Niet gelezen.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, stel je voor dat je een beetje humor in je trieste leven zou hebben.
Zou niet goed zijn voor het moreel hier.
Niet gelezen.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar wat is dat ook, even voor de duidelijkheid:
Je pronkt met dat je elke dag in de gym zit, een kindje hebt, en je bent heel de dag op een forum mensen aan het verbeteren in een reeks die vrij debiel is om vervolgens je vrienden te taggen als iemand iets terug zegt? Dan heb je het wel gemaakt
Denken dat ik matties hebquote:
Stoer doen tegen het forumbeestquote:Op zondag 2 juni 2019 12:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je pronkt met dat je elke dag in de gym zit, een kindje hebt, en je bent heel de dag op een forum mensen aan het verbeteren in een reeks die vrij debiel is om vervolgens je vrienden te taggen als iemand iets terug zegt? Dan heb je het wel gemaakt
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik blijf toch binnenquote:Op zondag 2 juni 2019 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De hitte vandaag valt best mee joh.
Dat is fijn om te lezen vriendquote:Op zondag 2 juni 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kalm maat. Bij haxball denken we daar anders over
Doe je een poging om die luttele 4041 van je te verbreken? (lol)quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe je een poging om die luttele 4041 van je te verbreken? (lol)
quote:
Triggered.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
GC / Dagcijfers: De Records #2: Met onlogisch aan de leiding.
@:Arcee in twijfel trekken als het op cijfers aankomt
@:ChevyCaprice kan beter uitloggen.
mooie reeksquote:Op zondag 2 juni 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
GC / Dagcijfers: De Records #2: Met onlogisch aan de leiding.
@:Arcee in twijfel trekken als het op cijfers aankomt
@:ChevyCaprice kan beter uitloggen.
quote:Op zondag 2 juni 2019 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Ook in 2017 veegde ik de vloer al aan met @:aloa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |