Er is niemand zo bol als jij momenteelquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
Hey lieve medebollos, hoe is het met jullie? Ik moet wel wat entertainment hebben tijdens mijn opname hoor
Mijn bloeddruk is nog variabel. Vanmorgen 150/100 toen het slecht ging, vanmiddag 123/80 en net 147/80 maar had iets te lang zitten kletsen met de leuke verpleegkundigequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Er is niemand zo bol als jij momenteelMisschien kom ik nog het dichtst in de buurt, met mijn nog zwangerschapsrestbuikje+obstipatiedarmen
![]()
Voel je je nu wat beter? En is dat dan ook te zien aan je vitale functies?
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
Nou, je bent nu wel echt op de juiste plek! Ik hoop dat je je cool kunt blijven bewaren
Dankje. Ik ben wel heel erg moe en alles kost onwijs veel energie. Even naar de wc gaan zorgt er al voor dat ik weer een half uur moet liggen. Maar ik zie gelukkig mijn lichaam herstellen, gisteren kon ik mijn tenen rechts zo bewegen als links en links bewoog helemaal niet meer. Half uurtje bezoek van anderen (op mijn man na, die mag hier de hele dag zijn van mijquote:Op vrijdag 7 juni 2019 06:44 schreef Sicilia het volgende:
Jeetje D-E ik heb echt diep respect voor je, voor hoe jij met alles omgaatwat klink je positief! Ik hoop dat je positiviteit er voor zorgt dat je dit weekend een prachtige ontmoeting met jullie kindje mag hebben! Wat doe jij het goed!
Ja klopt. Maandagavond al, toen is urine gecheckt op eiwit & blaasontsteking maar dat was er toen niet. Wel was mijn bloeddruk toen al hoog, 150/90.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 07:39 schreef Lemijn het volgende:
Fijn dat je bloeddruk daalt!
Begrijp ik nou goed dat je de dagen voor je opname je al zorgen maakte? Want dat had ik er niet in gelezen.
Klopt. Vandaag rustig aan, goed eten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 07:50 schreef Lemijn het volgende:
Dan snap ik je nu nog beter.
Voor vandaag heb je een goed plan zo te zien: spinnen, rusten, eten, forummen. Niks aan toe te voegen!
Ben echt wel onder de indruk hoe je acceptatie en aanpakken (lk, spinning babys) combineert. Zo kan je bevalling met veranderde omstandigheden ook gewoon een goede ervaring worden. Fijn joh!
Jeetje wat een vochtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 06:32 schreef douche-eendje het volgende:
Dat moment dat je je tenen in een voet weer een beetje kan bewegen. Het is nog niet zoals ik gewend ben, ik ben zo iemand die er een sport van maakt om een pen met haar tenen op te kunnen pakken en die beweging lukt nog niet met rechts.
http://imgur.com/a/8kVu8sN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |