Totdat iedereen volkomen blut is.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ooit moeten die ''Geld lenen kost geld''-reclames toch verdwijnen?
Hou maar op. De stakker.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die had dan op 5 seconden 2e geworden.
Hihi.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat had ook prima gekund...die heeft zich nu een week lang moeten inhouden.
#FreeLanda
Wat vind je van het ontbreken van de 'dit is de tijd van doen'-reclame tijdens de Giro?quote:Op zondag 2 juni 2019 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Ooit moeten die ''Geld lenen kost geld''-reclames toch verdwijnen?
ASR-reclames hebben hier altijd een streepje voor, dat vind ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind je van het ontbreken van de 'dit is de tijd van doen'-reclame tijdens de Giro?
Eerste bergetappe was ook vrij laat in de Giro. Hij wint het vooral in de tijdritten. Eigenlijk was hij vrij constant in de bergen.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic is maar een rare. Hij begint hier als een bezetene en je hebt het idee dat de Giro of al vroeg beslist is of dat hij veel te vroeg heeft gepiekt. Uiteindelijk heeft het veel weg van het laatste (dat slappe gelul over die val en maagproblemen trap ik niet in), maar hij zakt er op geen moment écht door.
Al die Zuid-Amerikanen beginnen er zo vroeg aan.quote:
twitter:Eurosport_NL twitterde op zondag 02-06-2019 om 17:45:29🚴♂️ | #LIVE bij de Finish van de #GIRO - met @SanderKleikers en @BobbieTraksel #VamosRichie #GIRO102 https://t.co/r3B4g1PjT0 reageer retweet
Een 5 lijkt mij het maximale. Teleurstellende eerste week, wegvallen van Bernal en Dumoulin helpt ook niet mee natuurlijk. Einde van de tweede week leek wel het mooi te worden. Etappes 12, 13 en 14 waren prima. Etappe 13 was de leukste denk ik. In de derde week is toch weinig noemenswaardig meer gebeurd.quote:
Wat een gelukzoekers.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Eurosport_NL twitterde op zondag 02-06-2019 om 17:45:29🚴♂️ | #LIVE bij de Finish van de #GIRO - met @:SanderKleikers en @:BobbieTraksel #VamosRichie #GIRO102 https://t.co/r3B4g1PjT0 reageer retweet
Of ze zijn ouder dan de leeftijd in hun paspoortquote:Op zondag 2 juni 2019 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al die Zuid-Amerikanen beginnen er zo vroeg aan.
Dat lijkt er inderdaad meer op. Beetje Giro onwaardig.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een 5 lijkt mij het maximale. Teleurstellende eerste week, wegvallen van Bernal en Dumoulin helpt ook niet mee natuurlijk. Einde van de tweede week leek wel het mooi te worden. Etappes 12, 13 en 14 waren prima. Etappe 13 was de leukste denk ik. In de derde week is toch weinig noemenswaardig meer gebeurd.
Dat sluit ik ook niet uit. Carapaz leek op het podium eerder 46 dan 26.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of ze zijn ouder dan de leeftijd in hun paspoort
Helemaal mee eens. Erg matige Giro gezien. Wel leuk voor Carapaz, het is hem gegund.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een 5 lijkt mij het maximale. Teleurstellende eerste week, wegvallen van Bernal en Dumoulin helpt ook niet mee natuurlijk. Einde van de tweede week leek wel het mooi te worden. Etappes 12, 13 en 14 waren prima. Etappe 13 was de leukste denk ik. In de derde week is toch weinig noemenswaardig meer gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |