Weet je toch helemaal nog niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Feyenoord doet het juist zo goed.
Nou , ik heb net ff in m'n glazen bol gekeken , het zag er niet zo best uit.quote:
De TT is vooral feitelijk onjuist.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:12 schreef Elan het volgende:
Voor het zelfde geld blijken Stam en Troost een GOUDEN duo samen..
Ook dat nog eens ja..quote:Op maandag 3 juni 2019 10:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De TT is vooral feitelijk onjuist.
Zolang ik niet weet wie de bronnen zijn hou ik gewoon een slag om de arm en neem ik niet alles voor waarheid aan. That's all.quote:Op maandag 3 juni 2019 07:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent een goede poster, dus ik waardeer het dat je niet extreem één kant op wil neigen. Maar... in dit geval is het toch een klein beetje te duidelijk? NRC heeft nét te weinig belangen. De betrokkenen zijn gasten die gefrustreerd zijn dat de ‘ouderen’ ondanks slechte plannen meer te zeggen hebben, dat gebeurt zo vaak. Trek je bek open, en je bent weg. Tegen Wim Jansen en Cor Adriaanse win je nooit.
Het hele verhaal past ook gewoon enorm goed binnen de hele situatie van Feyenoord op dit moment. En dat is nou eenmaal kut. Het zal sowieso niet 100% waar zijn, maar 80 tot 90%? Zo is het vermoedelijk wel.
Dat behoort inderdaad tot de mogelijkhedenquote:Op maandag 3 juni 2019 10:12 schreef Elan het volgende:
Voor het zelfde geld blijken Stam en Troost een GOUDEN duo samen..
ze pakken goed door daar, niet dat ik ze als concurrent zie voor de top 3 maar het is wel goed als je Europees zo vroeg speelt dat je een ploeg hebt staanquote:Op maandag 3 juni 2019 11:04 schreef fetX het volgende:
Jammer van Maher trouwens, vind ik. Had @:Durmada inderdaad gelijk.
Ik volg Utrecht niet zo al vind ik het best een leuke club. Wie hebben ze nog meer gehaald dan?quote:Op maandag 3 juni 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze pakken goed door daar, niet dat ik ze als concurrent zie voor de top 3 maar het is wel goed als je Europees zo vroeg speelt dat je een ploeg hebt staan
Lonwijk en Abassquote:Op maandag 3 juni 2019 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik volg Utrecht niet zo al vind ik het best een leuke club. Wie hebben ze nog meer gehaald dan?
HAHAHAquote:Op maandag 3 juni 2019 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Fenerbahce schijnt Vilhena te willen hebben voor 3 miljoen plus Ferdi Kadioglu.
Dat wel jaquote:Op maandag 3 juni 2019 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
HAHAHA
Gerucht komt van een Turkse krant zeker?
Van het ene tochtstadion naar de andere.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:04 schreef fetX het volgende:
Jammer van Maher trouwens, vind ik. Had @:Durmada inderdaad gelijk.
Sinds ze die journalisten om hun meninkjes zijn gaan vragen kan ik ze nog maar moeilijk serieus nemenquote:Tonny Vilhena hoopt deze zomer een stap te maken naar het buitenland. De 24-jarige middenvelder heeft dit afgelopen maand aangegeven in een interview. Volgens NOS-commentator Jeroen Grueter is PSV een geschikte club voor de Feyenoorder.
"Op een of andere manier denk ik dat hij prima naar PSV zou kunnen gaan. Vilhena is wel toe aan een stap hogerop, maar ik merk dat hij, net als toen met dat Sampdoria-gebeuren, toch wel heel erg aan zijn familie hangt en aan Rotterdam...", vertelt Grueter in de podcast van de NOS.
"Dat is niet helemaal zo, Jeroen", vult Feyenoord-watcher Arman Avsaroglu aan. "Ik heb ook gehoord dat er niet heel veel belangstelling is voor Vilhena. Er zijn niet zoveel buitenlandse aanbiedingen geweest. Misschien zijn er wel twijfels over Vilhena. Als PSV die niet heeft, dan zou dat inderdaad niet zo gek zijn."
slaat inderdaad nergens op, een topper vind ik hem niet maar een stap naar middenmoot CL of subtop serie A moet toch echt wel kunnenquote:Op maandag 3 juni 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds ze die journalisten om hun meninkjes zijn gaan vragen kan ik ze nog maar moeilijk serieus nemen.
Atalanta zou wel een leuke club voor hem zijn ja.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
slaat inderdaad nergens op, een topper vind ik hem niet maar een stap naar middenmoot CL of subtop serie A moet toch echt wel kunnen
Ja, want PSV is echt een hele stap hogerop ookquote:Op maandag 3 juni 2019 17:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds ze die journalisten om hun meninkjes zijn gaan vragen kan ik ze nog maar moeilijk serieus nemen.
Lijkt me tegenwoordig ook een prima club om voor te voetballen. Dit jaar 3e in Serie A.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atalanta zou wel een leuke club voor hem zijn ja.
Geen idee of die interesse in hem hebben overigens.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt me tegenwoordig ook een prima club om voor te voetballen. Dit jaar 3e in Serie A.
In een 5-3-2 / 3-5-2 systeem zeker. Ik denk wel dat het zo'n soort club zal worden. Italie lijkt me voor hem ook de juiste competitie.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of die interesse in hem hebben overigens.
Vilhena kan in het buitenland ook best als back gebruikt worden denk ik.
Wel nog één jaar contract, dus veel zullen jullie er niet voor krijgen.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
In een 5-3-2 / 3-5-2 systeem zeker. Ik denk wel dat het zo'n soort club zal worden. Italie lijkt me voor hem ook de juiste competitie.
Eens. Beetje zon bijtertje als Gatusso.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
In een 5-3-2 / 3-5-2 systeem zeker. Ik denk wel dat het zo'n soort club zal worden. Italie lijkt me voor hem ook de juiste competitie.
wie ?quote:Op maandag 3 juni 2019 12:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Fenerbahce schijnt Vilhena te willen hebben voor 3 miljoen plus Ferdi Kadioglu.
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of die interesse in hem hebben overigens.
Vilhena kan in het buitenland ook best als back gebruikt worden denk ik.
Dat is echt te hoog gegrepen. Eerder een club als Torino/Sampdoriaquote:Op maandag 3 juni 2019 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atalanta zou wel een leuke club voor hem zijn ja.
Muah dat weet ik niet hoor, kijk hoe De Roon en Hateboer het daar doen en die hadden nog minder status in de Eredivisie.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is echt te hoog gegrepen. Eerder een club als Torino/Sampdoria
Als zelfs een Hateboer daar aan kan haken....Serie A is niet zo’n sterke competitie hoor.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jezus, we hebben het wel over een volwaardig A-international he. Torino en Sampdoria zijn niet eens een stap hogerop tov Feyenoord, alleen in competitie. Bij Sampdoria kon hij overigens al vier jaar terug terecht en Tonny heeft sindsdien flinke stappen gemaakt, alleen het afgelopen seizoen niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De Roon idem, die twee zijn echt niet veel beter dan Vilhena. Middenmoot of subtop Italië zou hem prima passen.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Als zelfs een Hateboer daar aan kan haken....Serie A is niet zo’n sterke competitie hoor.
De Roon en Hateboer zijn dus wel beter dan Vilhena. In meerdere opzichten.. Ik zie Vilhena bij een Chievo Verona nog op de bank belanden. Niet omdat hij baltechnisch en fysiek zo slecht is maar omdat hij totaal niet tegen verandering lijkt te kunnen en hij nooit heeft geleerd hoe het is om een keer op de bank te moeten plaatsnemen (na bijv een slechte wedstrijd)quote:Op maandag 3 juni 2019 20:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De Roon idem, die twee zijn echt niet veel beter dan Vilhena. Middenmoot of subtop Italië zou hem prima passen.
Onder Fredsj heeft ie regelmatig op de bank gezeten hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 21:34 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
De Roon en Hateboer zijn dus wel beter dan Vilhena. In meerdere opzichten.. Ik zie Vilhena bij een Chievo Verona nog op de bank belanden. Niet omdat hij baltechnisch en fysiek zo slecht is maar omdat hij totaal niet tegen verandering lijkt te kunnen en hij nooit heeft geleerd hoe het is om een keer op de bank te moeten plaatsnemen (na bijv een slechte wedstrijd)
Op de een of andere manier heeft Tonnie altijd mogen blijven staan hoe slecht hij ook speelde. Maar dat had meer met zaken als zaakwaarnemers, vaders, persoonlijke uitspraken,uitgestelde vertrekwensen, twijfelingen etc te maken dan met zijn zogenaamde blijkbare onomstotelijk geweldige voetbalkwaliteiten.
Hier staat heel veel onzin.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:34 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
De Roon en Hateboer zijn dus wel beter dan Vilhena. In meerdere opzichten.. Ik zie Vilhena bij een Chievo Verona nog op de bank belanden. Niet omdat hij baltechnisch en fysiek zo slecht is maar omdat hij totaal niet tegen verandering lijkt te kunnen en hij nooit heeft geleerd hoe het is om een keer op de bank te moeten plaatsnemen (na bijv een slechte wedstrijd)
Op de een of andere manier heeft Tonnie altijd mogen blijven staan hoe slecht hij ook speelde. Maar dat had meer met zaken als zaakwaarnemers, vaders, persoonlijke uitspraken,uitgestelde vertrekwensen, twijfelingen etc te maken dan met zijn zogenaamde blijkbare onomstotelijk geweldige voetbalkwaliteiten.
Ook onder Koeman.quote:Op maandag 3 juni 2019 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder Fredsj heeft ie regelmatig op de bank gezeten hoor
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Twee jaar geleden waren we PSV nog volledig voorbij
Pak even de context erbij.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Volgens wie dan? Een stuk in de VI geschreven door een Feyenoord supporter.
quote:Steven van der Sloot heeft onlangs Feyenoord verlaten voor een overstap naar Ajax. De Rotterdammers zijn hier niet blij mee. Volgens De Telegraaf heeft de clubleiding van Feyenoord contact gehad met directeur voetbalzaken Marc Overmars over het benaderen van talenten uit de jeugdopleiding van Feyenoord.
Feyenoord heeft Ajax geconfronteerd met het gentlemen’s agreement dat er tussen de topclubs bestaat. De Rotterdamse club heeft daarop als antwoord gekregen dat Ajax daar ’op dit moment geen rekening mee houdt’ en elke speler inlijft die het wil hebben.
Waarom sluiten ze dan een gentlemen’s agreement? Zo heb je er toch niks aanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:15 schreef Tarado het volgende:
er gaat er ook eentje van 16 naar PSV dus die houden er zich dan ook niet aan maar dat is geen probleem?
mee eens, moeten ze ook niet doen maar voor zover ik kon zien houdt die agreement alleen maar in dat als ze een speler toch weghalen dit dan tegen een dubbele opleidingsvergoeding zou zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom sluiten ze dan een gentlemen’s agreement? Zo heb je er toch niks aan
dit is dus degene die naar PSV gaat (Berete)quote:'Feyenoord gaat voormalig Vitesse-pareltje definitief vastleggen'
Is toch alleen tussen PSV, Feyenoord en Ajax of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, moeten ze ook niet doen maar voor zover ik kon zien houdt die agreement alleen maar in dat als ze een speler toch weghalen dit dan tegen een dubbele opleidingsvergoeding zou zijn.
Overigens doet Feyenoord er natuurlijk net zo hard aan mee
[..]
dit is dus degene die naar PSV gaat (Berete)
http://www.soccernews.nl/(...)efinitief-vastleggen
Kom op, volg het nieuws een beetje.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:35 schreef tompsv18 het volgende:
Dat genlemen’s agreement ging toch pas in 2021 ofzo in dacht ik?
Daarnaast hebben Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Vitesse en FC Utrecht een herenakkoord gesloten. 'Dat er geen spelers onderling worden overgenomen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch alleen tussen PSV, Feyenoord en Ajax of heb ik wat gemist?
Een dubbele opleidingsvergoeding is imo nog weinig. Wat zal dat zijn? 70.000 euro? Mag wat mij betreft wel een paar ton worden.
Akkoord. Wat een hypocrisie dan zegquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarnaast hebben Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Vitesse en FC Utrecht een herenakkoord gesloten. 'Dat er geen spelers onderling worden overgenomen.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)bs-over-jeugdspelers
Nee, seizoen 2020/2021 pas.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kom op, volg het nieuws een beetje.
Komend seizoen gaat het in.
Zoals ik zeg, kruip onder die steen vandaan en volg het nieuws een beetje.quote:
https://eredivisie.nl/nl-(...)komend-seizoen-al-inquote:De maatregel zou eigenlijk pas ingaan vanaf seizoen 20/21, maar wordt in overleg met de clubs vervroegd uitgevoerd. De andere maatregel die daardoor vervroegd in werking treed is de maatregel dat clubs met een jeugdopleiding met internationale status geen spelers meer bij elkaar mogen weghalen, dat meldt Eredivisie. Dat betekent dat Feyenoord, Ajax, PSV, AZ, FC Utrecht en Vitesse in principe geen spelers meer bij elkaar weghalen. Gebeurt dit wel, dan moet er een dubbele vergoeding betaald worden.
Oh nou dan hebben ze nog een maand om toe te slaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, kruip onder die steen vandaan en volg het nieuws een beetje.
[..]
https://eredivisie.nl/nl-(...)komend-seizoen-al-in
Donder gewoon op als je niet meer gaat toevoegen dan dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Scrummie die iemand kan verbeteren, dat is pas echt nieuws
Precies, niets aan de hand dusquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh nou dan hebben ze nog een maand om toe te slaan.
Vandaar dat iedereen nog even toesloeg de laatste maanden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh nou dan hebben ze nog een maand om toe te slaan.
dan nog, dubbele vergoeding is 70K dus dat lijkt me ook niet onoverkomelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:41 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen nog even toesloeg de laatste maanden.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder gewoon op als je niet meer gaat toevoegen dan dit.
Top reactie. Spelers moeten vrij kunnen bewegen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 07:27 schreef fetX het volgende:
Feyenoord heeft Ajax geconfronteerd met het gentlemen’s agreement dat er tussen de topclubs bestaat. De Rotterdamse club heeft daarop als antwoord gekregen dat Ajax daar ’op dit moment geen rekening mee houdt’ en elke speler inlijft die het wil hebben..
Ach, wat een onzin allemaal. Dat herenakkoord bijvoorbeeld is leuk en aardig zolang clubs qua niveau bij elkaar in de buurt blijven. Inmiddels is Ajax natuurlijk veel verder dan Feyenoord, en heeft alleen Feyenoord iets aan dat herenakkoord. De echte grote talenten willen vaak wel van Feyenoord naar Ajax, maar andersom zal dat niet gebeuren. Ajax moet toch gewoon door al het harde werken en daarom de goede prestaties dat voordeel pakken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, kruip onder die steen vandaan en volg het nieuws een beetje.
[..]
https://eredivisie.nl/nl-(...)komend-seizoen-al-in
Uh oke?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin allemaal. Dat herenakkoord bijvoorbeeld is leuk en aardig zolang clubs qua niveau bij elkaar in de buurt blijven. Inmiddels is Ajax natuurlijk veel verder dan Feyenoord, en heeft alleen Feyenoord iets aan dat herenakkoord. De echte grote talenten willen vaak wel van Feyenoord naar Ajax, maar andersom zal dat niet gebeuren. Ajax moet toch gewoon door al het harde werken en daarom de goede prestaties dat voordeel pakken.
Oh zeker, maar dat zou Ajax nu inmiddels wel een keer van de baan mogen vegen, en dat doen ze volgens mij ook...alleen lijkt het niet echt op de ''nette'' manier te gebeuren. Maar goed wij zijn verder niet bij die besprekingen die misschien is dat ook onzin.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uh oke?
Wat moet ik hiermee? Ik heb dat herenakkoord niet bedacht. Ajax is er akkoord mee gegaan, zo simpel is het.
Precies, naar grote Europese clubs af en toe. Dus dan moet Ajax talenten ook weer ergens weghalen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:26 schreef Craptacular het volgende:
En van Ajax zullen er ook wel talenten naar andere clubs gaan. Dat is natuurlijk verloop.
Het punt is dat dat hele gebeuren onlangs is besproken met de clubs, en nog niet eens in is gegaan. Als ze nu al aangeven dat ze zich er niets van aantrekken vind ik het bijzonder hypocriet om een aantal maanden geleden nog de goedkeuring te geven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat zou Ajax nu inmiddels wel een keer van de baan mogen vegen, en dat doen ze volgens mij ook...alleen lijkt het niet echt op de ''nette'' manier te gebeuren. Maar goed wij zijn verder niet bij die besprekingen die misschien is dat ook onzin.
Klopt, voor 20/21quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uh oke?
Wat moet ik hiermee? Ik heb dat herenakkoord niet bedacht. Ajax is er akkoord mee gegaan, zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |