsie levensgevaarlijk is en de enige oplossing is zo snel mogelijk bevallen. Waarom 'mag' je toch wachten tot het weekend?
Ik snap hetquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat was gisteren inderdaad, toen leek het nogal acuut te worden. Maar doordat ik gisteren bijna de hele dag op mijn linkerzij ben gaan liggen en mijn bloeddruk meer en meer zakt, is de urgentie weg. Maar bevallen moet, ik kan hier geen 2 weken mee doorlopen. Dus nu aansterken zodat ik de bevalling ook aan kan.
Morgen ballon katheter of prostaglandinequote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik snap hetDus morgen word je ingeleid?
Ja bizar hè. Hoe gaat het bij jou?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:41 schreef BobbyMcGee het volgende:
wat een verloop DE! Heel fijn dat je de tijd hebt om even aan te sterken en je geest klaar te maken voor een bevalling in andere omstandigheden. Geniet nog van de bewegingen van Wiebelkontje in je buik. Hoewel het fantastisch is om je eigen baby in je armen te hebben, is een baby in je buik dat ook
Ik weet niet wat beide zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgen ballon katheter of prostaglandinemaar dat is waarschijnlijk niet nodig. En dan zondag verder.
M'n yogadocente net gesproken, nu aan de ctg. Straks even douchen met hulp van mijn man en de lactatiekundige komt ook nog even langs.
iets fysiek aan te sterken voor de bevalling, las ik een paar keer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
D-E, wat is de reden eigenlijk om nog langer te rekken? Je bent toch al 38 weken?
Ballon katheter en prostaglandine doe je om de baarmoedermond te laten verweken en verstrijken. Maar ik heb al ontsluiting dus dat ballonnetje valt er zo weer uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beide zijn![]()
En waarom is het niet nodig, wil de kleine toch wel komen?
Nog een broek die niet meer lekker past
Het gaat heel goed. Borstvoeding is nog een zoektocht maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed komt. Sinds gisteravond veel kraamtranen (en de man doet net zo hard meequote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja bizar hè. Hoe gaat het bij jou?
goed nieuws!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
De baby is wederom gezond!!! Nu eindelijk genieten van de zwangerschap. Pfffff. De placenta gaat deze keer wel voor onderzoek opgestuurd worden, als ze hem niet weer kwijtraken. Daar zit ergens de afwijking.
Nooit meer nipt!
Ik doelde op mocht je toch medicatie nodig gaan hebben voor of na je bevalling... dan is dat een aandachtspuntjequote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:30 schreef douche-eendje het volgende:
@:stippelrientje, ik heb trouwens geen medicatie. Rust, rust en rust. En eten. De helpenden hier kennen mijn recept per dagdeel inmiddels onderhand wel
![]()
Door mijn voedselallergie (heel handig) is het een beetje schipperen, maar ik bestel in de ochtend zoveel dat ik bij de half 11 koffieronde wat fruit en yoghurt extra heb en bij de lunch ook nog fruit voor smiddags. Brood, havervlokken voor de yoghurt en crackers heb ik meegenomen en m'n man neemt dagelijks een verse lading brood vanuit huis mee want ik had m'n vriezer bijna vol met zelf gebakken brood. Verder heb ik een la met gezonde snacks en veel chocolade
voor savonds.
Ow en het zal jullie misschien opvallen dat ik een post nog 30x edit, kost soms namelijk erg veel moeite om een bericht te typen op mobiel en ben bang dat ik anders mijn hoofdlijnen kwijt raak door onhandigheid.
Ik heb gedoucht met hulp van mijn man, trof daarna een schoon bed aan. Ik voel mij weer mezelf worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |