Was jij eerst niet Chai dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.
Ik snap het niet helemaal, als ik onder een andere naam wil posten, maak ik wel een nieuw account aan, maar zie het nut nog niet om Remqo op anoniem te zetten.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.
Ja, blijkbaarquote:
Heb op tinder wel wat matches met blankies.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat je enige kans op blanke piem.
Doe hem de groetenquote:Op zondag 2 juni 2019 18:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zal ik hem via IG een bericht zenden.
Mooie kindjes dat wel, mits klein hoofd dan.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb op tinder wel wat matches met blankies.
quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent al perfect Myrr, je bent een mooie vrouw, je hebt een mooi gezinnetje, je bent slim maar deed domme dingen, je bent creatief maar je bent wild, je bent sociaal en je hebt een warm hart, niks aan veranderen, alleen even die enorme kutzooi achter je kont opruimen, begin maar eens met je moeder opzoeken om wat gesprekjes te hebben.
Als ik belerend overkom mag je reageren met kkkop houden domme irritante blanke hoor
Klein hoofd?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie kindjes dat wel, mits klein hoofd dan.
Dan kun je ze beter rakenquote:Op zondag 2 juni 2019 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turken hebben enorme hoofden, vooral achterop.
sporen wissen voor de fbiquote:Op zondag 2 juni 2019 18:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, als ik onder een andere naam wil posten, maak ik wel een nieuw account aan, maar zie het nut nog niet om Remqo op anoniem te zetten.
RIP IN VREDE!!!quote:
SE is anoniem dus alle tegen mij zijn geanonimiseerdquote:Op zondag 2 juni 2019 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld
Oh. Okquote:Op zondag 2 juni 2019 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turken hebben enorme hoofden, vooral achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |