Mn collega stinkt, maar ik heb geen zin om dat weer te zeggen.quote:
Maar zo gaat er niets veranderen.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn collega stinkt, maar ik heb geen zin om dat weer te zeggen.
Ik heb het namelijk al een tijdje geleden tegen een andere collega gezegd, die stonk echt nog veel erger. Ik blijf niet bezig.
Nee klopt, maar ik denk dat het in zijn pak zit.. dat verander je niet zo 1,2,3..quote:Op maandag 3 juni 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar zo gaat er niets veranderen.
Een nare geur in pak. Oeffquote:Op maandag 3 juni 2019 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat het in zijn pak zit.. dat verander je niet zo 1,2,3..
Die meid moest gewoon ff meer deo gebruiken.
Ja, ik ben er nog niet uit of het lijflucht is of het pak, of een combi van beiden... andere mannelijke collega heeft het ook, maar die slaapt met katten op bed, dus ja...quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet uit of het lijflucht is of het pak, of een combi van beiden... andere mannelijke collega heeft het ook, maar die slaapt met katten op bed, dus ja...
Vond ik ookquote:
Stuur gewoon email rond.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mn collega stinkt, maar ik heb geen zin om dat weer te zeggen.
Ik heb het namelijk al een tijdje geleden tegen een andere collega gezegd, die stonk echt nog veel erger. Ik blijf niet bezig.
Met iedereen in de ccquote:
Ja en een vochtvreterquote:
Nee, naar alle collega'squote:Op maandag 3 juni 2019 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met iedereen in de cc
Ja, goed plan
Heequote:Op maandag 3 juni 2019 00:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar Tauranga maar ga maar drie weken dus het wordt Tauranga en Rotorua en daar is Max 43 meter. Naja eng zat hoor daar niet van.
Ik print dit topic uit en plak het op zn voorhoofdquote:Op maandag 3 juni 2019 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teken dit poppetjeop zijn bureau.
Ja is goedquote:
Wedden dat dat die stinkerd gedaan heeft.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke wtf is dit voor zielige bende ?
Mn smeerkaas is net uit de koelkast gejat
Koop je eigen smeerkaas, gek
Heb je ook Roegaren bij je werken?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke wtf is dit voor zielige bende ?
Mn smeerkaas is net uit de koelkast gejat
Koop je eigen smeerkaas, gek
jonge.. ik ram hem voor zn bekquote:Op maandag 3 juni 2019 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat dat die stinkerd gedaan heeft.
Nou blijkbaar.. ik hoop dat ze heel gelukkig zijn met mijn smeerkaas.quote:
Met een beetje laxeermiddelquote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou blijkbaar.. ik hoop dat ze heel gelukkig zijn met mijn smeerkaas.
De volgende keer leen ik wel wat moedermelk van een collega en vul ik een leeg smeerkaasbakje ermee.. mofo's
En een snufje ebolaquote:
Volgende keer cyaankali erin.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook weer zo sneu om langs alles kamertjes te gaan
Hebben jullie mijn smeerkaas gezien ?
Ja, zo flikkerde eens een wielrenner voor mn auto neer, nadat ik 3 km achter een kudde wielrenners zat en ze niet aan de kant gingen. Toen konden ze ineens wel aan de kant, heb ze maniakaal lachend voorbij gereden met het raam openquote:Op maandag 3 juni 2019 13:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Volgende keer cyaankali erin.
Als er een ligt te stuip trekken jij lachen en op hem stampen
HWHEHEHEHEHEHEHEHSHSHE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |