abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187274972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:44 schreef Hanca het volgende:

[..]

Vergeet dit deel niet:

"Wij zijn naar het front geroepen. Omdat het moet, omdat ons land ons nodig heeft."
Ik stond op de banken.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187275013
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik stond op de banken.
Ja, sommige mensen vallen voor stoere militaire praat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187275063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:53 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, sommige mensen vallen voor stoere militaire praat.
Dat mensen direct aan marcherende mannen in uniform denken zegt vooral veel over de hysterie van die mensen. Hoe lang komt het fascisme er ook alweer aan? :')
pi_187275084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat mensen direct aan marcherende mannen in uniform denken zegt vooral veel over de hysterie van die mensen. Hoe lang komt het fascisme er ook alweer aan? :')
Het front is een militaire term. Dat kun je moeilijk ontkennen. Jij sleept het fascisme er bij, dat zal ik nooit doen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187275102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:57 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het front is een militaire term. Dat kun je moeilijk ontkennen. Jij sleept het fascisme er bij, dat zal ik nooit doen.
Dat is waar, ik associeerde jouw reactie ten onrechte met een eerdere van speknek.

Het front is inderdaad een militaire term, maar laat het maar aan politici over om te spelen met definities. Baudet bedoelde daar gewoon dat FvD in de voorhoede van de nieuwe renaissance staat, de nieuwe verandering, een nieuw tijdperk.
pi_187275184
Op de banken staan na een politieke speech is altijd een gevaarlijk iets.
Je moet altijd kritisch zijn, ook op de mensen die je steunt (in de politiek dus).

blinde adoratie is het vaak.

Heeft verder weinig met de dood van deze politicus te maken.

als deze beste man bij de AFD had gezeten dan was het "demonisering, zie je wel" Melkert moordenaar!!! niet van de lucht geweest natuurlijk
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:20:29 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_187275418
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat mensen direct bij mannen in uniform denken bij de uitspraak "we worden naar het front geroepen" tekent hysterie?

Als ik denk dat het allemaal niet bedenkelijker kan weet je me toch weer te verrassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:40:18 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_187275714
En wanneer komt het fascisme nou? Dit de derde Europese politicus in minder dan drie jaar tijd die door extreem rechts als landverrader is uitgemaakt en vervolgens vermoord.

Dus ik zou zeggen: hoe bedoel je wanneer komt het?!

De neo-nazi's zijn hier, en praten over een boreaal Europa.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_187275732
De kogel kwam van rechts
pi_187275867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:40 schreef speknek het volgende:
En wanneer komt het fascisme nou? Dit de derde Europese politicus in minder dan drie jaar tijd die door extreem rechts als landverrader is uitgemaakt en vervolgens vermoord.

Toen Pim Fortuyn dood was geschoten was er Groene Terreur?

Toen Theo Vergogh om het leven werd gebracht was de islamisering compleet?

Je verward incidenten met tendensen.

Toevoeging, voordat iemand komt met het geneuzel dat het al zo lang geleden is: 2017 Congressional baseball shooting
pi_187275954
Het is heel gevaarlijk als politici, leiders hun critici gaan neerzetten als "vijanden van het volk", als mensen die ons en onze samenleving "ondermijnen" en daarbij zeggen dat we naar "het front" geroepen worden. Aan het front wordt immers oorlog gevoerd op leven en dood en sommigen kunnen in de woorden van iemand met autoriteit een legitimering zien om daadwerkelijk op leven en dood tegen de verklaarde vijand ten strijde te trekken. Dat is wachten op ongelukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2019 17:58:34 ]
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:58:11 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_187275965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:50 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Toen Pim Fortuyn dood was geschoten was er Groene Terreur?

Toen Theo Vergogh om het leven werd gebracht was de islamisering compleet?

Je verward incidenten met tendensen.

Toevoeging, voordat iemand komt met het geneuzel dat het al zo lang geleden is: 2017 Congressional baseball shooting
Ohja dus na de moord op Van Gogh was het terecht om te vragen "we hebben het al zo lang over Islamistische terroristen, wanneer komen ze nou?" :').
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:09:26 #63
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187276122
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
en daarbij zeggen dat we naar "het front" geroepen worden.
HOPPA, na het gelul over Christchurch linken we Baudet ook nog ff aan deze zaak. *O*

Jullie zijn ongelofelijk. On Ge Fucking Lofelijk. :r
pi_187276143
Als het landverraders betreft is het natuurlijk gevaarlijker om dat niet dan om dat wel te benoemen.
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:11:25 #65
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187276144
quote:
Kijk eens aan, jij weet dus al wie de dader was. Bel je ff met de Duitse politie, die hebben namelijk nog geen idee wie het was of wat het motief was.
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:15:30 #66
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187276196
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Herkenbare teksten. Zie je hier ook veel als het om bijvoorbeeld D66/Rob Jetten gaat. Zelfs nadat Els Borst is vermoord.
Interessant, ik heb namelijk nog nooit iemand zien oproepen om met een wapen in de hand tegen Rob Jetten in verweer te komen. Wel in het stemhokje.

Maar jij begeeft je dus regelmatig in ''extreem rechtse kringen'' om vervolgens hier rapport uit te brengen? Misschien moet je maar als informant voor de AIVD gaan werken, die sterke neus voor extremisme van jou kan dit land goed dienen.
pi_187276209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

HOPPA, na het gelul over Christchurch linken we Baudet ook nog ff aan deze zaak. *O*

Je loopt rood aan :D
pi_187276220
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Interessant, ik heb namelijk nog nooit iemand zien oproepen om met een wapen in de hand tegen Rob Jetten in verweer te komen. Wel in het stemhokje.

Maar jij begeeft je dus regelmatig in ''extreem rechtse kringen'' om vervolgens hier rapport uit te brengen? Misschien moet je maar als informant voor de AIVD gaan werken, die sterke neus voor extremisme van jou kan dit land goed dienen.
Ik wel, mischien moet je eens een kwaliteitskrant lezen?
pi_187276221
Rustig maar V_A, niemand hier zal jou beschuldigen. :*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 18:19:07 #70
236264 crew  capricia
pi_187276246
quote:

Ja. Hij wordt door extreem rechts als landverrader neergezet. Heeft jaren met bedreigingen geleefd uit die hoek.

Nee, we weten niet of de kogel uit extreem rechtse hoek kwam. Vooralsnog kun je niet zeggen dat ie door extreem rechts vermoord is.

Pas daar mee op aub.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187276259
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Interessant, ik heb namelijk nog nooit iemand zien oproepen om met een wapen in de hand tegen Rob Jetten in verweer te komen.
Het heeft dan ook weinig zin om hem neer te knallen. NPC Jetten uploaden ze gewoon weer in de volgende (ideologisch-)lege huls.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2019 18:20:38 ]
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:20:08 #72
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187276263
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:38 schreef capricia het volgende:

[..]

Hier gaf een politiek leider zelfs een overwinningstoespraak met dat thema.

,,We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten, door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En bovenal worden we ondermijnd door onze bestuurders”
Okee, niet Speknek, maar jij bent uiteindelijk de grootste haatzaaier van dit topic. Gefeliciteerd!

Nergens in de speech was een oproep tot geweld verwerkt. Enkel het opbouwen van een democratische partij, die zonder een spoortje geweld via de stembus Nederland gaat verbeteren en democratische vernieuwing doorvoeren. Nee, we gaan het partijkartel niet breken met knuppels. Nee, we gaan geen politieke bijeenkomsten binnenvallen en verstoren en mensen in elkaar slaan. Nee, niemand gaat het Binnenhof letterlijk in de fik steken.

Dat jij even doet alsof er allemaal verborgen beloftes van geweld achter zitten, het linkt aan het gebrabbel van een stel anonieme Duitse nazi's... ik weet niet eens wat ik hierop nog moet zeggen, verder. :') Zoek hulp.
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 18:24:23 #73
236264 crew  capricia
pi_187276336
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Okee, niet Speknek, maar jij bent uiteindelijk de grootste haatzaaier van dit topic. Gefeliciteerd!

Nergens in de speech was een oproep tot geweld verwerkt. Enkel het opbouwen van een democratische partij, die zonder een spoortje geweld via de stembus Nederland gaat verbeteren en democratische vernieuwing doorvoeren. Nee, we gaan het partijkartel niet breken met knuppels. Nee, we gaan geen politieke bijeenkomsten binnenvallen en verstoren en mensen in elkaar slaan. Nee, niemand gaat het Binnenhof letterlijk in de fik steken.

Dat jij even doet alsof er allemaal verborgen beloftes van geweld achter zitten, het linkt aan het gebrabbel van een stel anonieme Duitse nazi's... ik weet niet eens wat ik hierop nog moet zeggen, verder. :') Zoek hulp.
Dit was een reactie op de tekst:
quote:
Op de site volksverpetzer.de valt onder meer deze reactie te lezen: "De regering is tegen het volk. Dat is erg genoeg. Het volk weert zich."
Dat is ook ongeveer de strekking van Baudets speech. Ik zaai daar geen haat mee. Hell, het is niet eens bekend wie hem heeft doodgeschoten.
Ik leg enkel een verband tussen beide teksten.

Verders moet je er maar in lezen wat je wil lezen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:27:35 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_187276383
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Hij wordt door extreem rechts als landverrader neergezet. Heeft jaren met bedreigingen geleefd uit die hoek.

Nee, we weten niet of de kogel uit extreem rechtse hoek kwam. Vooralsnog kun je niet zeggen dat ie door extreem rechts vermoord is.

Pas daar mee op aub.
Ik pas ermee op. Als je goed leest zeg ik niet dat extreem rechts hem heeft vermoord.
  woensdag 5 juni 2019 @ 19:55:55 #75
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_187278058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik pas ermee op. Als je goed leest zeg ik niet dat extreem rechts hem heeft vermoord.
Rechtse en xenofobische figuren scheppen alleen wel een klimaat waarin sommige mensen zich gesteund worden dit soort fratsen uit te halen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 5 juni 2019 @ 20:02:38 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_187278200
Juist, dat lijkt me evident. Landverraders verdienen de kogel, en we zijn de grens van ironie wel voorbij. Is gewoon hate speech.
pi_187278835
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nee, je moet beter lezen en minder interpreteren.
pi_187278972
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
Als het landverraders betreft is het natuurlijk gevaarlijker om dat niet dan om dat wel te benoemen.
Die Gedanken sind frei. Je moet mensen als het gaat om "landverraad" vervolgen vanwege hun daden, niet vanwege hun mening.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2019 20:44:27 ]
pi_187279122
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die Gedanken sind frei. Je moet mensen als het gaat om "landverraad" vervolgen vanwege hun daden, niet vanwege hun mening.
Zo staat het men eveneens vrij om in mensen een landverrader te zien (zonder dat ze een hand aan het politieke stuur hebben) en te beargumenten wat zoal de doodstraf verdient. Het wordt lastig wanneer die twee zaken aan elkaar om één persoon gebonden wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2019 20:47:30 ]
pi_187280177
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo staat het men eveneens vrij om in mensen een landverrader te zien (zonder dat ze een hand aan het politieke stuur hebben) en te beargumenten wat zoal de doodstraf verdient. Het wordt lastig wanneer die twee zaken aan elkaar om één persoon gebonden wordt.
Maar als je mensen gaat oproepen om naar het front te gaan, of oproept tot een revolte dan kom je in de buurt van de grens tussen vrije meningsuiting en opruiing.
pi_187280257
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar als je mensen gaat oproepen om naar het front te gaan, of oproept tot een revolte dan kom je in de buurt van de grens tussen vrije meningsuiting en opruiing.
Jep, en vervolgens ben je of terrorist of vrijheidsstrijder.
pi_187280536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jep, en vervolgens ben je of terrorist of vrijheidsstrijder.
Onzin. In een democratische rechtsstaat is opruiing gewoon strafbaar.
pi_187280726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waar of wanneer werd er opgeroepen om naar het front te gaan? Wilders heeft inderdaad meer dan eens opgeroepen tot een revolte.
pi_187280730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je er van overtuigd bent dat er spraken is van landverraad dan opereer je moreel bezien al snel buiten de wettelijke kaders.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2019 22:27:22 ]
pi_187280742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mensen die de term democratische rechtsstaat hanteren. :')
pi_187281141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waar of wanneer werd er opgeroepen om naar het front te gaan? Wilders heeft inderdaad meer dan eens opgeroepen tot een revolte.
Ja doei, ik voel de semantische haarkloverij al aankomen.
pi_187326713
quote:
De Duitse politie heeft een verdachte opgepakt in verband met de moord op CDU-politicus Walter Lübcke (65), afgelopen week.
Volgens de Duitse krant Frankfurter Allgemeine gaat het om een jongeman die een bekende zou zijn van de politicus.
https://www.parool.nl/wer(...)cus-lubcke~ba5026cb/

roddel roddel: neefje die geld wilde ?, schandknaap? , is de klusjesman al onderzocht ?
pi_187327577
quote:
Duitse politie doet invallen bij verspreiders van haatdragende berichten na mysterieuze dood CDU-politicus
Na de gewelddadige dood van een lokale politicus in de Duitse stad Kassel heeft de politie eind deze week in heel Duitsland invallen gedaan bij de verspreiders van haatdragende berichten. Christen-democraat Walter Lübcke werd afgelopen weekeinde met een schotwond in het hoofd aangetroffen in de tuin van zijn woning. Daarna volgde op internet een ware hetze tegen de man, die zich in het verleden positief heeft uitgelaten over de komst van buitenlanders.

Prominente Duitse politici, onder wie president Frank-Walter Steinmeier, hebben zich vol afschuw uitgelaten over de golf van haat jegens de omgekomen politicus. ‘Cynisch, smakeloos, afgrijselijk, in elk opzicht weerzinwekkend’, aldus Steinmeier in een verklaring. ‘Het is walgelijk te zien hoe rechtse lieden zich verheugen over de dood van Walter Lübcke’, twitterde minister van Buitenlandse Zaken Heiko Maas. ‘Wanneer iemand met haat overspoeld wordt, alleen omdat hij liberale denkbeelden heeft, dan is dat de ondergang van de menselijke moraal’, zei minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer vrijdag in de Berlijnse krant Der Tagesspiegel.

De krant doet een greep uit de verwensingen aan het adres van Lübcke. Op YouTube werd hij uitgemaakt voor ‘rat’ en ‘smerig zwijn’. Haat richtte zich ook tot bondskanselier Angela Merkel, partijgenoot van Lübcke. Een zekere ‘Dark Player’ noemde haar ‘het volgende slachtoffer’ en beeldde een vuurwapen af. YouTube liet weten harder op te zullen treden tegen ‘haatvideo’s’. Daartoe rekent het bedrijf nadrukkelijk ook video’s ‘die de nazi-ideologie propageren of verheerlijken’.
https://www.volkskrant.nl(...)-politicus~b48c12ff/
  Moderator zaterdag 8 juni 2019 @ 22:25:59 #89
236264 crew  capricia
pi_187327677
@Bluesdude
Je beide berichten zijn in de OP opgenomen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_187327888
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 22:25 schreef capricia het volgende:
@:bluesdude
Je beide berichten zijn in de OP opgenomen.
ok OP update..
pi_187332878
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.parool.nl/wer(...)cus-lubcke~ba5026cb/

roddel roddel: neefje die geld wilde ?, schandknaap? , is de klusjesman al onderzocht ?
En deze verdachte is alweer vrijgelaten.

https://www.google.nl/amp(...)op-vrije-voeten.html

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2019 10:58:03 ]
pi_187332956
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 10:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En deze verdachte is alweer vrijgelaten.

https://www.google.nl/amp(...)op-vrije-voeten.html
ja... dus de politie had niet zoveel aanwijzingen tegen hem. Noppes bewijzen. Hij kwam met een goed verhaal... Had hij ook een alibi ?
Gelukkig hebben we de klusjesman nog
pi_187455384
quote:
De Duitse politie heeft een aanhouding verricht vanwege de moord op politicus Walter Lübcke. Speciale eenheden van de politie arresteerden een 45-jarige man, melden de autoriteiten.

De verdachte is in de nacht van vrijdag op zaterdag opgepakt. Zijn arrestatie volgde op een DNA-match. Politie en Justitie zeggen komende week met meer informatie te komen over de arrestatie en het onderzoek naar de moord op de CDU-politicus.
https://www.parool.nl/wer(...)cus-lubcke~b247c13d/"
pi_187455937
quote:
Nach Informationen der "Frankfurter Allgemeinen Zeitung" soll der Mann aus dem rechtsextremen Milieu stammen.
  Moderator zondag 16 juni 2019 @ 18:41:42 #95
236264 crew  capricia
pi_187457300
Ja. Ik lees het ook. Extreem rechts. Bah.
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true

Jo Cox. En 69 op een eiland in Noorwegen. En nu Lübcke dus.
Schrik er toch steeds weer van.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 16 juni 2019 @ 18:44:22 #96
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187457336
Ik snap niet dat ik hier zo weinig over hoor eigenlijk ik vind dit echt heel ver gaan. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 16 juni 2019 @ 18:46:19 #97
236264 crew  capricia
pi_187457360
quote:
16s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap niet dat ik hier zo weinig over hoor eigenlijk ik vind dit echt heel ver gaan. :{
Duitsland is vaak sws terughoudend met dit soort nieuws (of de ellende van links, rechts of van migranten komt).
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 16 juni 2019 @ 18:48:37 #98
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187457394
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:46 schreef capricia het volgende:

[..]

Duitsland is vaak sws terughoudend met dit soort nieuws (of de ellende van links, rechts of van migranten komt).
Maar zodra dat duidelijk is zal er toch wel flinke ophef ontstaan dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 16 juni 2019 @ 18:51:28 #99
236264 crew  capricia
pi_187457426
quote:
16s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar zodra dat duidelijk is zal er toch wel flinke ophef ontstaan dan?
Ik vind alles toch wel stil. Qua media. Ook in NL.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 16 juni 2019 @ 18:58:23 #100
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_187457501
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2019 18:41 schreef capricia het volgende:
Ja. Ik lees het ook. Extreem rechts. Bah.
https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true

Jo Cox. En 69 op een eiland in Noorwegen. En nu Lübcke dus.
Schrik er toch steeds weer van.
Vergeet die burgemeester uit Gdansk niet... En dan zijn er nog lui die beweren dat extreem links gevaarlijker is ;(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')