Echt jammer dat Ajax daar niet stond, Tottenham had inderdaad helemaal niks in de brengen. Subtopperquote:Op zondag 2 juni 2019 12:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet om aan te gluren idd, maar goed.
LFC niet in topvorm en Spurs kon nog niks maken, tsja wat wil je dan.
Ik klaag niet
Zolang het maar eindigde in nummer zesquote:Op zondag 2 juni 2019 12:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt jammer dat Ajax daar niet stond, Tottenham had inderdaad helemaal niks in de brengen. Subtopper
Aaah 😍❤️quote:Op zondag 2 juni 2019 03:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou in het echte leven kijk ik momenteel amper om naar mn echte vrienden (behalve dan social media support bij het behalen van hun doelen) dus denk eigenlijk niet zo zeer aan fok.Tot ik hier ben dan hoor. Is net roken. Ff niks te doen en dan gooi ik fok open. Normale mensen zetten dan de tv aan, maar televisie.
Denk wel soms aan Kuroi.Dat moet ik bekennen.
Ahaha boeit me nietquote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef McBrokkie het volgende:
Zelden in m’n leven zoiets gênants gezien als Myrr afgelopen nacht.
Kop houden kutje.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:53 schreef McBrokkie het volgende:
Zelden in m’n leven zoiets gênants gezien als Myrr afgelopen nacht.
Zeven bij eenentwintig en helemaal van mij.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja de zondagochtend is natuurlijk voor de bejaarden in het plaatselijke zwembad
Veel plezier
Nodig ons uit voor poolparty danquote:Op zondag 2 juni 2019 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeven bij eenentwintig en helemaal van mij.
Jongeee waarom nietquote:Op zondag 2 juni 2019 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima hoor, goed feesten hier als God in Frankrijk maar no drugs allowed.
Zo blijft er haast niemand meer overquote:
Zo flauw dit, blij dat het Jimmy bespaard is gebleven.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Dit is echt geen weer voor een blanke he @:Catkiller @:JimmyDean
Jimmyquote:Op zondag 2 juni 2019 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo flauw dit, blij dat het Jimmy bespaard is gebleven.
Op #ANONIEM gaan doen ze zelf.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy![]()
Waar zijn ze hier mee bezig eigenlijk?
Oooh, dat is hun eigen keuze dan of zo?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op #ANONIEM gaan doen ze zelf.
Uitloggen en niet meer terugkeren blijkt te lastig.
Jaquote:Op zondag 2 juni 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh, dat is hun eigen keuze dan of zo?
Flauwquote:Op zondag 2 juni 2019 18:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja
Sommigen komen terug onder een nieuwe naam.
Gek. Het is ideaal zwemweerquote:Op zondag 2 juni 2019 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik net een mega zwembadfeest voor te bereiden naait iedereen eruit
Vanillekwark en haags verzieken hier de sfeer waardoor users hun accounts laten verwijderen.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy![]()
Waar zijn ze hier mee bezig eigenlijk?
Ik bedoel een zwembadfeestje voor Fokkers.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ze gaan liever bij hun echte vrienden zwemmen denk ik
Jaquote:Op zondag 2 juni 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh, dat is hun eigen keuze dan of zo?
Lekker man.quote:
Wie heeft het over niet meer terugkeren dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op #ANONIEM gaan doen ze zelf.
Uitloggen en niet meer terugkeren blijkt te lastig.
Je bent al perfect Myrr, je bent een mooie vrouw, je hebt een mooi gezinnetje, je bent slim maar deed domme dingen, je bent creatief maar je bent wild, je bent sociaal en je hebt een warm hart, niks aan veranderen, alleen even die enorme kutzooi achter je kont opruimen, begin maar eens met je moeder opzoeken om wat gesprekjes te hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
Ook zin om anoniem te gaan en mijn leven te beteren.
Lees even verderquote:Op zondag 2 juni 2019 18:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Wie heeft het over niet meer terugkeren dan?
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja
Sommigen komen terug onder een nieuwe naam.
Was jij eerst niet Chai dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.
Ik snap het niet helemaal, als ik onder een andere naam wil posten, maak ik wel een nieuw account aan, maar zie het nut nog niet om Remqo op anoniem te zetten.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |