Onzin. Waren machteloos, ondanks die paar kansen. Na 10 min was de wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was vooral heel erg bizar gezien het aantal opgelegde kansen.
Oh oke. Duidelijk verhaal!quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Onzin. Waren machteloos, ondanks die paar kansen. Na 10 min was de wedstrijd gespeeld.
Dat je een paar kansen krijgt tegen de nummer laatst van Slowakije is toch iets dat vast staat? Of ligt jouw lat echt zó laag?quote:
Welke lat?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat je een paar kansen krijgt tegen de nummer laatst uit Slowakije is toch iets dat vast staat? Of ligt jouw lat echt zó laag?
28 schoten waarvan slechts 7 op doel ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Duidelijk verhaal!
28 schoten vs 6.. 66% balbezit vs 34%... 16 hoekschoppen vs 3.. Tja.
Tja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
28 schoten waarvan slechts 7 op doel ja.
Met je opgelegde kansen
Met 'bizar' wek je de indruk dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en dat je deze wedstrijd 9 van de 10 keer had gewonnen. Dat is dus een totaal verkeerde afspiegeling van die wedstrijd, waardoor je in mijn ogen niet kritisch genoeg naar het spel van Feyenoord kijkt. Vandaar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welke lat?
Gast
Ik roep dat het bizar is omdat we veel opgelegde kansen kregen. Meer niet.
Niemand die ontkent dat het een trieste aangelegenheid is toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:26 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk had je die wedstrijd uiteindelijk best kunnen winnen, maar al met al blijft het toch wel een hele fucking trieste aangelegenheid dat je met dezelfde cijfers van Trencin verliest als een jaar eerder van City .
Ik weiger daar pertinent ook maar enige vorm van excuses of verzachtende omstandigheden voor aan te dragen.
Prima, jij hebt schijnbaar iets anders gezien dan ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat is dus een totaal verkeerde afspiegeling van die wedstrijd, waardoor je in mijn ogen niet kritisch genoeg naar het spel van Feyenoord kijkt.
Die conclusie kun je wel trekken denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima, jij hebt schijnbaar iets anders gezien dan ik.
Statistieken zijn 7 schoten op kool. Overigens had je er met 5-1 nog steeds uitgevlogen, totaal kansloos gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niemand die ontkent dat het een trieste aangelegenheid is toch?
Feit blijft dat je veruit de bovenliggende partij was in de thuispot, en je die wedstrijd ook mákkelijk met 5-1 had kunnen winnen, statistieken ondersteunen dat.
Maar goed, als je dat zegt, ligt je 'lat' ineens te laag
Dat denk ik ook. Denken we daar in elk geval wel hetzelfde over.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Die conclusie kun je wel trekken denk ik.
Ik noem een Van Persie die een paar ballen metershoog over schiet ook een opgelegde kans.quote:
Nogmaals, niemand die dat ontkent.quote:Overigens had je er met 5-1 nog steeds uitgevlogen, totaal kansloos gewoon.
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gezien, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd mag best een klein wondertje genoemd worden. Nog nooit een wedstrijd gezien met zoveel kansen voor Feyenoord.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Met 'bizar' wek je de indruk dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en dat je deze wedstrijd 9 van de 10 keer had gewonnen. Dat is dus een totaal verkeerde afspiegeling van die wedstrijd, waardoor je in mijn ogen niet kritisch genoeg naar het spel van Feyenoord kijkt. Vandaar.
Trencin had op de eerste 5-10 minuten na alle controle, ondanks die paar kansen.
Leuke trol @GGMM. Kutmod ben je ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar het blijft gewoon mega-kansloos dat Feyenoord er tegen Trenchin uitvloog.
Dat sommigen hier dat proberen te verdedigen ook echtGeen wonder dat alle ambitie bij die club weg is.
Pure pech, want ze hadden wel heel veel schoten op goal.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar het blijft gewoon mega-kansloos dat Feyenoord er tegen Trenchin uitvloog.
Dat sommigen hier dat proberen te verdedigen ook echtGeen wonder dat alle ambitie bij die club weg is.
Sorry, maar ik kan er niet veel aan doen dat jij en @Oldground die conclusie trekken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
Ja omdat je in elk geval de schijn wekt dat het onterecht zou zijn.
Kansen afmaken is dan ook gewoon een kwaliteit.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gezien, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd mag best een klein wondertje genoemd worden. Nog nooit een wedstrijd gezien met zoveel kansen voor Feyenoord.
Daar is iedereen het wel over eens hoor, maar jij leest blijkbaar wat anders.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Niet eens (7)quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pure pech, want ze hadden wel heel veel schoten op goal.
Ik heb Feyenoord nog nooit zoveel kansen zien missen, hier zit je toch echt mis wmb. Neemt niet weg dat het ultiem gênant blijft allemaal.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat je een paar kansen krijgt tegen de nummer laatst van Slowakije is toch iets dat vast staat? Of ligt jouw lat echt zó laag?
Dit is echt lachwekkend. Exemplarisch voor de excuuscultuur bij Feyenoord overigens.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gezien, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd mag best een klein wondertje genoemd worden. Nog nooit een wedstrijd gezien met zoveel kansen voor Feyenoord.
Zou toch echt even terugkijken makker. Je zit hier gigantisch mis.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit is echt lachwekkend. Exemplarisch voor de excuuscultuur bij Feyenoord overigens.
Weer dat doortrekken op het geheelquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dit is echt lachwekkend. Exemplarisch voor de excuuscultuur bij Feyenoord overigens.
Jij hebt het toch ook over de thuiswedstrijd?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Een opgelegde kans hoeft geen schot op doel te zijn hè? Het hoeft zelfs überhaupt geen schot te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
28 schoten waarvan slechts 7 op doel ja.
Met je opgelegde kansen
Eens, je kan ook niet alle kansen maken dus dat is ook gewoon onzin. Meer logisch was geweest als het 3-1 was geworden, nou dan ben je er dus ook lang niet.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ze misten die wedstrijd wel bizar veel kansen ja, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd is geen klein wonder maar een gebrek aan kwaliteit.
Muah. Valt ook wel mee met vPersie en Berghuis voorin. Voornamelijk vPersie kreeg veel kansen. Heeft ook te maken met concentratie, vorm, geluksfactor. Dat we naast die twee te weinig kwaliteit hebben om tot scoren te komen ben ik met je eens (hoewel Toornstra normaal gesproken ook redelijk wat goals maakt).quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ze misten die wedstrijd wel bizar veel kansen ja, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd is geen klein wonder maar een gebrek aan kwaliteit.
Als ze alle kansen zouden maken, zou het 28-1 zijn geworden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, je kan ook niet alle kansen maken dus dat is ook gewoon onzin. Meer logisch was geweest als het 3-1 was geworden, nou dan ben je er dus ook lang niet.
Als je elk schot richting doel een kans noemt wel ja. Maar goed, hopelijk doen ze het dit jaar beter in ieder geval.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:49 schreef fetX het volgende:
Als ze alle kansen zouden maken, zou het 28-1 zijn geworden.
Ja leuk. Je ziet de smiley toch.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je elk schot richting doel een kans noemt wel ja. Maar goed, hopelijk doen ze het dit jaar beter in ieder geval.
Kwel jezelf niet zo, kijk naar de toekomst!quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Verdomme die kans van Toornstra voor open doel was ik alweer vergeten. Dat mag je gerust gebrek aan kwaliteit noemen.
Hadden jullie in die uitwedstrijd eigenlijk wel kansen? Kan het mij niet meer herinneren.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze alle kansen zouden maken, zou het 28-1 zijn geworden.![]()
Die wedstrijd had in ieder geval (dik) gewonnen moeten worden. Dan nog vind ik niet dat we het verdiend zouden hebben overigens. 4-0 uit verliezen, lol.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden jullie in die uitwedstrijd eigenlijk wel kansen? Kan het mij niet meer herinneren.
De grootste misser uit die filmpje was die kans van Sleegers op 1-2.quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die grootste misser uit die filmpje was die kans van Sleegers op 1-2.
Die filmpjequote:Op woensdag 5 juni 2019 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
De grootste misser uit die filmpje was die kans van Sleegers op 1-2.
Ik heb 'm toen in de 60e minuut uitgezet. Het was echt totaal kansloos. Uitslag was 0% geflatteerdquote:Op woensdag 5 juni 2019 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar die uitpot heb ik niet live gezien. Alleen een samenvatting destijds. Heb vooral een minuut lang toen heel verbaasd naar de uitslag staan kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |