Onzin. Waren machteloos, ondanks die paar kansen. Na 10 min was de wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was vooral heel erg bizar gezien het aantal opgelegde kansen.
Oh oke. Duidelijk verhaal!quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Onzin. Waren machteloos, ondanks die paar kansen. Na 10 min was de wedstrijd gespeeld.
Dat je een paar kansen krijgt tegen de nummer laatst van Slowakije is toch iets dat vast staat? Of ligt jouw lat echt zó laag?quote:
Welke lat?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat je een paar kansen krijgt tegen de nummer laatst uit Slowakije is toch iets dat vast staat? Of ligt jouw lat echt zó laag?
28 schoten waarvan slechts 7 op doel ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Duidelijk verhaal!
28 schoten vs 6.. 66% balbezit vs 34%... 16 hoekschoppen vs 3.. Tja.
Tja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
28 schoten waarvan slechts 7 op doel ja.
Met je opgelegde kansen
Met 'bizar' wek je de indruk dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en dat je deze wedstrijd 9 van de 10 keer had gewonnen. Dat is dus een totaal verkeerde afspiegeling van die wedstrijd, waardoor je in mijn ogen niet kritisch genoeg naar het spel van Feyenoord kijkt. Vandaar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welke lat?
Gast
Ik roep dat het bizar is omdat we veel opgelegde kansen kregen. Meer niet.
Niemand die ontkent dat het een trieste aangelegenheid is toch?quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:26 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk had je die wedstrijd uiteindelijk best kunnen winnen, maar al met al blijft het toch wel een hele fucking trieste aangelegenheid dat je met dezelfde cijfers van Trencin verliest als een jaar eerder van City .
Ik weiger daar pertinent ook maar enige vorm van excuses of verzachtende omstandigheden voor aan te dragen.
Prima, jij hebt schijnbaar iets anders gezien dan ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat is dus een totaal verkeerde afspiegeling van die wedstrijd, waardoor je in mijn ogen niet kritisch genoeg naar het spel van Feyenoord kijkt.
Die conclusie kun je wel trekken denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima, jij hebt schijnbaar iets anders gezien dan ik.
Statistieken zijn 7 schoten op kool. Overigens had je er met 5-1 nog steeds uitgevlogen, totaal kansloos gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niemand die ontkent dat het een trieste aangelegenheid is toch?
Feit blijft dat je veruit de bovenliggende partij was in de thuispot, en je die wedstrijd ook mákkelijk met 5-1 had kunnen winnen, statistieken ondersteunen dat.
Maar goed, als je dat zegt, ligt je 'lat' ineens te laag
Dat denk ik ook. Denken we daar in elk geval wel hetzelfde over.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Die conclusie kun je wel trekken denk ik.
Ik noem een Van Persie die een paar ballen metershoog over schiet ook een opgelegde kans.quote:
Nogmaals, niemand die dat ontkent.quote:Overigens had je er met 5-1 nog steeds uitgevlogen, totaal kansloos gewoon.
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gezien, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd mag best een klein wondertje genoemd worden. Nog nooit een wedstrijd gezien met zoveel kansen voor Feyenoord.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Met 'bizar' wek je de indruk dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was en dat je deze wedstrijd 9 van de 10 keer had gewonnen. Dat is dus een totaal verkeerde afspiegeling van die wedstrijd, waardoor je in mijn ogen niet kritisch genoeg naar het spel van Feyenoord kijkt. Vandaar.
Trencin had op de eerste 5-10 minuten na alle controle, ondanks die paar kansen.
Leuke trol @GGMM. Kutmod ben je ook.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar het blijft gewoon mega-kansloos dat Feyenoord er tegen Trenchin uitvloog.
Dat sommigen hier dat proberen te verdedigen ook echtGeen wonder dat alle ambitie bij die club weg is.
Pure pech, want ze hadden wel heel veel schoten op goal.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar het blijft gewoon mega-kansloos dat Feyenoord er tegen Trenchin uitvloog.
Dat sommigen hier dat proberen te verdedigen ook echtGeen wonder dat alle ambitie bij die club weg is.
Sorry, maar ik kan er niet veel aan doen dat jij en @Oldground die conclusie trekken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
Ja omdat je in elk geval de schijn wekt dat het onterecht zou zijn.
Kansen afmaken is dan ook gewoon een kwaliteit.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee welke wedstrijd jij hebt gezien, maar dat die wedstrijd niet in 5/6/7-1 is geëindigd mag best een klein wondertje genoemd worden. Nog nooit een wedstrijd gezien met zoveel kansen voor Feyenoord.
Daar is iedereen het wel over eens hoor, maar jij leest blijkbaar wat anders.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |